כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות ערב – https://htofashion.co.il/

"שמלות ערב" . צביעת עניבה: צביעת עניבה הפכה לטרנד פופולרי בשנת 2020, כאשר אנשים רבים יצרו בגדים מעונבים משלהם בבית.
קוטג'קור: קוטג'קור הוא טרנד אופנה המתמקד בחזון רומנטי של החיים הכפריים. סגנון זה הפך לפופולרי בשנת 2020, כאשר אנשים בחרו בשמלות זורחות, הדפסי פרחים ופריטים בהשראת וינטג'.
קיימות: קיימות הפכה לטרנד חשוב בשנת 2020, כאשר אנשים רבים בחרו לרכוש בגדים מחומרים ברי קיימא וממותגים אתיים.
עור: בגדי עור, במיוחד בצורת בלייזרים וז'קטים מעור, היו טרנד פופולרי ב-2020.
קרושה: בגדי קרושה הפכו לטרנד פופולרי בשנת 2020, כאשר אנשים בחרו בחולצות קרושה, שמלות וחצאיות.
מגפיים שמנמנים: מגפיים שמנמנים, במיוחד מגפיים קרביים, היו טרנד פופולרי בשנת 2020, לעתים קרובות בשילוב עם שמלות זרות או ז'קטים גדולים מדי.
תלבושות מונוכרום: תלבושות מונוכרומיות, שבהן כל התלבושת מורכבת מצבע אחד, הפכו לטרנד פופולרי בשנת 2020, כאשר אנשים בחרו בצבעים ניטרליים כמו בז', שחור ולבן.

למגיפת COVID-19 הייתה השפעה משמעותית על תעשיית האופנה, הן מבחינת ייצור והפצה של בגדים והן מבחינת האופן שבו אנשים מתלבשים.
שיבושים בשרשרת האספקה: המגיפה שיבשה את שרשראות האספקה העולמיות, והובילה לעיכובים בייצור ובמשלוח של פריטי לבוש. מפעלים ומתקני ייצור רבים נאלצו להיסגר, מה שהביא לצבר משמעותי והפחתת כושר הייצור. "שמלות ערב" .
ירידה בביקוש הצרכני: כאשר אנשים מבלים יותר זמן בבית ועובדים מרחוק, חלה ירידה בביקוש ללבוש רשמי ועלייה בביקוש לבגדי יומיום ונוחים. כתוצאה מכך, מותגים מסוימים פנו לכיוון ייצור יותר בגדי טרקלין ופנאי, בעוד שאחרים התקשו להישאר על פני המים.
טרנספורמציה דיגיטלית: עם סגירת חנויות פיזיות או פעילות בקיבולת מופחתת, מותגי אופנה רבים העבירו את המיקוד שלהם לעבר מסחר אלקטרוני וערוצי מכירה דיגיטליים. זה הוביל להאצה באימוץ קניות מקוונות ושילוב של טכנולוגיית ניסיון וירטואלית.
קיימות וצריכה מודעת: המגיפה גם הגבירה את המודעות של הצרכנים סביב קיימות ושיטות אופנה אתיות. צרכנים רבים הופכים מודעים יותר לטביעת הרגל הסביבתית שלהם ומחפשים מותגים שמתעדפים תהליכי ייצור בר-קיימא וחומרים.
בסך הכל, תעשיית האופנה נאלצה להסתגל לאתגרים שמציבה המגיפה, ולרבים מהשינויים הללו צפויות להיות השפעות ארוכות טווח על הדרך בה אנו מייצרים, מפיצים וצורכים אופנה.

מאמר 4- בגדי תינוקות – קניות לתינוקות מהנות, ואתם רוצים להשיג את כל בגדי התינוקות המדהימים והיקרים שאתם רואים בחנויות. עם זאת, חשוב להשתמש בשיקול דעת טוב ולרכוש רק פריטים שאתה בטוח שתדרוש. בואו נסתכל על הלבוש שהתינוק יזדקק לו מרגע לידתו ועד לגיל כמה חודשים.
בראש ובראשונה, זכור שעור התינוק רך ורגיש, ושקצוות חדים או מחוספסים עלולים לגרד, לשרוף או לגרות אותם בדרך אחרת. למרות שהפריטים האלה עשויים לעלות יותר מאשר עשויים פחות, הם בטוחים ונוחים יותר עבור התינוק שלך. בנוסף, ככל שהם שורדים זמן רב יותר וככל שתצטרך לקנות פחות, כך הם עמידים יותר. תמיד קנה מידה גדולה יותר כי תינוקות נוטים להתפתח די מהר.
סוודרים, קרדיגנים וסווטשירטים מכיוון שהם פשוטים יותר ללבישה ולהורדה, סוודרים וסווטשירטים עם כפתורים או רוכסנים פופולריים יותר. ילדים לעתים קרובות סולדים מכך שראשיהם נדחפים לחורים זעירים בצוואר. הגיוני יותר להשיג סוודרים במידות גדולות יותר עם חורי זרוע פתוחים ורוכסנים או כפתורי הצמד.
חולצות עם קפוצ'ון לגרום לילד שלך ללבוש פליס היא הדרך הטובה ביותר לחמם אותו ולהגן עליו מפני הקור. הוא מגיע במגוון עיצובים, ממעילים לילדים גדולים יותר ועד בגד אחד לתינוקות. כדי להגן על הראש והאוזניים מפני משבים קרירים, אלה מוצעים גם עם ברדסים.
כפפות וכובעים על מנת להגן על התינוק מכוויות שמש בקיץ והקור בחורף, תזדקקו לכובע שמש עם שוליים רחבים. כובעים מסוימים כוללים חוט בתחתית שניתן לקשור מתחת לסנטר התינוק כדי למנוע מהם ליפול. כפפות לתינוק נועדו להידמות לתיקים ובעלות שרוך בתחתית, מה שמקל בהרבה על ידיים צעירות לשים אותן ולהוריד אותן. לבוש יחיד זה פרקטי ונעים גם לך וגם לתינוק. ברגע שהתינוק לבוש בלבוש זה, אתה משוחרר מעומס ההסתגלות בזמן שהוא מסוגל להזיז בנוחות את איבריו. חפש מגשרים עם כפתורי הצמד בחלק הפנימי של הרגל או בחלק הקדמי לנוחות ונוחות. עבור יילוד הלומד לזחול, אלה מועילים ביותר. התחפושת צריכה להיפתח בתחתית להחלפת חיתול פשוטה, והצמדים צריכים להחזיק ולהיסגר היטב. חותלות , "שמלות ערב" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]