כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות ערב – https://htofashion.co.il/ .

שמלות ערב , הוסיפו שכבת חום נוספת לתינוק, לבשו גופיות. נעשה שימוש נפוץ בבגדי תינוקות הנצמדים למפשעה. חותלות או מכנסיים נפרדים מאפשרים להחליף פריט בודד של בגדים מלוכלכים מבלי להחליף לבגד חדש לגמרי. בד נמתח בדרך כלל מתאים יותר ונוח יותר על הבטן הגדולה של התינוק. כתוצאה מכך, מומלץ לבחור ביגוד נוח ומרווח לשימוש יומיומי. "שמלות ערב" .

אופנה איטית
כפי שאנו כבר יודעים, צריכת בגדים וקנייה בכמות גדולה שולטות בחייהם של אנשים רבים. עם זאת, כמו היבטים רבים אחרים של חיינו, זה משתנה לאט אבל בטוח עם הופעתה של תנועת האופנה האיטית בתגובה לאופנה המהירה הידועה לשמצה. זוהי גישה חדשה לגמרי וידידותית לסביבה לאופנה ששמה דגש על קיימות, מיחזור או קניית בגדים משומשים. זה גם מקדם את הרעיון של רכישת בגדים איכותיים יותר שיחזיקו מעמד זמן רב יותר תוך הבטחה שהאנשים, החיות והסביבה טופלו בצורה הוגנת ואתית במהלך תהליך הייצור.
כקונטרה לאופנה מהירה, קייט פלטשר, פעילה אנגלית, סופרת, מעצבת ומרצה לקיימות, יצרה את תנועת האופנה האיטית בשנת 2007. עם זאת, לתנועה הייתה השפעה מועטה במקור עד 2013, אז התרחשה טרגדיה במפעל טקסטיל בבנגלדשי. . אלפי עובדים שהתלוננו בעבר על התנאים הלא סניטריים בתחנות העבודה שלהם נמחצו תחת מבנה קרס שלא פעל על פי אמצעי זהירות בסיסיים. האירוע הטרגי הזה באמת הביא את האופנה האיטית לקדמת הבמה והחיה את השיחה על כל ההשפעות החברתיות והסביבתיות המזיקות של האופנה המהירה.
בוא נוציא דבר אחד מהדרך מיד: אופנה איטית היא קריטית. למה? בחברה שבה לבישת אופנה מהירה הייתה הסטנדרט במשך כל כך הרבה זמן, אופנה איטית נוגדת את המוסכמות וממצבת את עצמה כאופציה ידידותית לסביבה תוך שימת דגש על העובדה שאופנה מהירה היא ללא עוררין רע לסביבה.
בנוסף, אופנה איטית מקדמת מקומות עבודה בריאים, כלכלות מקומיות וייצור של מוצרים מתמשכים ואיכותיים יותר. זה משמעותי מכיוון שהוא עוזר לנו לראות את עסקי הטקסטיל כפי שהוא ומציע לנו דרכים להפחית את האלמנטים השליליים שלו. " שמלות ערב " .
הידעתם שהצרכן והמזהם השני בגודלו של מים הוא תעשיית הטקסטיל? כפי שאמרנו קודם, האפשרות האידיאלית היא אופנה איטית. זה יכול להפחית את פליטת גזי חממה על ידי קיצור ייצור של בגדים העשויים מנפט, שימוש בפחות כימיקלים, מיחזור סיבים ליצירת פריטים חדשים, הפחתת כמות הבגדים שמגיעים בסופו של דבר למזבלות וצריכת פחות מים. זה גם יכול לעזור לסביבה בדרכים רבות אחרות.
כיצד נוכל לזהות חברת אופנה אטית אמינה? העובדה שהבגדים שלהם עשויים מחומרים ברי קיימא איכותיים, שהם נמכרים בדרך כלל בעסקים מקומיים קטנים ולא ברשתות תאגידיות גדולות, שהאנשים שמייצרים אותם מקבלים תשלום הוגן ואינם מנוצלים, ושכל קולקציה כוללת רק כמה סגנונות מפתח שיוצאים לא יותר מפעמיים או שלוש בשנה הם חלק מהמאפיינים הבולטים שלהם.
מהן כמה חלופות מצוינות לאופנה איטית עכשיו כשאנחנו מודעים למותגי האופנה המהירה הגרועים ביותר? ללא ספק עמוד התווך של האופנה האיטית היא פטגוניה. הם היו חלוצים בעסקי בגדי הספורט לאתיקה סביבתית ואחד הראשונים שהשתמשו בחומרים ממוחזרים וכותנה אורגנית בבגדיהם. לבסוף, בודן, זה נמצא בעסק כבר יותר מ-25 שנה ומכובד בשל הלבוש והמוסר שלו בטוב טעם. החברה מחויבת לסחר הוגן, פעולות ידידותיות לסביבה ומקורות אחראיים, והיא מגיעה עד כדי משלוח בגדיהם באריזות ממוחזרות (וניתנות למחזור).

  1. בתחום עיצוב שמלות כלה קיימות עבור הכלה לעתיד מספר אפשרויות בבחירת שמלת כלה ליום חתונתה. האפשרויות העיקריות הן תפירת שמלה של מעצבת, קניית שמלת כלה ממעצבת מהקולקציה הנוכחית או לקיחת שמלת כלה מגלריה שמייבאת את שמלת הכלה ושמלה זו ללא מעצב מוכר. כמובן, התוצאה האיכותית ביותר תתקבל אם ניקח את הזמן, המאמץ ויש לנו את הכסף כדי למדוד את ההתאמה המושלמת שלנו, אבל לא כל אחד יכול להרשות לעצמו את הדרך הזו.
    יש יתרון גדול בלקיחת שמלת כלה ממעצבת, במיוחד מעצבת מוכרת ומנוסה. כשתגיעי למעצבת, תזומן לפגישת מדידה הבוחנת את גופך ומתאימה את השמלה שבחרת, בין אם לפי מידה או מהקולקציה, לגופך בצורה הטובה ביותר. המידות הן הלקוח כדי לוודא שאכן קיבלת את מה שרצית ושמלת הכלה היא לטעמך. לפחות מדידה אחת תקבע למועד סמוך לחתונה על מנת לתקן כל שינוי, שבדרך כלל קורה, ולהתאים את שמלת הכלה לגופך בעוד מועד.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]