כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות ערב – https://htofashion.co.il/

שמלות ערב – https://htofashion.co.il/ ,מותג האופנה הלוהט בעולם הוא פראדה והוא נחשב גם למותג יקר יוקרתי שנועד לקניית אנשים עשירים. מותג האופנה הטוב ביותר המחזיק במכירות הגבוהות ביותר בעולם הוא המותג 'נייקי', שהגיע לציונים הגבוהים ביותר של שולחנות מותג מובילים. יש קבוצה דמוגרפית שלובשת הכי הרבה אופנה מהירה והקהל הזה מתייחס לנשים ונערות צעירות שהן הצרכניות העיקריות של אופנה מסוג זה. מה שפחות ידוע מי היו הנשים הראשונות שהתחילו אופנה? אישה זו הייתה רוז ברטין והיא נחשבה למעצבת האופנה המפורסמת הראשונה בעולם. היא הייתה התפרנית של מלכת צרפת, מרי אנטואנט. "שמלות ערב" .
ההיסטוריה של האופנה התגלתה ועוצבה ברומא ובמצרים העתיקה. בתרבויות אלו הלבוש נחשב לסמל סטטוס, והיה עדים בחברה הגבוהה. מי שהיה עשיר יכול היה ללבוש פריטים יקרים ומסוגננים בשילוב צבעים רבים והעניים לבשו צבעים טבעיים ושם הפריטים היו זולים ושימושיים. רוב מעצבי האופנה בימינו לפי מגדר הם נשים. עובדה מהנה היא שלמרות שרוב הסטודנטים לאופנה הם נשים, הגברים עדיין שולטים ושולטים בתעשייה הזו. אלה מובילים לייצור של אופנה חסרת מגדר בעתיד. מובילה לכך גם העובדה שרוב בגדי הנשים אינם נוחים ולכן אנו יכולים לראות הרבה נשים שמתחילות לקנות מגזרת הגברים.
עם זאת, שאלה חשובה היא האם האופנה משתנה אי פעם? כיום, אנשים מתלבשים על סמך השפעות וסיבות רבות, חלק ממגמות האופנה מבוססות גם על מראות משולבים מתקופות מסוימות שונות. זו הסיבה שהאופנה משתנה כל הזמן ועם זאת מושפעת יותר מלובשי סלבריטאים רבים ופרסומות של בלוגרי אופנה

מאמר מספר 5: ההשפעה של COVID על האופנה

סגנונות האופנה בשנת 2000 הושפעו מאוד מהמילניום החדש ומההתרגשות שבאה איתו. הנה כמה מגמות אופנה פופולריות מאותה תקופה:
ג'ינס נמוכים: ג'ינסים נמוכים היו טרנד מרכזי בתחילת שנות ה-2000, עם סלבריטאים וכוכבי פופ רבים שענדו את הסגנון.
חולצות קרופ: גם חולצות קרופ היו פופולריות, לעתים קרובות בשילוב עם ג'ינס נמוך או חצאיות ג'ינס.
נעלי פלטפורמה: נעלי פלטפורמה עשו קאמבק בתחילת שנות ה-2000, עם סגנונות וצבעים רבים ושונים.
אימונית קטיפה: Juicy Couture הפכה את אימונית הקטיפה לפופולריות בתחילת שנות ה-2000, שהפכה למוצר חובה לנשים בעלות מודעות אופנה.
מכנסיים רחבים: מכנסיים רחבים, שנלבשו לעתים קרובות עם חלק עליון או קרופ טופ, היו מראה פופולרי עבור גברים ונשים כאחד. שמלות ערב .
מכנסי מטען: מכנסי מטען עם כיסים מרובים ומראה תועלתני היו פופולריים גם בתחילת שנות ה-2000.
חצאיות מיני: חצאיות מיני עשו קאמבק בתחילת שנות ה-2000, לרוב נלבשו עם חותלות או טייץ.
הסוואה: הדפס הסוואה היה דפוס פופולרי בתחילת שנות ה-2000, שנראה לעתים קרובות על ז'קטים, מכנסיים ואביזרים.
ג'ינס הכל: ג'ינס היה עיקר בשנות ה-2000 המוקדמות, כאשר ז'קטים, חצאיות ואפילו שמלות ג'ינס היו פופולריים.
תכשיטים שמנמנים: תכשיטי אמירה שמנמנים היו טרנד פופולרי בתחילת שנות ה-2000, לעתים קרובות בשילוב עם תלבושות פשוטות כדי להוסיף קצת כישרון.

סגנונות האופנה בשנת 2020 הושפעו ממגיפת COVID-19, כאשר אנשים רבים בחרו בלבוש נוח ופונקציונלי בזמן שהם שוהים בבית. הנה כמה מגמות אופנה פופולריות מאותה תקופה:
Athleisure: עם הרבה אנשים שעובדים מהבית ומתרגלים ריחוק חברתי, athleisure הפך לטרנד פופולרי בשנת 2020. סגנון זה משלב בגדי ספורט עם לבוש יומיומי, עם פריטים נוחים ופונקציונליים כמו חותלות וסווטשירטים הנלבשים כלבוש יומיומי.
ביגוד למידות גדולות: ביגוד למידות גדולות היה טרנד פופולרי בשנת 2020, כאשר אנשים בחרו בפריטים נעימים ונוחים שניתן ללבוש בבית. זה כלל סוודרים גדולים, קפוצ'ונים וז'קטים.
מסכות פנים: מסכות פנים הפכו לאביזר הכרחי בשנת 2020 בשל .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]