כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במשך הזמן הארוך ביותר, אנשים תמהו לגבי המונח 'אופנה'. אפשר לומר שמילה זו מבלבלת מכיוון שאנשים השתמשו במילה פעמים רבות בעבר ויש לה כל כך הרבה משמעויות. למעשה, אם תסתכל במילון, תמצא שיש מאות הגדרות למילה, שרבות מהן סותרות זו את זו. מצד שני, אפשר גם לומר שיש רק הגדרה אחת לאופנה, שהיא 'טרנד עכשווי או אחרון בלבוש'. המונח אינו קשור ל'לבוש '.

בגד הוא פריט לבוש שנועד ללבוש כסט, מה שאומר שהוא מורכב מכמה פריטי לבוש בכדי לתת מוצר מוגמר שניתן ללבוש כסט. פריטי הלבוש יהיו מורכבים ממכנסיים, חצאיות, חולצות וגרביים. אם אישה הייתה לובשת חצאית וחולצה מתחת לתלבושת אחד, אז היא הייתה לובשת תלבושת בשני חלקים המכונה ארון בגדים קיצי.

ארון בגדים בקיץ יכלול גם מכנסיים קצרים, עליוניות, חולצות ושמלות. יהיה מאוד קשה ללבוש בגד יחיד מכל סוג שהוא, במיוחד כאשר אותו בגד יחיד הוא סוג של בגד שנקרא שמלה. אישה תדרוש לפחות ארבעה בגדים לתלבושת אחת.

כעת הבה נבחן את משמעות המילה 'שמלה'. שמלה היא פריט לבוש שהוא בדרך כלל ארוך כמו שמלה או חצאית. זה יכול להיות גם קצר יותר אבל בדרך כלל זה לא יכול להגיע לקרסוליים. אורך השמלה תלוי בדרך כלל בגוף הגוף של האדם הלובש אותו. חלק מהסוגים השכיחים של שמלות הם: אופרה, אולם נשפים, מחוך ופלס.

עכשיו את צריכה להבין מה ההבדל בין שמלה לשמלת ערב. שמלת ערב בהחלט לא קמה מעצמה והיא קשורה או עטופה סביב גופו של הלובש. מצד שני, שמלה עומדת בפני עצמה ויש לה בד תפור. לכן, אם אתה רוצה ללבוש שמלה או שמלת ערב את יכולה להמשיך לעשות זאת. עם זאת, אם ברצונך ללבוש שמלות עליך למצוא בגדי נשים שיתאימו לגודל גופך.

עכשיו כדאי שתדעי שיש הרבה דברים שנחשבים לבגדי נשים. את יכולה לבדוק חנויות בגדי נשים שונות ותמצא כל מיני בגדים שיענו על הדרישות שלך. יש כל כך הרבה חנויות בגדי נשים ברשת. פשוט תצטרכי להקדיש זמן לגלוש באוספים שלהם ובוודאי תוכל למצוא משהו שיתאים לטעמך ולתקציב שלך.

"אותה הגברת בשינוי אדרת", ומה האדרת שלך?

כשמדברים על בגדי נשים, יותר מכל טייטל אופנתי אחר, ישנו חוק ברור מאוד שכמעט כל אישה לנצח תקפיד עליו. בכל פעם שאותה אישה תצא ל"שעת הש" (שעת השופינג*) היא תדלג בין עשרות מדידות, התלבטויות, התבוננויות במראה, היא תוודא שהוא מתאים לצורך האישי שלה, אך יותר מהכל, היא תחפש את הבגד ש"ידגיש את האזורים הטובים והיפים אצלה". אותו "חוק לא כתוב", נוצר ונועד כדי להסתיר את הקימורים והקיעורים שאנחנו "פחות אוהבים". אזורים שלא נרצה להבליט או פגמים מסוימים בגופנו, זוכים למאמץ יומיומי של ממש-איך להופיע בצורה הטובה ביותר מול המראה. ואולי העובדה המפתיעה ביותר היא שאין כל קשר לגודל, למשקל או לצורת הגוף של תומכות ה"חוק" שלנו. הכל קשור להרגשה הפנימית ולהערכה העצמית שלנו.
הודות לעולם בגדי הנשים האינסופי שמאפשר זאת, הצורה שבה נשים בוחרות את הבגדים שלהן, נקבעת לפי צורת הגוף, הנה כמה דוגמאות:
גוף בצורת גיטרה (או "שעון חול"):
האפשרות עבור נשים כאלו פתוחה לחלוטין, הן יכולות לבחור כל סוג של בגד שאי פעם ירצו. הן-דווקא כן ירגישו עם צורך לרכוש בגדים צמודים שלא מסתירים, אלא מהודקים מהמותניים ודואגים להדגיש את הקימורים היפים שיש, והמכנסיים הצרים מלמעלה ומעט רחבים מלמטה, בנוסף לחצאיות העגולות שאינן ארוכות יותר מהברך.
גוף שיורד ומתרחב (צורת "אגס"):
עבור אישה עם גוף בסגנון כזה מומלץ לבחור בגדים שידגישו בעיקר את אזור המותניים, ואת האזורים הרחבים (לדוגמא הירכיים והישבן), כדי להסתיר שם את השומן, בנוסף לבגדים מעוטרים מלמעלה, במיוחד מאיזור הכתפיים, המכנסיים עדיפים ברוחב שיהיה אחיד- מלמעלה למטה.
גוף עגלגל (צורת "ביצה"):
נשים בעלות גוף עגלגל מצאו את השיטה. הן יעדיפו להימנע מלשים על עצמן בדים בהירים, בדים רכים, רקומים, טקסטורות של פסים למיניהם. הן גם ימנעו מלבישת מכנסיים וחצאיות צרות אחרות.
השיטה היא לחפש וליצור סטים של בגדים שיהיו בצבע אחיד וכמו שהזכרנו קודם, היינו ממליצים להתרחק מהבדים המבריקים והבהירים. אם את קוראת את זה, והבנת שזוהי צורת הגוף שלך, יכול להיות שבלב כבר הסכמת שצבעים בהירים פחות מחמיאים לגוף שלך. ברגע שתאמצי לך מלתחה של צבעים כהים, עם אפשרות להוסיף אפילו אביזרים רכים לשבירת הצבעים כהים- את תרגישי מדהים מול המראה(תודי לנו אחר כך).
אז אחרי שסיימנו איתך, אם תרצי לבחור מתנה לגבר שלך, או פשוט לצאת איתו יחד לשופינג, קחי איתך כמה מהטיפים הבאים, כי כמו בבגדי נשים, גם לגברים יש את האופן שבו הם בוחרים מה ללבוש:
הגבר השמן:
יתרחק מבגדים עם סוגי טקסטורה מפוספסים למיניהם, בדגש גדול על בגדים מפוספסים אנכית, לאנשים מהסוג הזה היינו ממליצים לבחור ג'ינס עם חגורה, להראות את אזור המותניים, ג'ינס הם המכנסיים הטובים ביותר עבור גברים כאלו. וכן, תגידי לו ותעזרי לו להמנע מלדחוף את החולצה בתוך המכנסיים, זה לא מחמיא!
הגבר הגבוה והרזה: עזרו לו למצוא בגדים שיש להם טקסטורת פסים אופקית (במקום פסים אנכיים). דאגו לו שיהיה לו מגוון של צבעים בין חולצות או חולצות ומכנסיים, ושימו לב שהוא לא מאחד את הצבע ביניהם, חשוב שגברים מהסוג הזה ירכשו לעצמם בגדים בגודל מתאים ולא בגדים רחבים או צרים יותר ממידת גופם.
הגבר הנמוך:
יחפש בגדים עם ציורים וכתובות קטנות ויתרחק מאלה שיש בהם כתובות וציורי ענק. בקשר לחלק התחתון, תעזרי לו להבליט מותניים נמוכים וצרים (מבחינת איזור האגן והירכיים).
מבחינת הנעליים, הכי יחמיא להם נעל בצורה מרובעת ובעיקר- רק לא נעליים ארוכות וענקיות, זה ממש לא נראה טוב בלשון המעטה.
וכדי לעזור להם קצת- תמליצו להם על כובע שנראה טוב, הוא יעזור להם להשיג יותר גובה. זה נראה טוב וגם משפר את הביטחון העצמי.
אם הגעתם עד כאן ועדיין לא מצאתם או התחברתם לסוג ספציפי שהוא אתם, הנה כמה כללים אחרונים לסיכום, שיעזרו לכל אחד לשפר את המראה, את ההרגשה, את עמוד האינסטגרם שלו/ה וגם את הביטחון העצמי.
גוף מלא:
שימו לב להיזהר בבחירת הבגדים שלכם, תמיד חשוב להתמקד בבחירת בגדים שגורמים למראה שלכם להיראות יותר ארוך ופחות מלא, על ידי הימנעות מבחירת הדברים הבאים:
-שני הדפסים מנוגדים בצבע
-שמלות מלאות רחבות
-חומרים עבים
-בגדים עם עיטור גדול ורחב
-בגדים שמכילים הרבה צבעים.
אז מה כן לבחור? במה כן להתמקד?
בקשר לבגדים שעליכם להתמקד בבחירתכם, וודאו שאתם מחפשים:

  • בגדים בתצורה של חתיכות ארוכות (כמו נסיכות)
    -בגדים עם פסים ארוכים
    -צבעים כהים במיוחד למכנסיים וחצאיות

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]