כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל דגם של נעל שונה מבחינת הגודל שלו, ולכן חשוב מאוד למדוד בבית את רוחב ואורך הרגל! תמיד תשימי לב שנשאר רווח קטן בין האצבעות, בייחוד אם את מחליטה לבצע רכישה של נעלי עקב. במידה ואת את הולכת לחנות פיזית, מומלץ ללכת עם הנעליים לכמה דקות כדי להרגיש אותן, ובהתאם לכך לבחור בנעל שיושבת בצורה נכונה על מבנה כף הרגל ולא תוביל לפציעה או לחתכים כפי שנשים רבות מכירות לאחר אירוע. כך תוכלי לבחור בנעליים המתאימות גם כשקונים אונליין ולהימנע מאכזבות או החזרות.

טיפ שלישי: בחירת הנעל
ובכן, גם אם בחרת ללכת על השמלה הפשוטה ביותר, תוכלי בהחלט לקנות לך נעל איכותית שתשרת אותך לא רק בעבור האירוע אלא גם בחיי היום יום, אפילו מהבית למשרד. הודות לטכנולוגיה של השנים האחרונות, היום אפילו לא צריך לצאת מהבית, בלחיצת כפתור תוכלי להזמין דרך האינטרנט נעליים איכותיות ויפות לאירוע. ברכישה אונליין לדוגמא, תוכלי למצוא מגוון נעליים לאירועים שכולל אפשרות להזמנה של נעל תואמת למבוגרים ולילדים ובכך ליצור לוק אחיד ובלתי נשכח(מדליק, לא?) אבל! כיצד תוכלי להתגבר על החשש הגדול ביותר של רכישה אונליין, שהיא כמובן להעביר את כרטיס האשראי לפני המדידה הפיזית של הנעל, איך תוכלי להיות בטוחה שבחרת בזוג נעליים שבאמת יתאימו למידותיך ויהיו נוחות? שימי לב לטיפ מספר שתיים.

טיפ רביעי: ללכת על בטוח
באופן כללי, תמיד עדיף לבצע רכישה של נעל שטוחה מאשר נעל עקב. נעל עקב יכולה לגרום ללחץ באזור העקב ולהשפיע גם על הבהונות ועל שאר הגוף, לא סתם אנחנו מנהג נפוץ אצל נשים הוא לחלוץ את העקבים בזמן אירוע ולהחליף לכפכפים. אז במקום להרוס לעצמך את הלוק, קחי לך מראש נעל שטוחה ויציבה, ותהני מנוחות מקסימאלית(את הכי יפה כשנח לך, זוכרת?)

טיפ חמישי ואחרון: צאי מהקופסא!
ברור לכולנו מהם הצבעים הנפוצים ביותר שיחסכו את ההתלבטות. במקום לבחור בנעל לבנה או שחורה, אל תחששי ״להתפרע״ עם נעל בצבע נועז כמו אדום או צהוב. שבוחרים בחירה אמיצה ונועזה, כך גם מרגישים באירוע, והתגובות בהתאם!

לסיכום, לא סתם ארונות הנעליים של סטייליסטים גדושים כל כך, זהו סקשן עצמאי ושלם בתחום בגדי נשים ובעולם האופנה בכלל. בחירה הנעל הנכונה יכולה להיות המפתח ללוק החדש שלך. נסי אותנו:)

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]