כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – תיקים בגודל בינוני

גוף רזה/דק וארוך:
כל מי שמגדיר את עצמו כבעל גוף זה צריך להתמקד ב בגדים שמצמצמים את אורכה/ו הארוך ויגרמו לו/ה להיות בעל מראה מלא יותר, על ידי הימנעות מבחירה בסגנונות הבאים:
-בגדי פסים לאורך(גורמים לגוף להיראות ארוך יותר)
-בגדים עם טקסטורה של פסים רחבים.
-מעילים פתוחים
-בגדים ארוכים ש"נופלים" על הגוף
מה כן? רשמו לכם:
-בגדים עם טקסטורת פסים אופקית
-בגדים עם כיסים שקופים
-חתיכות בגדים המציגות את המותניים(עם גזרה ברורה באזור זה).
-חגורה רחבה בצבע שונה מצבע של פריטי הלבוש אחרים.
-צבעים מבריקים ובהירים, אביזרים, בגדים מרובי צבעים
-שמירה על עקביות בצבעים
-בגדים עם גרפיקה רחבה וגדולה
אהבתם? שתפו!

בואו נדבר על נעליים.
אם נסתכל לרגע על עולם האופנה האינסופי שקיים סביבנו, אין ספור קולקציות של בגדי נשים, גברים וילדים תופסות לנו את תשומת הלב בנסיון להרשים ולגרות אותנו לקראת הקנייה הבאה שלנו- אבל מה שקורה בפועל זה בדרך כלל בלבול והתלבטויות שנראה שלא ייגמרו לעולם אם לא היו סוגרים לנו את החנות.
בואו נתמקד רגע בתחום שזכה כנראה למגוון הרחב ביותר – נעליים ובגדי נשים.
למי מאיתנו זה לא קרה: את ביום שגרתי לחלוטין, פוגשת חבר או חברה טובה, ולפתע מגיע המשפט ״אה, הנה, הבאתי לך את ההזמנה לחתונה שלי, זה קורה ממש עוד כמה ימים, את מגיעה לשמוח איתי, כן?״ ובאותו הרגע, כל מה שעובר לך בראש זה איך שוב זה קורה דווקא לך בלי הכנה מוקדמת של המלתחה ובתקופה הכי לחוצה בעבודה, בלי טיפת זמן מעכשיו ועד לאירוע. עכשיו לכי תבני את הלוק החלומי שיגרוף מחמאות..
אז איך בוחרים את הנעל המדויקת?
נעליים הן שחקן מפתח כשמדברים על בניית לוק מנצח. כדי לבנות לוק אופנתי ושיקי לאירוע משפחתי חשוב להקדיש את הזמן ולבחור בנעליים שיחמיאו לשאר פרטי הלבוש שתבחרי. אז איך בוחרים נעליים מחמיאות, אבל כמובן גם נוחות ויפות לאירוע הבא? שאלה מצוינת!
הנה כמהטיפים מצוינים שיעזרו לך לבחור את נעל האירועים המדויקת עבורך:

טיפ ראשון:חומר גלם
כשרוכשים נעל מכל סוג שהוא, חשוב מאוד לוודא שהיא עשויה מחומר גלם איכותי. נעל שעשויה מחומר גלם זול עלולה להוביל לא רק לפציעות, אלא לסכנה ממשית למבנה כף הרגל ואפילו לכאבי גב, לכן, עשי לעצמך טובה ואל תחסכי שם, הקפידי לוודא כי הנעל עשויה מחומרי גלם איכותיים, עדיף כאלו שנתפרו בעבודת יד, אם ווידאת את זה- קרוב לוודאי שהנעל תשרת אותך לא רק לאירוע הקרוב, אלא לאורך זמן.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]