כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלבשה תחתונה – המדריך לבחירת הלבשה תחתונה חלק 4

חזיית ספייסר – חזייה זו עשויה בטכנולוגיית SPACER, 'ספייסר' הוא בד מתקדם הסרוג כפול וכולא בין שכבותיו חוט מבודד, ה'ספייסר' הוא חומר אוורירי שמרגיש כמו ריפוד קל ודק מאוד מבלי להכביד, עד שהוא מעניק תחושה של עור שני, ועל כן הוא מתאים גם לאלו שאוהבות ריפוד וגם לאלו שלא אוהבות ריפוד,

חזיית הספייסר היא חזיית בייסיק המתאימה לכל עונה, וכמובן שהיא מתאימה עד למידות גדולות.

חזיות ספורט – כל אחת יודעת שפעילות הספורט טומנת בחובה תזוזות וקפיצות רבות, ולכן היא גם מצריכה חזיות מתאימות, חזיית הספורט אמורה לספק תמיכה מקסימלית בזמן פעילות ספורטיבית.

תמיד עלייך לבחור את החזייה שיושבת עלייך בצורה הנוחה ביותר, ושתהא עשויה מבד נושם ואנטי בקטריאלי, (עדיף שתהא ללא ברזלים) ושכמובן תשב על גופך בכל שלב של הפעילות הגופנית.

נשים רבות נוטות לזלזל בבחירת חזיית הספורט, אבל האמת שיהא שהחשיבות של חזיית ספורט אינה רק בשביל הנוחות, אלא בעיקר להגן על השדיים בעת פעילות ספורטיבית, רקמת השד היא רקמה עדינה מאוד ופנים השד עשוי מרקמות עדינות נוספות, ופעילות אינטנסיבית יכולה לגרום לקרעים ברקמות אלו, ועם חזיית ספורט מותאמת היטב, תוכלי להבטיח לעצמך מניעה או מזעור של הנזקים.

חזיות הספורט שונות מאוד מהחזיות הרגילות ובפרט מחזיית פוש-אפ, כל החזיות אמנם מחזיקות היטב את החזה בחיי היום יום, אבל יש להם מטרה אסטטית ואפנתית, ולכן חזיות רבות מגיעות עם רצועות דקיקות, בדי תחרה, עצמות בתוך החזיות, מלמלה וכו', כל הדברים האלו עשויים להפריע או לגרום לחיכוך לא רצוי או הזעת יתר בין 2 חלקי החזה בעת האימון, חזיית פוש-אפ תיצור לך את אפקט הסאונה בזמן האימון, מה שיגרום לחזה להזיע ויעניק לך כמובן תחושה פחות נעימה ושפשוף, ואילו התפקיד של חזיית הספורט הוא לקבוע את החזה במקום, לתמוך, לאוורר, ולעזור לבעלת החזה בכל גודל שיישאר מוצק ויפה.

כיום בשוק יש מספר סוגי חזיות ספורט והם נחלקות לפי רמת האינטנסיביות של הפעילות:

לייט – כמו יוגה, הליכה או פלאטיס.

בינוני – כמו אימנוי כוח, ריקודים ורולר בליידס.

עצום – כמו ריצה, אירובי, רכיבה על סוסים.

ברוב המקרים תוכלי למצוא סימון על החזיות כך שקל להתמצא בעת הבחירה למה החזייה מיועדת.

יש גם מספר טכנולוגיות שעל פיהן מייצרים חזיות ספורט:

דחיסה – טכנולוגיית הקומפרייסיין מצמידה/דוחסת את החזה לגוף במטרה למזער את התנועה של החזה. חזיות ספורט אלו מתאימות רק לבעלות מידה קטנה של חזה, קאפ איי ו-בי.

קפסולה – טכנולוגיית האינקפסולשין משמע סגירה מיוחדת של החזה. חזייה זו מתאימה לבעלות חזה גדול יותר, במידות של סי ו- די.

טכנולוגיות משולבות – יש חזיות שמשלבות את שתי השיטות ומיועדות לבעלות חזה גדול יותר.

כשאת באה לבחור את החזייה המתאימה לך חשוב מאוד לדעת את המידות, חזייה גדולה מדי או קטנה מדי לא תהיה נוחה ולא תשמור על השד בעת הפעילות, ולכן לא משנה אם את בעלת חזה גדול או קטן, תמדדי בצורה מדויקת את המידות שלך.

כשאת מודדת את החזייה, מומלץ מאוד למדוד שלש מידות, את המידה המשוערת המתאימה לך, מידה אחת מעל ומידת אחת מתחת, כך תוכלי להבטיח לעצמך שאת בוחרת את החזייה המתאימה לך ביותר.

בעת המדידה חשוב מאוד לזוז בתנועות ספורטיביות ולא רק לעמוד מול המראה, תרימי את הידיים מעל הראש, תזדקפי, תתכופפי קדימה, תקפצי, תוודאי שהחזייה יושבת עלייך בכל פעולה ספורטיבית שאת עושה.

בגדי נשים- המחסור במידות גדולות לנשים.
בקבוצת החברות, באחד מערבי החמישי הקבועים, בהן אנו נפגשות, הועלתה סוגיה, שעד לאותו ערב, לא הייתי מודעת לקיומה – מחסור בבגדי נשים במידות גדולות. נשים במידות גדולות מרגישות תסכול מחיפוש בגדים בחנויות המתאימים למידותן. אמנם בשנים האחרונות חלה התקדמות בכיוון של ייצור מידות גדולות, אך עדיין מורגש מחסור בתחום זה בישראל. ברשתות האופנה לרוב ניתקל במידות 34-42 בבגדי נשים. מעל מידות אלו הולכים ופוחתים הדגמים המוצעים. בחנויות האופנה הפריטים מגיעים לרוב עד מידה 42 לכל היותר, אם בכלל. נושא כאוב זה עלה במפגש יום חמישי בקרב החברות. במפגש גיליתי ששלוש נשים מכלל הנוכחות, נתקלות בבעיה זו, בבואן לשופינג ברשתות האופנה. הן מספרות כי לא מעט פעמים הן נתקלות בפריט שמוצא חן בעיניהן, אך להפתעתן מגלות שהוא מיוצר רק עד מידה מסוימת, שאינה מתאימה להן. כששאלתי מהיכן בכל זאת הן רוכשות בגדי נשים, רובן סיפרו שהן מזמינות באתרי אונליין של בגדי נשים בחו״ל. שם המגוון רחב יותר, כשמדובר במידות גדולות. בשנים האחרונות חלה התקדמות בתחום. מעצבי האופנה בארץ ובחו״ל, זיהו את הפוטנציאל הגלום בשוק בגדי הנשים במידות גדולות והחלו לספק מענה לפלח שוק זה. גם בהפקות האופנה ניתן לראות שינוי כבר בבחירת הדוגמניות. מעצבים רבים החלו להציג בתצוגות אופנה נשים, שאינן בהכרח דוגמניות רזות וצעירות. ישנו היום טרנד חדש של הצגת הקולקציה על ידי נשים ״אמיתיות״ – נשים שאינן דוגמניות ואינן במידות של דוגמניות. לרוב משתמשים המעצבים במובילות דעת קהל – נשים בעלות עוקבים רבים ברשתות החברתיות. נשים מפורסמות מתחומים שונים כמו: שחקניות, זמרות, כוכבות ריאליטי, מנחות טלוויזיה ועוד. כמו כן ישנן דוגמניות למידות גדולות, שנקראות דוגמניות ״פלאס סייז״. עם השנים מבינים כל נותני הטון בתחום האופנה, שבתעשיית האופנה יש מקום לכולן גם לדוגמניות הרזות וגם לדוגמניות הפלאס סייז. העולם צועד בתחום זה, הרבה לפנינו. ישראל עדיין מדשדשת במקום, אך מתחילים לראות ניצנים של שינוי. את השינוי הגדול ביותר, יכולנו לראות עם הפרסום של זוכת האירוויזיון נטע בריזילי. נטע יצרה מהפכה בדימוי גוף חיובי של נשים במידות גדולות. מלבד נטע יש נשים רבות בטלוויזיה וברשתות החברתיות, שמקדשות את דימוי הגוף החיובי. ההבנה שאישה יכולה להיות נשית וסקסית גם במידה גדולה. דמות נוספת ובולטת בתחום זה היא שמחה גואטה – דוגמנית למידות גדולות, שהופיעה בלא מעט תוכניות ריאליטי. כמו כן, שמחה השתתפה בצילומים למותג פלאס סייז וכן בשבוע האופנה, שעסק בנשים בכל המידות ובכל הגילאים. בכל הראיונות בהם היא מתראיינת, היא פועלת לשינוי הנושא של מידות גדולות ודימוי הגוף.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]