כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשוב לה להעביר מסר לבני הנוער. ליצור תרבות שמקבלת את השונה והאחר.

מפורסמת אחרת שדואגת להעלות את נושא דימוי הגוף לשיח הציבורי היא פאולה רוזנברג, נטורופטית ומנחת טלוויזיה. פאולה אף הצטלמה בצילומים חושפניים, על מנת להציג דימוי חיובי ללא פילטרים וריטוש של הצילומים.
מפורסמות ואושיות איסטגרם מספרות כי הן נאלצות להשתמש במחטבים שונים על מנת ללבוש פריטים שנמכרים ברשתות.
אחת הבעיות שקיימות בשוק בגדי הנשים בארץ ברשתות האופנה היא, שישנה טענה כי המידות הנקובות על הפריטים אינן מדוייקות. למשל: ג׳ינס במידה 42 הוא על פי הסטנדרטים של מידת מכנסיים, מתאים למידה 40 בלבד. לכן מראש קשה עוד יותר לנשים במידות גדולות למצוא בגדים. מה שקורה בפועל הוא שנשים מעל מידה 42 לרוב לא תמצאנה בגדים ברשתות האופנה. לכן הן פונות לשווקים בחו״ל ולאתרי האונליין, שמציעים מגוון רחב יותר של בגדי נשים.

הטיפ הראשון והחשוב מכל הוא להיות מעודכנת בכל הטרנדיים האופנתיים, את יוצאת למסע קניות בגדים, אל תוותרי! תעשי שיעורי בית תבדקי מה הטרדניים האופנתיים ולפי זה תבחרי לעצמך את הקולקציה האישית שלך, תעקבי אחרי תכוניות טלוויזיה עיתונים, מגזינים, פורמים וכדו', היום אפשר לבדוק הכל באינטנרט, והסיבה היא פשוטה מאוד, הטרנדיים האופנתיים לא נעלמים מהר, ואם תיקני בגד שהוא לא בטרנד האופנתי… הרבה זמן לא תוכלי ללבוש אותו.

גבשי לעצמך סטייל אישי

לכל אחת יש את הלוק שאליו היא מתחברת יותר, הסגנון האישי הוא האופן שבו את בוחרת לבטא את עצמך דרך הבגדים שלך, מעבר למראה החיצוני, יש לכך משמעות פנימית גדולה מאוד של חיבור לעצמך, ולתת לך להרגיש נינוחה ושלמה עם הגוף שלך.

ברגע שתסגלי לעצמך סגנון לבוש אישי ואולטימטיבי – אלגנטי מתוחכם, או קלאסי קליל, או מודרני חמים, תוכלי להשתיק את הסחות הדעת מטרדנים חולפים ומפרסומות, כל פריט שתפגשי תדעי במבט ראשון האם הוא נועד עבורך או לא, וכמובן שזה יאפשר לך להתמקד במלתחה מדויקת ומצומצמת שתשרת אותך לאורך זמן!

כמובן שבחירת הסטייל האישי אינו על חשבון הטרנד האופנתי, הוא מגיע בשילוב, את מתאימה אתה הסטייל האישי שלך לטרדנים האופנתיים בזה את מקבלת את הלוק המושלם!

הכירי את גופך

לא כל בגד שיושב על דוגמנית בצורה מחמיאה מתאים גם לך, לכל אחת יש את המבנה גוף שלה, גם מכנס בייסיק שחור יכול להחמיא מאוד לאחת, בעוד על אחרת הוא ייראה פחות טוב, ברגע שתכירי את מבנה הגוף שלך, תוכלי לבחור את הגזרות המתאימות לך, את הגזרות המאזנות את החלקים השונים בגופך ומצד שני מדגישות את החלקים היפים והסקסיים שלך.

הכרת מבנה הגוף הוא לא תהליך כל כך מסובך, וכמובן שתמיד תוכלי לגשת לסטייליסטית שתעזור לך להכיר את גופך.

להכיר את הגוף אין הכוונה רק להכיר את המבנה של הגוף, אלא את צריכה להכיר גם מהם הצבעים המתאימים לגוון העור שלך, איזה צבע יחוויר אותך ואיזה צבע יעניק לך נופך מיוחד, כשתכירי את גופך בצורה המושלמת, תימנעי מטעויות מיותרות.

גופיה – הלבשה תחתונה

המון בעלות אופנה ממליצות ללבוש גופיה חמה מתחת לכל הבגדים ומעל החזייה, גופיה תשמור על טמפרטורה של הגוף ותעטוף אותך בחום, זה ימנע ממך ללבוש כמה וכמה שכבות מעל, אמנם אי אפשר להתעלם שיש בנות שקשה להן ללבוש גופיה.

ההמלצה היא לא רק לגופייה אלא על כל ההלבשה תחתונה, להלבשה התחתונה יש השפעה רבה על התוצאה הסופית, חזייה לא נכונה תגרום לחזה להיראות נפול, ואפילו יכול לגרום לך להיראות רחבה יותר, תחתון קטן מידי, יכול לחתוך את גופך בכל המקומות הלא נכונים, ולגרום אפילו למכנסיים וחולצה להיראות עלייך לא טוב.

הלבשה תחתונה הוא עולם רחב מאוד, זה הרבה מעבר לתחתונים גופיה וחזייה, זה כולל גם את המחטבים, נשים רבות חושבות שמחטבים נועדו לבחורות מלאות, אבל האמת היא שמחטבים יכולים לשמש כל אחת רזה ומלאה כאחת.

בגדי נשים קיץ וחורף

אז בגדי נשים ונשים בכללי מחולקים לשתי סוגים נשים שאוהבות יותר את בגדי הקיץ ונשים שאוהבות יותר את הבגדים של החורף והאמת שיש לנו מבחר גדול של בגדים בקיץ ומבחר גדול של בגדים בחורף.
בגדי נשים הם אופנה גדולה גם בקיץ וגם בחורף.
בקיץ יש לנו חולצות קצרות וגופיות,חצאיות מיני ומכנסים קצרים,שמלות מקסי,אוברול קצר ועוד הרבה ובחורף יש לנו מעילים,קרדיגן,שמלות ארוכות,חולצות ארוכות וסוודרים ויש עוד הרבה וכמובן שמכל קטגוריה כזאת של בגדי נשים יש מבחר רחב וגדול של עיצובים צבעים וסגנונות.כיום בכל אופנה עם זה באביב או בקיץ או בחורף תמיד נראה שהאופנה משתנת וכל הזמן הרשתות אופנה מחדשות לנו בגדים ועיצובים חדשים שהולכים כיום באופנה.יש נשים שאוהבות את העיצוב בגדים של הקיץ ואוהבות לשלב על עצמם מכנסים קצרים וחולצת בטן או ללבוש ביום יפה עם שמש שמלה קצרה ולצאת לטייל כמה זה כיף נכון.לעומת זאת יש נשים שמתחברות יותר לאופנה של החורף ואוהבות ללבוש מעיל ארוך עם גינס ומגפיים או שמלה ארוכה ועקבים ויש כל כך הרבה סגנון שאפשר לשלב עם הבגדים של בקיץ ועם הבגדים של החורף,כל אישה והסגנון שהיא יותר מתחברת ואוהבת אותו על עצמה.כיום עם נכנס לחנות לבגדי נשים ונחפש רק בגד אחר מסוים נוכל למצוא מגוון מאוד גדול של בגדים שפעם לא היה את כל השפע של הבגדים שיש לנו כיום בחנויות בגדים וברשתות אופנה כשאנחנו הולכים או חנויות אונליין שתפסו תאוצה עם השנים מאוד וכיום ניתן לראות שהמון נשים דווקא אוהבות את חווית הקנייה באונליין ומתחברות לזה מאוד.כיום נשים רבות בין עם הם אוהבות יותר את קולקציית הקיץ או אוהבות יותר את קולקציית החורף לא מוותרות על כך שהמלתחה שלהם תיהיה מגוונת עם הפריטים הכי טרנדים שיש כיום ועם הסגנונות שהכי הולכים כיום באופנה שיש לנו נשים.יש נשים שמשקיעות המון מחשבה על הבגדים שלהם כדאי להיראות ולהרגיש הכי הכי טוב עם עצמם כמובן שזה הכי חשוב.אז איך אפשר להישאר בטרנד בקיץ הלוהט שממש חם לנו ובא לנו עדיין להתלבש יפה אז מה שיפה ורואים אותו בקיץ אצל הרבה נשים הוא גינס צמוד קצר/ארוך וחולצת טישרט פשוטה ויפה ואפשר לשלב עם זה עקבים או נעלי סניקרס יפות,ועדיין להיראות טוב ולהתלבש אופנתי גם שממש ממש חם לנו תמיד אפשר למצוא בקיץ פריטים שווים ונוחים וכמובן כאלה שנמצאים באופנה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]