כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נביא לך כאן מספר טיפים לבחירת חזייה במידה גדולה בצורה הנכונה ביותר!

קודם כל שימי לב שהחזייה תומכת בדדייך, בעזרת ברזלים או בעזרת הגומי הנמצא בחלקה התחתון תחת הקאפים, שימי לב כי ככל שהחזה גדול יותר כך יש צורך ברצועות רחבות ועבות יותר שיעניקו תמיכה מרבית לחזה.

דבר שני שעלייך להקפיד מאוד הוא על גזרת החזייה ומידתה, חזייה נכונה אמורה להכיל את כל רקמת השד, החל מצידו הפנימי ועד לצדו החיצוני סמוך לבית השחי, חזייה טובה ונכונה צריכה להתמקם באמצע הגב ולהיות צמוד אליו – שהסוגר של החזייה יהיה באמצע הגב ולא יעלה כלפי מעלה, במצב כזה החזייה עוטפת את השד במלואו ומעניקה לו את ההגנה הדרושה, נשים רבות אינן מודעות לעובדה הזו ובוחרות חזייה שלא מעניקה לשד את התמיכה המרבית.

  • קודם כל כשאת באה למדוד את החזייה עלייך לוודאות שהיא מתאימה למידת גופך כאשר היא רכוסה על הסגר הרחב ביותר! מאחר והחזייה עשויה מחומר אלסטי, פעמים רבות במשך הזמן היא מתרחבת בכ-2 ס"מ מה שאומר שצריך לשנות את המידה ולהדק בהתאם, וכך תוכלי לעבור לסוגר הפנימי יותר, במידה ותבחרי חזייה שמתאימה לך בסוגר הפנימי, בתוך כחצי שנה החזייה תהיה גדולה עלייך ולא תתאים לך.
  • בשעה שאתה מודדת את החזייה תתכופפי, אם החזה בורח סימן שהחזייה לא מתאימה לך, אם הוא יושב בצורה טובה ונוחה – זאת המידה שלך!

כדאי גם שתקפצי עם החזייה מספר קפיצות לוודאות שהחזייה לא בורחת, כי במובנים רבים החזייה היא כמו בולם זעזועים, ולכן עלייך לבדוק שהחזייה תתמוך את החזה שלך בכל מצב שהו.

אם את מרגישה לא בנוח לקפוץ בחנות…. תוכלי להכניס אצבע לאזור החיבור בין שני הקאפים מלמטה, אם האצבע עוברת ללא מאמץ – כנראה שהחזייה לא מונחת טוב, אם החיבור של החזייה צמוד לגוף, ועלייך להרחיקו בשביל להכניס אצבע – החזייה יושבת עלייך בצורה טובה ונכונה!

  • הרצועה של החזייה חייבת להיות מונחת על הגב בצורה ישרה,(סדרי את הכתפיות בעת המדידה בחנות וגם אחרי הקנייה שכן הגומי מתרופף עם הזמן) והיא צריכה להיות באותו גובה כמו בצד הקדמי, אם הרצועות עולות כלפי מעלה, סימן שאת צריכה להרפות, החזייה צריכה להיות רפויה במידה שהיא לא מכאיבה וגם לא חותכת לך את הגב.

עלייך לזכור, שכ-80% מהתמיכה, באה מהרצועות, ורצועות שאינה מונחות נכון יכולות לגרום לכאבי גב.

  • חשוב מאוד לבדוק שהגביעים של החזייה מחזיקים את החזה טוב. הוא לא "שוחה" בפנים ומצד שני גם לא הדוק מדי, הבד בגביעים חייב להיות מתוח ולא מקומט. אסור שהגביעים ישבו גבוה מדי, או לוחצים מדי. זה מעוות את החזה.

בגדי נשים-קניות אונלין ורשתות חברתיות

בגדי נשים אופנת נשים קניות אונלין זה מה שאנחנו שומעים בכל מקום וגם כמובן ברשתות החברתיות.
בגדי נשים למעשה חלק מהיום יום שלנו והשגרה שלנו ולא מעט פעמים אנחנו רואים על בגדי נשים בטלויזיה או ברשתות החברתיות על כל מיני מותגי אופנה חדשים או בגדים מכל מיני סוגים כיום באופנת נשים.למעשה בגדי נשים הם חלק גדול אצל האישה ולא מעט פעמים שנראה חבורת בנות תמיד נשמע אותם מדברות על בגדים חדשים שהם קנו או אופנה חדשה שיש ונושא של הבגדי נשים אכן מעסיק כל אחת ואחת מאיתנו כי הרי רוב הנשים אוהבות בגדי נשים ולחדש כל הזמן את המלתחה ולהישאר באופנה שיש כיום בבגדי נשים.משנה לשנה בגדי נשים הולכים ומשתפרים עם הזמן זאת אומרת שכבר זה לא מה שהיה פעם שהיה לנו כמה פרטי לבוש ועם זה היינו מסתדרים לעבודה למסיבות או לאירועים.כיום מדי זמן וכל חודש יוצאים פריטים חדשים ואופנה חדשה שמתעדכנת כל הזמן ויש המון בגדים שיוצאים מהאופנה ויש המון בגדים שחוזרים לאופנה כיום,אבל מה זה משנה עם אנחנו אוהבות את הבגדים שלנו זה לא חשוב עם זה אופנה שהייתה וחזרה או בגדים שנמצאים כיום באופנה.
לא מעט פעמים שנדפדף באינסטגרם או בפייסבוק נוכל להבחין בהמון אתרי אופנה מובילים של בגדי נשים אופנתיים וייחודים כך שניתנת לנו האפשרות דרך הרשתות החברתיות להכיר גם עוד רשתות אופנה ובגדי נשים שמאפשרים כמובן לקניות אונלין.
קניות האונליין הפכו בשנים האחרונות לדבר הבא ולא מעט נשים מכורות לקניות אונליין ואפילו לא יוצאות מהבית כדאי לרכוש בגדים,הכל דרך האתרים והכל דרך קניות אונליין.האמת שזה ממש שווה כי יש מבחר עצום של בגדים באתרי אופנה כך שכל אישה יכולה למצוא לעצמה בדיוק את הפריט שהיא אוהבת ומתחברת כי יש סגנון לכולנו כך שזה ממש שווה.
ומעבר לזה בקניות אונליין יש אופציה של בגדים לגל כיס זאת אומרת שיש המון אתרי אופנה עם בגדים שווים ומחירים מעולים כך שכל אישה יכול להרשות לעצמה לרכוש אונליין וממש ממש לא בהרבה כסף.
מעבר לכל השפע הזה המשלוח מגיע עד אליכם לפתח הדלת אז מה שנשאר לכם לעשות זה לקחת את החבילה ולהתחיל ללבוש,כמה זה כיף ונוח רכישת בגדים אונליין וכיום אנחנו רואים את זה הרבה אצל הנשים שכבר כמעט ולא יוצאות פיזית לקנות את הבגדים שלהם הכל דרך קניות ואתרי אופנה אונליין אז זה אכן ממש שווה וממש מומלץ.
בגדי נשים הם למעשה סגנון שמשתנה וכך גם רשתות האופנה הגדולות ומדי זמן אנחנו רואים עוד ועוד סגנונות חדשים שנכנסים כיום לאופנה.יש נשים שמאוד אוהבות את הסגנון הצמוד והקלאסי ויש נשים שאוהבות יותר סגנון רחב ופרוע.יש נשים שמתחברות לצבעי בגדים בהירים ויש כאלה נשים שאוהבות צבעים מאוד נועזים ובולטים,כל אישה ומה שהיא אוהבת והבגד שאליו היא מתחברת ומרגישה איתו בנוח.כיום ברשתות ובאתרי אונליין נוכל למצוא דגמים שמתאים לכל אישה לפי המידה שלה ולפי הגיזרה שהיא אוהבת ולפי הצבע שהיא הכי מתחברת,כיום יש מגוון רחב של בגדים שמתאים לכל אישה והסגנון שלה שכמובן תרגיש איתו הכי בנוח.
אז מה לגבי המבצעים והנחות שיש לנו ברשתות זה תקף גם לאתרי אונליין,אז התשובה כן זה תקף גם לאתרי אונליין ואנחנו רואים היום הרבה מבצעים והנחות באתרי אונליין בדיוק כמו שיש לנו בחנויות ורשתות רגילות שנלך אליהם כך שמכל הבחינות זה שווה ונוח לרכוש בגדי נשים בקניית אונליין.
אז בגדי נשים אכן מופיעים בכל מקום אז נשים גם עם תראו ברשתות החבריות אתרי אופנה זה אכן שווה להיכנס ולראות כי קניות אונליין זה הדבר הזה ומעבר לזה שזה נוח וכיפי לקבל משלוח עד לבית חווית הקנייה מאפשרת לכם לבחור את הבגדים בשקט שלכם מול המחשב או הנייד אז זה ממש שווה וממש נוח לרכוש בגדי נשים בקניות אונליין.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]