כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכירו את הילדים המגניבים של הקיץ

תפסו את המראות הקומפקטיות שלכם והכינו את השפתיים לקצת התכווצויות כי ל- "בגדי נשים" יש עסקאות גדולות במהלך מכירת יום השנה של נורדסטרום. מותג האיפור והטיפוח הזה עומד מאחורי כמה מהמוצרים הוויראליים והמבוקשים ביותר של TikTok, החל מה-Hollywood Flawless Filter Primer הנמכר תמיד ועד לשפתון Pillow Talk האייקוני.

ערכת שפתיים של שרלוט טילבורי Pillow Talk
ערכת שפתיים של Pillow Talk
עכשיו 33% הנחה
62 דולר בנורדסטרום
במהלך מכירת יום השנה של Nordstrom, שרלוט טילברי הוציאה כמה סטים ייחודיים שטרם נראו, הזמינים רק בקמעונאי יוקרתי זה – ולזמן מוגבל. כל הסטים האלה מגיעים במבצעים ענקיים, אז אם אתם סקרנים לגבי המותג, זה הזמן לעשות קניות.

ערכת השפתיים של Pillow Talk כוללת את כל מה שאתה צריך כדי להעניק לשפתיים שלך מהפך. עם תוחם שפתיים, שפתון וגלוס כלולים – כולם בגוון Pillow Talk – אתה מקבל תמורה נהדרת לכספך. גוון השפתיים הזה הוא מועדף בקרב A-listers, כולל אמה רוברטס ושגרירת המותג החדשה שלהם בלה חדיד.

עוד מ-ELLE

תצוגה מקדימה של Elle US מדור: יופי
אם הריסים שלך צריכים קצת תשומת לב, כולל שתי מסקרות בגודל מלא לתת אורך, תלתל ונפח. אתה יכול לשמור את שניהם לעצמך, או אם אתה מרגיש נדיב, לתת אחד לחבר הכי בר מזל שלך.

צמד נוסף, מקל על קבלת מראה עמיד לאורך זמן. סט זה כולל שני תרסיסים בגודל מלא, המבטיחים לשמור על האיפור שלך במקום עד 16 שעות.

אם את מחפשת טיפוח עור, קו הקסם של שרלוט טילברי הוא המועדף בקרב מאפרים ליצירת בסיס ללא רבב. כעת, ניתן להשיג שני חבילות טיפוח: סט ה-Magic Cream Forever, הכולל קרם לחות ומילוי מחדש, ו-Magic Eye Rescue Forever Set. שני המוצרים הללו מסייעים בכך שהם מעניקים לחות עמוקה לעור, החלקת קווים עדינים ומתפקדים כפריימר לעור.

ברגע זה, אתה יכול להוסיף את כל המוצרים הללו ועוד לרשימת המשאלות שלך ב-Nordstrom. חברי מועדון Nordy התחילו לקנות את ההנחות הללו ב-13 ביולי, אבל עכשיו, המבצע זמין לכולם החל מה-7 באוגוסט. אם תמיד רציתם לנסות את "בגדי נשים", עכשיו זו ההזדמנות שלכם.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]