כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מגמות אופנה: מה מתאים לאביב, קיץ, סתיו וחורף

האם אני לבד שחושב שהקדם עונות נעשות מבלבלות משנה לשנה? אין אפילו תקן תעשייתי להתייחסות אליהם. אתר נופש הוא שם נרדף לשייט ולקדם אביב. נוסף על כך, כמה מעצבים בוחרים להראות לפני הסתיו כאשר נופש מוצג בדרך כלל. אני מתכוון…

ההקשר ההיסטורי מציע הדרכה מסוימת בניסיון לסלק את הבלגן הזה. כפי שציין פ' סקוט פיצג'רלד: "תן לי לספר לך על העשירים מאוד. הם שונים ממך וממני". בזמנו, המגמות נקבעו על ידי מעט מאוד נשים עשירות, חברות בחברת בתי הקפה הנינוחים (קודם לסט הסילון), שרבות מהן החזיקו בתים מרובים באקלים שונים או, אם לא, בוודאי טיילו ביניהם. זה היה לסט החכם הזה כביכול שמעצבים התייחסו אליו. ווג דיווח עליהם בגיליונות דצמבר וינואר שהוקדשו ל"אופנה לצפון ולדרום", "אופנת דרום וספורט חורף", "אופנה במזג אוויר חם" ו"נסיעות באמצע החורף".

"שמלות ערב"

אופנה תמיד הייתה שאפתנית, אבל היא לא תמיד הייתה גלובלית או כוללת. התעשייה שמרה על מינוח המתייחס לעולם ישן תוך הרחבת טווח הגעה גיאוגרפית ומבחינת בסיס לקוחות, על רקע התקדמות הטכנולוגיה (כמו מיזוג אוויר וחום מרכזי, לא רק שיווק) ושינויי אקלים. לא רק שיש, כביכול, תמיד שבוע אופנה איפשהו, אלא שמעצבים מדברים לקהל עולמי שבו כמעט כל סוג של מזג אוויר קורה בבת אחת. התוצאה היא שאתר הנופש, עם הקשר שלו עם חופים חוליים ושמים כחולים וים, הוא לא תמיד רוח קלה אבל מפנה מקום גם למסיבות חג וסגנון של מדרון.

ואז יש את עניין הקמעונאות. האוספים המוקדמים האלה יושבים הכי הרבה זמן בקומות המכירה מבלי לצאת למכירה, כך שהם לא יכולים להיות אופנתיים מדי אבל הם עדיין צריכים ליצור הרבה באזז. לשם כך, מותגי יוקרה החלו לקחת את ההופעות שלהם לדרך. בעוד שהלקוח נהג לנסוע, עכשיו זה המותג שמגיע למקום שבו יכול היה להיות הלקוח הארכיטיפי של פעם. "שמלות ערב" .

לעולם אל תפספסו רגע ווג
הירשם לווג וקבל תיק במהדורה מוגבלת.
הירשם עכשיו
מצאתי את דרכי לצאת מהמבוך הזה עם מטאפורה של מוזיקה, משווה את האסיפות המוקדמות לאלבום להיטים מעולים או LP עם רצועות בונוס. כמה מותגים, כמו להקות, אפילו יצאו לסיבוב הופעות: גוצ'י לסיאול, שאנל ללוס אנג'לס, מקס מארה לשטוקהולם, ולואי ויטון לאיזולה בלה באיטליה. מעצבים רבים אמרו לי שהם ביקרו מחדש ברב מכר או פיתחו רעיונות נוספים לנופש, ובואו נודה בזה, כשאתה הולך לקונצרט, אתה רוצה לשמוע את הקלאסיקות לפעמים כמו, או יותר, מהחומר החדש.

"שמלות ערב"

השילוב הזה של מוכר ורומן היה בדיוק מה שעונת הנופש 2024 סיפקה. הנטיות לדראפינג, לבת ים ופרטים תועלתניים שצפינו בדו"ח הטרנדים המוכנים ללבישה באביב 2023 חזרו, וכך גם הפרופורציות המפוצצות והצלליות דמויות המראה החדש של הסתיו. זה היה מעורבב עם קצת אקטואליה, כמו ורוד ידידותי לברבי, ולא מפתיע, יוקרה שקטה.

בחרנו להתמקד ב-11 טרנדים של נופש, מחלקים כמו הגופייה (או הגזרה) בכל מקום ועד למושגים יותר כיווניים, כמו בגדים הניתנים להמרה ולכן ניתן ללבוש אותם ביותר מדרך אחת. כשהאוקיינוסים מתמלאים בפלסטיק, חיים ימיים בעלי אידיאליזציה ממשיכים לרתק מעצבים, שנשענים על התייחסויות לחיי ים ולמראה רטוב. מינוס הזנב, בתולות הים הארכיטיפיות – כמו ברבי – ידועות בקימורים שלהן, ומעצבים ממשיכים לצמצם מותניים עם הדים של שנות ה-50 או ה-80. כמו כן מעדיפים את המותניים והנהנים למרטין מרג'יאלה הם חולצות יפות שעוקבות אחר הצורה של תופרת שמלות. "שמלות ערב" .

מנוגדת לחצאית המיני הקצרה והקפלים עם השיוך שלה למדים של תלמידות בית ספר – ולסיילור מון – היא העיפרון או החצאית המזכירה הארוכה והישרה יותר שעשויה לרמוז על חיים סודיים או כפולים. ז'קט הג'ינס עבר חידוש גם עבור נופש. אין ספק שיש זרם תחתון של קימוט בשימוש של מעצבים בגומי פטיש ולטקס או חומרים מצופים מבריקים המשכפלים את המראה הזה. שכמיות ערב מציעות פרשנות פשוטה יותר לזוהר, בעוד שאפשרויות הגלימה ליום נעימות ובוהמייניות יותר. אין שום דבר רך במתכת – זהב וכסף היו בכל מקום העונה. אופנה קשרה את הכסף באופן היסטורי עם עתידנות (רטרו) וטכנולוגיה, אז זה לא כל כך מפתיע לראות אותו נוצץ בתקופה שבה נראה שכלים דיגיטליים חדשים – כמו בינה מלאכותית, ChatGPT וזיופים עמוקים – אמורים לחוט מחדש את העולם כפי שאנו מכירים אותו. .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]