כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתר האופנה החדש HTOFASHION –בגדי נשים, הגיע לישראל!

תשאלו כל אחד מהם המאפיינים האמיתיים של ניחוח והתשובות שלו ישתנו מהערות להקרנה ועד לסילאג'. עם זאת, המקום הראשון ברשימה הזו יהיה כוח העמידה – מי רוצה להוציא כסף על בושם שייגמר עד שתצאו מהדלת?

הניחוחות הטובים ביותר לטווח ארוך צריכים להיות מסוגלים להשאיר רושם מתמשך בעקבותיהם ואינם זקוקים למריחה חוזרת מתמדת. בין ימי עבודה, לילות חברתיים ומפגשי כושר, הניחוחות שאתה משקיע בהם לא צריכים להשאיר אותך תלוי. אז מאיפה להתחיל? או דה פרפיום הם כניסה נהדרת לעולם הניחוחות העמידים לאורך זמן, שכן ל-EDP יש ריכוז שמן גבוה יותר מאשר ערפילים וטואלטים, מה שמאפשר הקרנה חזקה יותר ובלאי ארוך. בנוסף, בשמים בעלי תווים חזקים, כמו מושק ועץ, יוסיפו יותר עומק לריח המורכב רק ממרכיבים "טריים" או "נקיים". עוד לפני שאתה מתחיל, אני יודע מה אתה חושב. "מכנסיים… בקיץ?" חיכית כל השנה לפרוץ את חצאיות המיני ומכנסי האופנוענים האלה. תאמין לי, אני מבין את זה, אבל האמת היא אפילו בימים הכי דביקים, הכי סוחפים, אתה צריך זוג מכנסיים טוב בארסנל שלך. מה אם אתה מקבל כוויות שמש קשות או שוכחים לגלח את הרגליים? מה אם לבוס שלך יש מדיניות ללא שורט, או שאתה נתקל ביום קריר ללא עונות? (תודה, התחממות כדור הארץ.) אל תישנו על הצורך במכנסי קיץ, כי הדבר האחרון שאתם רוצים הוא למצוא את עצמכם בחמוץ מכנסיים עם רק חותלות מרופדות פליסה או מכנסי צמר לבחירה. להלן, מצא 17 מהמכנסיים המסוגננים ביותר שיש בהישג יד הקיץ הזה. לפני יושבשנת 2021, The RealReal – חנות יוקרה למכירה חוזרת ומשלוחים עם מיקומים מקוונים ובסיסיים – סיפקה תביעה ייצוגית בסך 11 מיליון דולר. (מסתבר שתהליך האימות שלה אינו חסין תקלות כפי שפורסם.) מהר קדימה לשנת 2023, והחברה עשתה צעדים משמעותיים כדי לשפשף את הפלטפורמה שלה של בגדים ואקססוריז מזויפים ו/או עם תווית שגויה. למעשה, מקורבי אופנה רבים עדיין פונים ל-TRR כדי לעשות קניות בר-קיימא יותר, למצוא סגנונות ארכיוניים נחשקים מעונות קודמות, ולהשיג עסקאות אמיתיות (משחק מילים מכוון מאוד). הנה איך להשיג את הדברים הטובים. אפילו להתחיל, אני יודע מה אתה חושב. "מכנסיים… בקיץ?" חיכית כל השנה לפרוץ את חצאיות המיני ומכנסי האופנוענים האלה. תאמין לי, אני מבין את זה, אבל האמת היא אפילו בימים הכי דביקים, הכי סוחפים, אתה צריך זוג מכנסיים טוב בארסנל שלך. מה אם אתה מקבל כוויות שמש קשות או שוכחים לגלח את הרגליים? מה אם לבוס שלך יש מדיניות ללא שורט, או שאתה נתקל ביום קריר ללא עונות? (תודה, התחממות כדור הארץ.) אל תישנו על הצורך במכנסי קיץ, כי הדבר האחרון שאתם רוצים הוא למצוא את עצמכם בחמוץ מכנסיים עם רק חותלות מרופדות פליסה או מכנסי צמר לבחירה. להלן, מצא 17 מהמכנסיים המסוגננים ביותר שיש בהישג יד הקיץ הזה.

נתונים חדשים מראים שנשים שעשו יותר טיולים סביב השמש הן אלו שצפויות לחשוף יותר עור בשמש. הבייבי בום פורצים את גופם בחופים כמו שום קבוצה אחרת על פי קלירפיי. שירות התשלום המקוון Buy Now, Pay Later מצא שנשים שנולדו בין 1944 ל-1964 רוכשות ביקיני מחרוזת בקצב גבוה יותר מכל דור אחר, ועובר על דור Z עם עלייה של 245 אחוז במכירות משנה לשנה. לשם השוואה, דור X ו-Millennials היו אחראים לעלייה ברכישת הביקיני שבקושי נמצא ב-140 ו-110 אחוזים בהתאמה.

ביטחון הגוף הגבוה ביותר בקרב הבייבי בום כאשר המכירות של ביקיני מחרוזות נוסקות
טרנד בגדי ים נועז אך מעודד, המצביע על כך שנשים מבוגרות כבר לא מרגישות צורך להתכסות על החוף בסרונג אחד ושומר על צניעות, אלא למעשה מאמצות רמה של ביטחון גוף שנראה לעתים קרובות יותר בתקשורת בקרב החבורה של קנדל ג'נר. . אגב, הדמוגרפיה של Gen Z תרמה רק לצמיחה של 21 אחוזים במכירות ה-stringkini משנה לשנה.

ביטחון הגוף הגבוה ביותר בקרב הבייבי בום כאשר המכירות של ביקיני מחרוזות נוסקות
במאי, מרתה סטיוארט בת ה-81 שברה את האינטרנט כשהופיעה על שער גיליון בגדי הים השנתי של ספורטס אילוסטרייטד בבגד ים לבן צונח, מה שהפך אותה לנערת השער הוותיקה ביותר אי פעם של המגזין. שכונה "אפקט מרתה" נרשמה עלייה של 17 אחוז במכירות משנה לשנה של תחפושות שחייה מחלק אחד על ידי Clearpay, והבייבי בום שוב ייצגו את הנתח הגדול ביותר בשוק.

ביטחון הגוף הגבוה ביותר בקרב הבייבי בום כאשר המכירות של ביקיני מחרוזות נוסקות
האם יש גיל רשמי שבו נשים מפסיקות לדאוג למה שאנשים חושבים?
סטיוארט כתב באינסטגרם: "אני מקווה שהשער הזה מעורר בך השראה לאתגר את עצמך לנסות דברים חדשים, לא משנה באיזה שלב בחיים אתה נמצא. להשתנות, להתפתח ולהיות חסר פחד – כל אלה הם דברים טובים מאוד, באמת".

ביטחון הגוף הגבוה ביותר בקרב הבייבי בום כאשר המכירות של ביקיני מחרוזות נוסקות
בומרס לקח את המילים הללו ללב. לדברי פסיכולוגית האופנה הביתית של קלירפיי, שאקאילה פורבס-בל, "מחקרים איכותיים מצאו שבייבי בום דיווחו שהם חווים קבלה רדיקלית לגבי דימוי הגוף שלהם כשהם מזדקנים, כאשר כמה מחקרים הצביעו על כך שגיל 46 הוא הגיל שבו אנחנו מפסיקים באופן רשמי לדאוג למה שאחרים חושבים ."

בהיפוך אמיתי של הנרטיב, הבייבי בום הם כעת תינוקות בומר, שכן הנתונים של Clearpay מצביעים על כך שנשים מבוגרות מרגישות מספיק יפות בעור שלהן כדי לחייג את הזוהר של בגדי החוף. בין שאר סגנונות בגדי הים שנחטפים הוא סגנון הגזרה של בגד הים שראה עלייה של 65 אחוז בקרב הבייבי בום בהשוואה לעלייה של 6 אחוז בקרב נשים מהדור Z, עלייה של 34 אחוז בקרב בני דור המילניום, ועלייה של 50 אחוז בקרב נשים. לקוחות דור X. אפילו החזרה השנויה במחלוקת של המותניים הנמוכים של 2000 עשתה את דרכה לבגדי ים, ובעוד שצפויה עלייה של 244 אחוז בקרב קונים מהדור Z של מגמה זו, העלייה של 188 אחוז בקרב הבייבי בום מפתיעה יותר, המספר הזה מנצח את שני המילניום ו-Gen X

ביטחון הגוף הגבוה ביותר בקרב הבייבי בום כאשר המכירות של ביקיני מחרוזות נוסקות
הכריכה ההיסטורית של סטיוארט היא לא מגדלור האור היחיד לנשים בגיל העמידה העליון שכבר לא נמצאות כאן בגלל השיימינג והאייג'יזם הקשורים לעבר הלא רחוק. התקשורת המיינסטרימית עדיין עשויה להיות מסוכסכת במקצת מהתפנית הזו, שכן החפצה של גופים צעירים נותרה עמדת ברירת המחדל, יחד עם גישה ארכאית של סבתא-הרחקת את זה כלפי נשים שיש להן את החוצפה להיראות סקסית לאחר גיל המעבר. אבל המדיה החברתית הפכה למגרש המשחקים של הבומים שחיים את חייהם הטובים ביותר של משמר המפרץ, ובראשם אנשים כמו כריסטי ברינקלי בת ה-69, שרון סטון בת ה-65, פאולינה פוריזקובה בת ה-58 ובת ה-56. סלמה הייק. זה כבר מזמן אבל בומים בסטרקיני יגלשו על גלי החיוביות בגוף כל עוד השמש זורחת. "בגדי נשים"

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]