כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היום קיימות חברות שמאפשרות ללקוחות למדוד בגדים

דרך אפליקציה מתוחכמת ולהתאים את מידת הבגדים לפני השילוח. ישנן חברות השולחות את המוצרים תוך יומיים שלושה עד פתח הבית.

העבודה מרחוק עזרה למעצבים להבין את הצורך של כל קצוות השוק. נשים בגילאיי ה50 שחיפשו את הקולקציה המתאימה להם, מצאו זאת אצל מעצבים ומעצבות חדשות לבגדיי נשים שנכנסו לשוק ורצו לתת פתרון לצורך קיים.

היה להן חשוב להציע טווח מידות, עיצוב אישי בהתאמה וסגנונות שונים.

הקורונה שינתה את עולם האופנה וגרמה למהפכה בתחילת דרכה. בעולם בגדי הנשים דיווחו על צניחה של 80%-90% במכירות. זה הפנה את הקונים לשוק הסיני ולקניות של מותגי יוקרה ובכלל.

זה ברור לחלוטין שעולם האופנה בכלל ובגדי הנשים בפרט לא יחזרו לשגרה שלפני הקורונה. חוסר הוודאות של הקונים גרם להם לצמצם בקניות וכל מי שניצל את חוסר הוודאות הזאת במכירה דרך חנויות אונליין הרוויח את אמונם של הקונים והכניס הרגלים חדשים לדפוס התנהגות הקניה.

השינוי היה כל כך עצום שאפילו תצוגות אופנה בבריטניה לבגדיי נשים עברו לתצוגה דיגיטלית, הם שילבו בגדיי גברים ובגדי נשים כדי לאפשר גמישות למעצבים.

ואם מדברים על הקורונה, ישנו קשר ישיר לתקופת הקורונה ולבגדים. מסתבר שנשים שבחרו ללבוש בגדיי נשים יצוגיים לעבודה גם בחרו לאכול אוכל בריא יותר ונשים שלבשו טרנינג בעבודה מהבית בחרו לאכול אוכל פחות בריא ומה שזמין.

במחקר שנעשה, גברים התבקשו להגיע למעבדה עם בגדיי גברים בסגנון ייצוגי או לא ייצוגי וכן הנשים שהוזמנו, התבקשו להגיע למעבדה עם בגדיי נשים גם יצוגיים או לא יצוגיים, בהתאם לדרישת המחקר, שם על שולחן הונחו שתי קערות, האחת עם עגבניות שרי והשניה עם צ'יפס. כל הנבדקים בלבוש היצוגי בחרו בעגבניות שרי ואלו שלבשו לבוש שאינו יצוגי בחרו בצ'יפס. כובן שהחוקרים ניטרלו משפיעים שונים כמו מידת רעב, דיעות כלפי אוכל בריא ועוד משפיעים.

במחקר המשך המשתתפים בחרו בחרו במזון בריא כאשר אפילו דימיינו את עצמם לבושים בלבוש ייצוגי. מחקר זה מוביל אותנו להבין כי אכילה ריגשית בעיקר אצל נשים, התגברה כתוצאה מאורח החיים החדש שנחפה עליהן בעקבות הקורונה. לבישת ביגדיי בית או פיג'מות בזמן עבודה מהבית הראה על התדרדרות במצב הנפשי, וכתוצאה מכך דווח כי ישראלי ממוצע עלה בתקופת הקורונה כ-3 ק"ג במשקלו כתוצאה מתקופה משברית.

אחת הדרכים שסייעו לאותם נשים להחזיר את השליטה ברגשות, הן האפשרות לקניה באונליין. רכישת בגדי נשים עלתה בתקופת הקורונה משמעותית, זה העלה בהן את הצורך בלבישת הבגדים שנרכשו ומיתן את מצב הרוח של הרוכשות.

כתוצאה מכך לא רק אנחנו נהנים מרכישות באתרים ומתאוששים מתקופת הקורונה אלא גם חברות הענק ורשתות בגדי הנשים מתאוששות והמכירות הדיגיטליות עלו ב-80% משנים קודמות. תקופת המגפה פתחה את השוק לקהלי יעד שונים וחדשים.

בגדי נשים והסטנדרטים

בגדי נשים עברו לא מעט שינויים במשך השנים ביחד עם שינויים במודל של היופי הנשי.

אם נסתכל בהיסטוריה נבחין כי בתקופה הקדומה מודל היופי היה שונה לגמרי מהיום. פעם אישה יפה הייתה נחשבת כאישה גדולה, שמנה שיש בה הכל בגדול ובשפע. אישה כזו נתפסה לאישה מכובדת, פוריה וכמו כן מדובר היה באישה שיכולה להביא, לטפל ולדאוג לילדיה. בנוסף, אישה כזו הייתה נוהגת לענוד תכשיטים רבים בשביל להדגיש את מעמדה כאישה נשואה לבעל עשיר ועמיד. מאוחר יותר בא גם המחוך שנועד לצורך לייצר גזרת שעון חול לאישה ומותנים צרות היה מודל היופי של הגזרה, ואישה שהייתה עומדת בסטנדרטים של היופי באותו הזמן הייתה מקובלת בחברה בתור אישה מכובדת ומסודרת. כמובן שמודל היופי והאופנה משתנה לא רק לאורך השנים אלא גם משתנה מתרבות לתרבות.

בשנים האחרונות אנו רואים מגוון רחב יותר של בגדי נשים בחברה, את כבר לא צריכה ללבוש מחוך או לענוד תכשיטים רבים בשביל לעמוד תחת סטנדרט יופי מסויים.

למרות שהאופנה משתנה כל הזמן יש מספר של בגדי נשים שכיום נחשבים ל״must have” או פשוט הבגדים הבסיסיים שכל אחת ״חייבת״ בארון בגדים שלה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]