כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אם עד אמצע המאה ה-19 נשים לא נהגו ללבוש מכנסים כיום

, זוג של מכנסי ג'ינס שמתאים לך על פי הגזרה שלך הוא נחשב ל״מאסט הב״. חולצה לבנה מכופתרת, נעלי סניקרס ועקב, גופיות וחולצות בייסיק שחורות ולבנות ועוד בגדים נוספים שנחשבים כיום לבסיס של האופנה.

בגדים כאלו יכולים להציל אותך לקראת כל אירוע. לדוגמא, ג'ינס ,חולצה מכופתרת ונעלי סניקרס יכולים להראות ביחד מדהים בתור לוק אלגנטי ויומיומי לעבודה או סידורים אך אם תחליפי את נעלי הסניקרס בנעלי עקב ,תוסיפי אקססוריז מעניינים וחגיגיים, איפור לערב שיכול לכלול לדוגמא אודם אדום, באותו הרגע הג'ינס והחולצה הפשוטים הופכים ללוק ערבי ולא פחות מרשים משמלת ערב וכדומה.

חשוב לציין כי על מנת להגיע לארון שבו כל אישה יכולה למצוא בגדים לכל אירוע לא מספיק שיש לך את הבגדים הבסיסיים. לצורך העניין בכדי להפוך את הג’ינס ומכופתרת לבנה ללוק ערב את צריכה שיהיה לך בארון מספר של אקססוריז או פרטי לבוש מיוחדים. מספר זה יכול להיות קטן מאוד אך הוא חייב להיות קיים. אקססוריז כאלו יכולים להיות תיק ערב אלגנטי שיכול להיות בצבע לא רגיל כמו כתום, כחול, ירוק, סגול או כדומה. פריט לבוש אפשרי יכול להיות גם אותה החולצה המכופתרת רק שעכשיו היא תהיה באותם גוונים של צבעים ייחודיים שיכולים להקפיץ ולשדרג לך את הלוק הבסיסי ללוק טיפה יותר מעניין. לבסוף, בזכות האוסף של הבגדי נשים הבסיסיים ואוסף לא גדול של פרטי לבוש או אקססוריז יוצאי דופן את יכולה להרכיב ארון בגדים פשוט ולא גדול שהכרח ולהתאים בגדים לכל אירוע ולא לפחד שלא תמצאי מה ללבוש.

כמו כולנו לכל אחד יש את הרגעים האלו בחיים שפתאום כבר אין לו חשק לעבוד במקצוע שהוא עובד בו או בעבודה שהוא עובד בה. שיש לו ימים לא טובים , שקרה משהו אבל אין לו חשק לשתף או שהוא סתם פחות אוהב חברה ואוהב את הלבד, בדיוק לזה נועדה עבודה מהבית עבודה קבועה עם הכנסה קבועה בלי בוס על הראש ובלי אנשים מסביב רק אתה והמחשב והכוס קפה שלך. תארו לעצמכם קרה לכם משהו אחד מבני המשפחה צריכים שתבואו איתו לבדיקת רופא ואתם צריכים לקחת חופש בשביל זה ואז בזמן הבדיקה נתנו לכם עוד הפניה למחרת לעוד בדיקה פה כבר מתחילה להיות בעיה נכון בלקחת חופש ומה להגיד לבוס? כי בכל אופן הוא לא יאהב את זה. הכל תלוי איפה אתם עובדים כן? עבודה מהבית אתם יכולים ללכת לעשות את הבדיקות ולהתחיל את העבודה אחרי זה. אף אחד לא יגיד לכם שזה לא בסדר כי בעבודה מהבית בעצם אין לך שעת התחלה ושעת סיום כמו בעבודה רגילה שאתה מתחיל נניח מ8 בבוקר עד 16.00 אחה"צ כאן אתה בוחר את הזמן שלך וגם לא צריך לעבוד 8 9 שעות מספיק שעתיים 3 . עבודה מהבית היא עבודה עם יתרון לכל דבר עם תלוש קבוע ואחלה תנאים
כמובן שיש לך את היכולת גם לשלב את העבודה בתור עבודה נוספת או הכנסה נוספת כי אנו בני האדם נוטים להגיד אם זה טוב מדי זה אומר שזה לא נכון או שעובדים עלינו. אבל כאן לא זה הדבר יש בעבודה מהבית כל כך הרבה משרות שיכולות להתאים לכל אחד כמו כתיבת מאמרים , טקסטים למינהם , שירות לקוחות , מכירות , העתק הדבק של פוסטים למינהם . המשרות מתעדכנות מדי יום וכמו שאמרתי עבודה מהבית בלי קשר לאיזור שבו אתה גר אתה צריך רק חיבור לאינטרנט ואתה מסודר.
אז לפי דעתי אם אתם רוצים לשפר את היכולת הכלכלית שלכם מה שכל בית בישראל בערך צריך תיכנסו לעבודה מהבית ותתחילו לשנות את אורח החיים שלכם בין אם זה מבחינת סדר היום שאתם לא אוהבים לקום מוקדם ולצאת לפקקים והלחץ הזה שיושב על הגוף והנפש כדי להספיק הכל בזמן לבין ההכנסה שלא מספיקה לכם ואתם לא מצליחים באמת לסגור את החודש כמו שרציתם או כמו שמגיע לכם
קחו לעצמכם משרה נוספת ותתחילו לחיות את החיים כמו שמגיע לכם. כי למה לא בעצם? אתה לא שונה גם אתה יכול כמו כולם לעשות צעד אל המטרה

ולהגשים את החלומות שלך כי בשביל משהו גדול צריך להתחיל ממשהו קטן הרי גם בית לא קונים בשנה ולא בשנתיים צריך לחסוך נכון? ככה גם פה.

מה צבעי הבגדים שלנו משדרים?

בכל הנוגע לבגדי נשים אנחנו לרוב תמיד מחפשות בבגדים את הצבעים שהכי "ירזו" אותנו, יחטבו אותנו וכדומה, כתוצאה מכך רובנו נוטות ללכת לכהים, לשחור ויתר הגוונים הדומים

אבל, אנחנו מפספסות משהו מאוד חשוב באמצע.

קרה לכן שראיתן נשים לבושות בצבעים בולטים יחסית, למרות שגזרתן לא בהכרח דקיקה, הן הולכות עם הבגד ומציגות אותו בצורה הטובה ביותר שאי אפשר שלא להתפעל מהבגד ומהאישה עצמה.

כולנו יכולות להיות כאלו, הדבר היחיד שאנחנו צריכות לעשות זה להתנתק מהמחשבה של "זה מרזה או לא"

הגיע הזמן לבין שהצבעים בבגדים שלנו הם הרבה יותר, הם לא נועדו רק להרזות אותנו יותר או פחות אלא לכל צבע יש אפקט שונה לחלוטין על כל המראה שלנו והרושם אותו נייצר על אנשים אחרים.

ולא מעט פעמים אנו שוגות מלכתחילה, ברוב המקרים אנו נרצה להשאיר רושם של יותר מ"רזה או לא" אלא נראה לייצר רושם של כוח, סקסיות, נשיות, סמכות ועוד.

בדיוק בשביל כל אלו, אנו צריכות להבין איזה צבעים ישדרו מה.

הצבע האדום בבגדי נשים הוא פופולרי במיוחד ולא סתם, הצבע האדום הוא צבע התשוקה, הוא נותן כוח למראה שלנו, הוא מציג אותנו כנשים עוצמתיות, סקסיות ומלאות בביטחון, יחד עם כל העוצמות הוא גם עדיין יראה אותנו כמאוד נשיות וככאלו המאוד מתחברות לצד הנשי והפתייני שבנו.

הצבע הורוד הוא צבע מעט יותר רך, קוקטי ורומנטי, הצבע הזה יקרין על המראה שלנו רוך, עדינות, נשיות ומתיקות. כאשר נרצה לייצר רושם ראשוני לא מאיים, נעים ונינוח ללא ספק שהצבע הורוד הוא הצבע הטוב ביותר לכך.

הצבע הלבן משרה מראה של טוהר ורוגע. הצבע הלבן גם יכול להיתפס כצבע סמכותי לא מעט פעמים וכצבע ניטרלי, אם ברצונכן לקבל מראה לא שגרתי, שיקי וטרנדי עם הצבע הלבן אך עדיין לשדר רוגע וטוהר אם אתן משמשות בלבן, השתמשו בו בחכמה וצרו לוק שאו שכולו מלא בלבן, כמו חליפה מסוגננת וכך תשדרו רוגע, שיקיות וביטחון.

הצבע החום לרוב ייתן תחושה של חמימות, אמינות וכנות. משהו בגוון הכל כך טבעי לנו יגרום לאנשים להיפתח מולכן בקלות, לסמוך עליכן ולשתף בדברים שבמצב רגיל ללא הצבע הזה לאו דווקא היו משותפים עמכן.

הצבע האפור משדר לרוב סמכותיות וחכמה. אם ברצונכן להותיר חותם כזה של נשים חכמות, חזקות וברצונכן שיכבדו אתכן מהרגע הראשון, אפור זה בהחלט הצבע המתאים לכך.

הצבע הכחול משדר לרוב אמינות ונינוחות ולא סתם זה אחד הצבעים הבולטים ביותר בראיונות עבודה, גם בבגדי נשים וגם בבגדי גברים.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]