כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אם עד אמצע המאה ה-19 נשים לא נהגו ללבוש מכנסים כיום

ישנם עוד המון צבעים וכל אחד מהם משדר אודותינו משהו שונה לחלוטין, הדבר היחיד שאתן צריכות לדעת ולהחליט, זה איזה רושם תרצו להשאיר ועבור איזה מצב.

הלוקים המובילים של החורף

אין ספק שאופנה זהו אחד התחומים הגדולים ביותר בעולם וגם אחד החשובים ביותר ובגדי נשים בפרט אשר שולטים בעולם האופנה באופן מובהק. כל עונה היא חשובה ולכל עונה יש את הקו המוביל שלה.

עונת החורף זו אחת העונות החשובות ביותר בעולם האופנה תודות לעולם האקססוריז הנרחב בבגדי נשים לעומת הגברים ועל כן קולקציית החורף תהיה לרוב הרבה יותר גדולה ועם הרבה יותר אופציות מאשר קולקציות הקיץ למיניהן.

אחד מהלוקים המובילים לחורף הקרוב מתבסס כמובן הרבה על צבעים מנוגדים.

הצורך לשבור את האפלה והדכדוך של החורף, עם המראה המעונן והחשוך נעשה חזק יותר מאשר בימי הקיץ ולכן בחורף הזה אנו נראה הרבה מהלוקים המובילים דווקא בצבע הלבן המשרה רוך, טוהר, ואור.

הלבן שובר את החושך והמלנכוליה של החורף, נותן אור ובעיטת שמחה וצבע לכל אחד שמביט בנו.

גם הצבע הורוד הרך והירוק פיסטוק הפסטלי מעט נכנסו חזק בעונה הזו וגם הן נותנים מראה לא שגרתי לחורף ובכך שוברים את העצב והדכדוך שלרוב מקשרים לחורף.

את הצבעים הללו אנו נראה העונה דווקא במעילים ותיקים ובעצם בהרבה מאוד פריטים שלרוב אנו רגילות לראות אותם בצבעים אחרים לחלוטין.

החורף הזה אנו גם נראה המון חליפות וסטים תואמים של צבעים נועזים ובהירים יותר לעומת הצבעים הכהים אליהם התרגלנו ואם אנחנו מדברים על הלוקים של החורף, כל דבר שתבחרו עם הצבעים הללו ישחקו אותה בענק ויגרמו לכן להיות אופנתיות, טרנדיות ושיקיות כך שאין סיכוי שכל המבטים לא יהיו מופנים אליכן.

בגזרת המכנסיים בבגדי נשים החורף הזה יהיה מלא במכנסיים דמויי עור במגוון רחב של צבעים.

אחת הדרכים לשבור את החורף היא דווקא לצאת מהשחור אליו אנחנו רגילות ולהתחיל להשתמש בצבעים החומים והניטרליים, בשילוב עם צבע חי ובועט כמו לבן וירוק אתן תקבלו לוק מלא שיק, מלא חיות ומלא באור.

בגזרת המגפיים אנחנו רואות שינוי גדול בהרבה מהשנים הקודמות, אם בעבר לא היינו נוטות לבחור מגפיים בצבעים בהירים אז עכשיו זה בדיוק הזמן לשנות את הדיסק אצלנו בראש.

מגפיים לבנות, ורודות או ניודיות הן בהחלט אחד הטרנדים החזקים ביותר של החורף!

הם שוברים את כל הלוק והמראה ונותנים לו חיוניות, אור ואפילו אלמנט של הפתעה.

אין ספק שהלוקים של החורף השנה הם שונים מאוד משנים קודמות, יחד עם זאת העונה הזו יהיה לנו מאוד קל להשתלב בטרנדים, כל אחת עם כל מבנה גוף ובכל גיל יכולה להשתמש בצבעים אלו כדי להשיג את המראה הטרנדי והשיקי, רק דבר אחד…

אל תאשימו אותנו כשכולן ישאלו אתכן מאיפה הפריטים הללו, בגלל היותם שוברי שגרה ומעוררי עניין ואור, אתן תראו שלא מעט פעמים יפנו אליכן בשאלה על הפריטים בצבעים האלו באופן ספציפי.

ועכשיו אנחנו כבר לגמרי מוכנות לחורף.

לקנות בגדי נשים אחרת!

לנשים תמיד חשובה האופנה. וחשוב להן לייצר את התדמית שהן רוצות להציג דרך האופנה ובעזרתה. נשים יכולות לעשות את זה דרך טיפוח, בעזרת תספורת, איפור, תכשיטים, הנעלה, כובעים, תיקים, אקססוריז והמון דברים שהם מעבר לדבר הראשון שעולה לנו שאנחנו חושבים על המילה "בגדים" שזה בדרך כלל מכנסיים וחולצה. נשים יודעות להשתמש באופנות המשתנות, ולהשתמש בהופעה החיצונית שלהן כאמירה שהן רוצות להעביר כלפי חוץ. לכן בגדי נשים תמיד היה נושא חם ואטרקטיבי. מעצבים, מותגים, אנשי שיווק ומכירות, כולם מפתחים שיטות וטכניקות שונות על מנת להצליח להתבלט בין אינסוף המתחרים שלהם ולגרום לקהל היעד שלהם לבחור בהם.

בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש למגרש, והוא שינה את כללי המשחק. היום אנשים מוכרים כבר הכל באינטרנט. זה לא מסתכם בבגדים. מדובר בעולם שלם אינסופי של אפשרויות. המכירות באינטרנט תפסו כזאת תאוצה במהלך השנים בזכות כל מה שזה מציע ללקוח.

הלקוח לא צריך להגיע לחנות, הוא לא צריך לסחוב שקיות, הוא לא צריך להסתפק במרכז קניות שמוגבל במספר חנויות, הוא לא צריך להסתפק במותגים של החנויות שיש לו ליד הבית. בארצות הברית יש הרבה מותגים שעדיין לא הגיעו לארץ, והלקוח שקונה באינטרנט יכול לקנות אותם ולקבל משלוח עד הבית. הלקוח גם לא צריך להיות כפוף לשעות פתיחה. הוא יכול להיכנס אונליין לחנות האינטרנטית בכל שעה, בכל יום, גם בחגים, גם בשבת. והוא יכול לעשות את זה מכל מקום. הוא יכול לעשות את זה בלילה כשהוא לא נרדם, או בבוקר מוקדם עם הקפה. הוא יכול לעשות את זה תוך כדי נסיעה בתחבורה ציבורית, כשפגישה מתעכבת מעט, תוך כדי ארוחות, או כשסתם יש לו כמה דקות פנויות.

יותר מזה. בזכות הקניות האינטרנטיות, המחירים בשוק ירדו, מכיוון שזה מייצר עוד תחרות. לחנויות אונליין אין הוצאות שלחנויות רגילות יש ובזכות זה הם יכולים להוריד מחירים ואתם יכולים להנות מהרווח. חנויות באינטרנט לא צריכות לשלם חשבון חשמל, או משכורת למוכרים בחנות, או דמי השכרה של החנות וגם לא ארנונה. והרווח הוא שלכם.

בחנויות אינטרנטיות, גם בכאלה של בגדי נשים, וגם בכאלה של מוצרי חשמל, ציוד ספורט וטיולים או כל תחום אחר, ישנה מדיניות מסודרת ומוכרת של החזרת מוצרים. אם הייתה בעיה בהזמנה, במידה, בייצור או מכל סיבה אחרת, תוכלו להחזיר את המוצר, שוב – בלי להגיע לחנות, אלא דרך משלוח – ותקבלו החזר כספי או זיכוי באתר, לפי תנאי המדיניות של האתר בו רכשתם. גם פירוט מסודר של המידות תוכלו למצוא באתרי בגדי נשים וכך לרכוש את המידה המדויקת והתאימה עבורכן. תוכלו גם לקרוא באתר ביקורות של לקוחות אחרים של האתר ולקבל יותר מידע על איכות הבד ופרמטרים נוספים שקשה לראות דרך תמונות. תנסו בעצמכם ותראו איך חווית הקנייה שלכם יכולה להשתפר! בהצלחה.

נשיות ובגדי נשים

בגדים. כולנו לובשים בגדים. ממה שאנחנו יודעים, מאז אדם וחווה אנחנו מכסים את גופנו עם בדים בכל מיני צבעים ומרקמים. מתי בדיוק התחלנו למיין ולהפריד בין המינים ולהגדיר מה זה בגדי נשים ומה הם בגדי גברים? אני לא יודעת, אולי מתישהוא בתקופת הרנסנס בתקופות שהיו ממלכות, כשהיו מלך ומלכה. כל כך הרבה שנים שנשים משתמשות בכל כך הרבה אביזרים, תכשיטים ובגדים כדי להיחשב נשיות; להרגיש יפות, מושכות, שישנו לב אליהן. האם באמת בגד יכול לעשות אותנו יפים? או להגדיר אותנו? האם בתור בחורה כשאת שמה ג'ינס ויולה טריקו את מרגישה פחות נשית או פחות יפה מאשר כשאת שמה שמלה?

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]