כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים- למצוא את הסטייל שלך

האם אי פעם מישהו אמר לך שאת לא נשית או יפה מספיק? בין אם זה כי לא היה לך כסף לקנות תכשיטים, מגפיים או בגדי נשים יפים וחדשים ואז התלבשת בבגדים של בנים ואז קראו לך טום בוי או שפשוט לא הרגשת מספיק יפה עם איך שאת נראית. מישהו או מישהי הסתכלו עלייך במבט שופט? מוזר והרגשת בושה פתאום? שאת רוצה לשנות בשניה את הגוף שלך או להיעלם? בשניה אחת להיות כמו הבחורה האחרת בחדר כושר או בחוף הים, כדי שלא יסתכלו עלייך ככה? אני מכירה את התחושה. אני לא יודעת אם זה קרה לך גם. אבל מה שבטוח זה שזה לא מוצדק. לא הוגן וזה לא משהו שהייתי רוצה שבנות וגם לא בנים ימשיכו להרגיש. זה לא משנה אם נלבש בגדים שמוגדרים כבגדי נשים או לא, תמיד יהיה לאנשים מה לומר ולכן, אנחנו פשוט צריכות לאהוב את עצמינו ולעשות מה שטוב לנו. בין אם זה לאפשר לעצמנו לאכול יותר, להתלבש ביותר חופשיות ונוחות ובין אם זה אומר להתחיל לעשות פעילות גופנית גם כשהבן זוג רוצה כל היום להיות איתך ותצטרכי לומר לו שאת חשובה לעצמך ואת רוצה להשקיע בעצמך ולכן את לוקחת את השעה הוא ביום להפעיל את שרירייך היפים והחשובים.

אני יודעת שלא משנה מה, את יפה. בעיני מה שחשוב זה שיהיה לך נוח. שבחורף תתלבשי טוב, שלא יהיה לך קר, שתרגישי קלילה ובריאה. שבקיץ לא יהיה לך חם אבל גם לא תישרפי בשמש, שלא יהיו לך שפשפות מהמיני ג'ינס שאולי את חושבת שבזכותו יותר יסתכלו עלייך וירצו אותך. מי שיסתכל עלייך בגלל שאת חושפת את הגוף שלך את כבר יודעת מה הוא רוצה.
אני רוצה שתרגישי טוב, לא משנה מי את, מאיפה את, מה חווית עד היום ומה את עושה היום ברגע זה. שינוי קורה ברגע. ואני מאמינה שברגע שאת תסתכלי על עצמך במראה ובכלל לא תביטי על גופך, אלא תסתכלי אל תוך עמקי עינייך את תביני כמה את יפה.

בגדי נשים… את תחליטי מה זה נשי, את תחליטי מה זה יופי, בעינייך. כי רק דרך עינייך את רואה את העולם ורק דרך עינייך את רואה את עצמך. את העולם כולו. את העולם שלך. לא משנה מה תעשי אני מאחלת לך שתרגישי טוב, שתרגישי אהובה, נחשקת, רצויה, ביטחון ותביני שעל טעם ועל ריח אין מה להתווכח. כל אחד מסתכל בעיניים שונות. לעולם לא נוכל למצוא חן בעיני כולם וחוץ מזה אם כבר נמצא חן בעיני מישהו או מישהי לפחות נהיה עצמנו ומרגיש באמת טוב כי נדע שאוהבים אותנו כמו שאנחנו. ואם הם לא אוהבים את מה שהם רואים? יופי, ככה נדע מי לא צריך להיות בחיינו. תודה.

בגדי נשים עברו שינויים רבים במשך תקופות שונות, סגנונות הלבוש משתנים מתרבות לתרבות ואף דתות רבות שמות גם הן דגש על לבושם של נשים. כיום קיים מגוון רחב של בגדי נשים, ניתן לראות במגזיני אופנה, חנויות,פרסומות, סרטים וגם ברחובות ומקומות נוספים בחיי היום יום שלנו את כל מגוון הבגדים שקיים היום. בבגדים ישנם מגוון של בדים, צבעים, סגנונות, תפירות, מותגים ועוד. לרגע קל לאבד בכל המגוון הזה ולמצוא את הסגנון המיוחד שלך- את הסטייל שלך והבגדים שאת תאהבי ותרגישי בהם בנוח ותשדרי בהם ביטחון עצמי.

בגדי נשים הם נקודה נורא חשובה עבור כל אישה, את בטח זוכרת את עצמך מתלבטת שעות או אפילו דקות ארוכות מה ללבוש לעבודה בבוקר, לדייט, אירוע חשוב או אפילו ליציאה עם חברים בערב. לבוש הוא אחד הדברים שאנחנו משקיעות בו כסף וזמן רב.

אז למה בכלל כדאי לך למצוא את הסטייל שלך או במילים אחרות את שילובי בגדים שיחמיאו לך ויתאימו לך? כאשר את יודעת מהו הסגנון שלך את יודעת איפה ומה לקנות בחנויות בקניון, בחנויות יש מגוון רחב של אפשרויות וקל מאוד לקנות משהו שאת לא באמת צריכה או בגד שהוא לא בהכרח שווה את המחיר.

בגדי נשים הם נותנים רושם ראשוני על האישה אבל תזכרי שאת לא חייבת להתלבש בבגדים יקרים או בולטים בהכרח בשביל להראות טוב ולתת רושם ראשוני טוב לסובבים.

תתארי עכשיו בראש את ארון החלומות שלך, מה היית רוצה שיהיה בו? אם את לא מצליחה לחשוב על בגדים ספציפיים, תחשבי על אאוטפיט שתמיד רצית להרכיב. ישנם סטייליסטים רבים ו"חוקים" להתאמת בגדי נשים ושילובם הנכון במראה הסופי שלך. את בוודאי שואלת איך את יכולה ללמד להתלבש בצורה ייצוגית ונכונה לך בלי ניסיון והבנה רבה בעולם הזה כאשר יש אנשים רבים שלומדים ומנוסים שנים במקצוע. אין בידי תשובה חד משמעית לכך אך אני משוכנעת שלכל אישה יש את היכולת והרגישות להתלבש נאה ומכובד בלי הכשרה מסויימת. כיום באינטרנט וברשתות החברתיות יש אושיות רבות המספרות, מציגות ומדברות על בגדי נשים ואיך את יכולה למצוא את הבגדים המתאימים לך, הרעיון הוא למצוא אחת או אחד כזה שאת מתחברת אליו ולסטייל שלו ולהתחיל ללמוד ממנו דברים חדשים. כך, בעצם להתחיל להתייחס ללבוש שלך יותר ברצינות. לרוב הגישה שלך לדברים היא זו שמכוללת שינויים, שינוי בגישה שלך והרצון שלך למצוא את הסטייל שלך יביא לשינוי. תמיד ההתחלה היא בצעדים קטנים, בסופו של דבר אין באמת חוקים ללבוש נכון, כאמור מכיוון שקיימים כל כך הרבה סגנונות ואפשרויות, את לא חייבת להוציא הרבה כסף בשביל ללמוד להתלבש, מספיק להתחיל בלפתוח אינטרנט ללמוד מאנשים אחרים ולנצל את כמות המידע שקיים שם.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]