כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להפוך למשפיענית בתחום האופנה

כל צבע מעורר בי משהו אחר וזה כל כך מגניב שאני יכולה פשוט להסתובב כל היום עם צבע מסויים ולעזור לעצמי להרגיש משהו שאני רוצה או צריכה, זה אמנם משהו חיצוני לי אבל זה עדיין תלוי בי ובאיך אני תופסת את הרעיון.
לדוגמה, לפעמים כשאני רוצה לחוות רומנטיקה או להרגיש רומנטית בלי הצורך במישהו אחר שהוא לא אני, כמו גבר שיבוא ויעשה בשבילי משהו רומנטי. אז אני אשים בגד בצבע ורוד או סגול ואני אהיה במוד רומנטי וארגיש מאוהבת בעצמי במהלך היום ללא הצורך באדם אחר.
דוגמה נוספת, כדי להרגיש נשית בזמן שאני רוצה ללבוש בגדים רחבים ונוחים, במקום ללבוש בגדי נשים, משהו צמוד או חשוף אני יכולה ללבוש משהו אדום או שחור ובשבילי זה מספיק.
זה עושה את העבודה.
בסופו של יום אני מרגישה את מה שאני רוצה להרגיש, לא באמת משנה איך אני עושה את זה פשוט אני שמחה שאני לוקחת אחריות ויוצרת את המציאות לעצמי במקום להיות תלויה באחרים.

בגדי נשים – הצבע של היום

הרבה נשים שואלות את עצמן מה הצבע שהכי הולך היום ואיך הן תרגשנה הכי טרנדיות ועדכניות ותאהבנה את הלוק שלהן.

אז הצבע של היום בבגדי נשים הוא דוקא הפרחוני והצבעוני לסוגיו השונים. הקורונה סגרה אותנו בבתים, הבגדים לא היו טרנדיים ועיצוביים כי מה זה משנה מה לובשים כשנמצאים רוב היום בבית ולא רואים אחת את השניה ולא מתעדכנים באופנה ובמה שהולך. כישצאנו מהבית זה היה בבום אחד גדול, פתאום הרחובות התמלאו באנשים שרק רוצים לצאת החוצה לא משנה לאן, וביחד עם זה יצאו החוצה כל הרצונות שלנו והרגשות שלנו שכל הזמן החבאנו בבית. זה השפיע גם על עולם בגדי הנשים ודוקא בגלל הסגרים והפחד אנשים רוצים לראות שמחה ואהבה בבגדים כי זה חלק מהחיים שלנו. הבגדים שלא לבשנו הרבה זמן כי זה לא היה באופנה פתאום יוצאים לאור, כל הפרחוני והצבעוני יוצא בכח החוצה וזה מה שאנחנו רואים בחנויות.

הפרח הוא משהו אצילי שנועד לייפות את העולם שסביבנו, עולם הצבעים הוא עשיר ומלא חיים וחשק, אז למה לא לשלב ביניהם דוקא עכשיו? דוקא עכשיו זה הטיימינג הנכון לקנות בגדים צבעוניים ופרחוניים. אפשר לראות בחנויות בגדי נשים שמלה פרחונית שפעם לא חשבנו ללבוש והיום היא טרנדית וכייפית ונרצה ללבוש אותה, ככה נראה ונרגיש הכי טוב עם עצמנו. אפשר לראות חצאית בגוונים חיים או סריג כזה ולקנות כי זה מה שהולך היום וזה מה שיפה.

אם נשאל את ההורים שלנו הם יגידו שזה מה שהיה לפני עשרים שנה – פרחוני וצבעוני. הם יצחקו על האופנה שחוזרת ויגידו לנו שלא היינו מעיזים לקנות את הבגד הזה לפני כמה שנים כי הוא לא היה שיקי ושווה, ואם היינו קונים אותו הוא לא היה יוצא מהארון כי מי מתלבש ככה? והיום האופנה חוזרת וזה כייפי וטוב.

הפרחוני נותן לנו הרגשה טובה, הרגשה של פריחה והתחדשות, הרגשה של בגד טרי וצבע מלא חיים וחיות שאנחנו אוהבים. בגד עם צבע אחד ייראה לנו פתאום חסר חיות ונרצה לשלב אותו עם משהו בצבע נוסף, עם חגורה שוברת, עם שרשרת מענינת, עם צעיף או עם כל דבר אחר שישבור את המונוטוניות שלו. לעומתו בגד צבעוני ומקושקש לא ייראה לנו כזה, ואולי אדרבה – נרצה להוסיף לו משהו שקט יותר ואולי בצבע נטרלי יותר.

בבגדי נשים גם הרלונטיות חשובה. בגד ליומיום יהיה בדרך כלל יותר צבעוני מבגד לשבת או לארוע, בגד לארוע יהיה יותר מכובד מבגד ליומיום אבל גם בבגד לארוע יהיה לנו התבעוני והחי כי זה הקו של עכשיו וזה מה שנראה הכי הכי טוב וזה מה שכולנו נרצה לקנות.

אז לא כדאי לפספס את המבצעים האחרונים, תכנסו לאתרים ותקנו כמה שיותר צבעוני וחי!

מכנסיים כבגדי נשים

כיום מכנסיים בתור בגדים לנשים זו אפילו לא שאלה, ישנו מגוון רחב של סוגי מכנסיים בכל חנות של בגדי נשים, מגוון של בחירה וסגנונות. כמעט לכל אחת יש כמה מכנסיים בארון ואנו נוהגות ללבוש אותם על בסיס יומיומי. אך זאת לא מובן מאליו, במאה ה-18 והמאה ה-19, לבוש מכנסיים, שכאמור נחשב ללבוש נוח לכל מצב וכך גם לעבודה, היה מיועד רק לגברים. נשים היו נוהגות ללבוש שמלות ופרטי לבוש נוספים כמו מחוכים שהיו לוחצים, בדים נורא כבדים וכדומה, באותם זמנים בגדי נשים לא היו אמורים לספק נוחות כלשהי לאישה בחיי היומיום והתפקוד שלה אלא להדגיש את הגזרה הנשית ולהראות את מעמדה על פי סוג ואיכות הבדים שלה ותפירת הבגד. רק בסוף המאה ה-19 החלו נשים ללבוש מכנסיים לצורך רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים. רק בשנות ה-40 כאשר הגברים יוצאים למלחמה והנשים נותרות הן לאחראיות על המשק, הן נאלצות להחליף את השמלות והחצאיות למכנסיים לצורך נוחות בעבודה. באותה התקופה למכנסיים עדיין לא היה מקום באופנה אך כבר בשנות השישים בעקבות המרד האופנתי הגדול נשים החלו ללבוש מכנסיים וכך להצהיר על החופש שלהן.

מכנסי ג'ינס, שורטים, מכנסי דגמ"ח, טרנינג, מכנסיים מתרחבים, מכנסי חצאית ועוד, כל אלו הם סוגי מכנסיים שנשים לובשות כיום. כפי שניתן לראות מדובר במגוון של מכנסיים לנשים שניתן למצוא אותם היום בצבעים, בדים וסגנונות שונים ומרובים בכל חנות בגדי נשים. כיום נשים שלובשות מכנסיים בחברה המודרנית לא תקבל ביקורת על כך שלובשת בגדים שמיועדים רק לגבר כיוון שמכנסיים נחשבים היום לבגד שגם נשים וגם גברים לובשים באותה מידה. עדיין ישנם אזורים בעולם ומקומות בהם לבישת מכנסיים לנשים היא לא מקובלת ואף אסורה. לרוב איסורים כאלה באים לידי ביטוי בחברות דתיות, אצל יהודים, מוסלמים או נוצרים בהם יש זרמים מסוימים הטוענים כי לבישת מכנסיים לנשים אינו צנוע ולכן היא צריכה ללבוש שמלות או חצאיות. למשל, עד לפני כמה שנים היה בסודן חוק שהגביל והגדיר את אופן הלבוש של הנשים ואת התנהגותן. חוק זה אסר על הנשים ללבוש מכנסיים, ללכת בציבור עם שיער לא מכוסה וכו.

אך המודעות בחברות וקהילות סגורות כאלו לכך שיותר ויותר נשים היום לובשות מכנסיים גדלה ויותר נשים מרגישות בנוח להוסיף לארון בגדים שלהן את המכנסיים כיוון שהן כבר לא לבד בזה כמו שהמצב היה בעבר.

כך, בסודן נשים יצאו למחאות והפגנות רבות כנגד לחוק הזה ובסופו של דבר הביאו לביטול חוק זה.

למרות הלגיטימציה של מכנסיים כבגדי נשים ברוב המדינות, ניתן עדיין לראות גם היום את ההבדל בין אישה לגבר שבא לידי ביטוי בלבוש של המכנסיים. ישנם פעמים שבהם נראה את האישה כשהיא זו שלובשת שמלות או חצאיות לעומת גברים הלובשים מכנסיים. רוב האנשים לא נותנים לכך חשיבות מיוחדת אך אכן ניתן לראות את ההבדלים הללו בלבוש באים לידיי ביטוי בחיי היום יום שלנו. בציורים במקומות ציבוריים כמו שירותים ציבוריים, בנוסף ברוב סרטי ומשחקי ילדים ניתן להבחין שדמות הבת לרוב תלבש חצאית או שמלה כאשר הבן ילבש מכנסיים, מקובל באירועים שונים כמו חתונות ונשפים שהבנות ילבשו שמלות לעומת הבנים ששמים מכנסים. ישנם עוד דוגמאות מהחיים היומיומיים שלנו בהם ניתן ליראות את ההבדל הזה בא לידיי ביטוי בחיים שלנו למרות שרוב הנשים היום לובשות מכנסיים ומכנסיים הם פריט לבוש בסיסי שקיים בבגדי נשים ולמרות ההבדלים הללו החברה שלנו היום מאפשרת לאישה לבחור וללבוש מה שהיא רוצה ומה שנוח לה.

בגדיי נשים – בתקופת הקורונה

מציאות חדשה שנכפתה עלינו בעקבות הגעתה של הקורונה, השפיעה בצורה יוצאת דופן על תעשיית בגדיי נשים ובכלל. מעין חשוך מוחלט שגרם להרבה עסקים להתלבט כיצד להתנהל במציאות החדשה. אך מהר מאוד, אחרי שעות עבודה מרובות, הכרת השוק החדש וקהל היעד, הבינו כי הרבה מאוד אנשים, בעיקר נשים, מחפשות שוב ושוב בגדיי נשים באתרי אינטרנט.

אם רק תעשו חיפוש קל, תמצאו אלפי חנויות אינטרנטיות לבגדיי נשים ברחבי אירופה, ארה"ב ואסיה. מכירות אונליין היו קיימות עד תקופת הקורונה, אך התפתחו במהירות עצומה לאחר התפרצות המחלה והעולם הבין שהמוצרים נגישים באותה מידה שהיו נגישים פזית, אם לא יותר.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]