כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פריט נוסף שידאג לפנק אתכן ולהשאיר אתכן חמימות בחורף

הוא דווקא פריט לבוש של בגדי נשים המיועד לבית ויגרום לחורף שלכן להראות אחרת לגמרי, החלוק הפלאפי! חלוק כזה עשוי מבד פלאפי נעים למגע שבדכ' יהיה עשוי מפליז, בד כזה בהחלט ידאג לכן לחום הגוף ואנחנו מבטיחות לכן שלא תרצו להוריד אותו! איך להפוך למשפיענית בתחום האופנה

בעידן של היום עם הרשתות החברתיות אין ספר שבגדי נשים, אופנה ומדיות חברתיות הוא שילוב מנצח

אין ספק שבגדי נשים זה הדבר הגדול הבא והוא אפילו יוכל לתת לכם מקצוע חדש

היום לקנות בגדים זה כבר ממש לא סתם בזבזנות ואפשר אפילו מזה לייצר כסף ולהפוך את עצמך למותג

בעזרת כמה כלים בסיסיים והתמדה, גם את תוכלי להיות משפיענית בתחום האופנה.

טעם טוב וסטיילינג – איך אפשר לדבר על להיות משפיענית אופנה בלי חוש הסטיילינג והאופנה הבסיסיים ביותר?

אחד הדברים הנדרשים ביותר זה יצירת לוקים וסך המראה הכללי ולא להסתכל על הבגד כפריט בודד.

תחום האופנה היום הוא רחב וכדי באמת להגיע לכל פינותיו, ממש לא מספיק לנו רק בגדים אלא אנחנו חייבות לתת דגש גם לאקססוריז המשלימים את כל הלוק.

טעם טוב וסטיילינג משתקף בדיוק באלו.

בכל תמונה אופנתית שאת מעלה תדאגי שהלוק מעביר את המסר אותו את רוצה להעביר, תדאגי לתוספות הקטנות, האקססוריז והנעליים וכך תצרי לוק מושלם שכולן ישתגעו עליו.

מגוון- על מנת להיות משפיענית בבגדי נשים את חייבת להיות בעלת מגוון רחב של בגדים אצל בארון.

אם יש סגנון שאת הולכת עליו יותר זה בסדר גמור אך תדאגי שלא תיתקעי רק בסגנון אחד.

משפיענית אופנה אינה יכולה לייצר רק לוקים קז'ואלים אלא נגרש ממנה להראות גם לוקים ליציאה, לוקים ספורטיבים ועוד.

במידה ואין לך לפחות 3 סגנונות שאת יכולה לשחק איתם, זה בהחלט הזמן להרחיב את המלתחה רק שהפעם את לא מבזבזת, את משקיעה בעצמך ובמותג שאת רוצה להיות.

צבעוניות – אחד הדברים המאפיינים את עולם האופנה ובעיקר ברשתות החברתיות זו הצבעוניות.

אם נודה על האמת ביום יום שלנו אם נלך ברחוב או בקניון אנחנו ככל הנראה לא נבחין בהרבה נשים המעיזות לצאת עם צבעים חזקים ודומיננטיים, זו בדיוק עבודת המשפיענית.

להתחיל להחדיר את הצבעים, את העוצמות ואת הצבעוניות שיש לבגדים להציע וכמובן כל זאת כאשר את יוצרת לוק שלם עם צבעים אלו שיוכלו להתאים כמעט לכל אחת.

התמדה – כל השלבים הראשונים הם מצויינים אך ללא התמדה, שום דבר לא יקרה.

זכרי דבר אחד, אם ה דיה החברתית שלך ריקה, אין בה סטוריז ופוסטים, איך קהל חדש יגיע עליך ואחרי מה הוא אמור לעקוב? זכרי שהחלק הקשה ביותר בלהיות משפיענית זה בדיוק זה. ההתחלה.

נכון שזה נשמע מוזר לייצר תוכן ולהתאמץ על תמונות ולוקים כשאין עוד עוקבים, אך חשבי על זה כך…

אם לא תיצרי מעכשיו וחשבון האינסטגרם שלך ריק.. למה להם לעקוב?

התמידי ותעלי כמה סטוריז ביום. שתפי מהמלתחה שלך, מההתלבטויות שלך. בין אם זה מה לרכוש או בין אם זה מה ללבוש. ממעורבות והתמדה, יגיעו העוקבים ולאט לאט תהפכי למותג שאת רוצה להיות!

בגדי נשים – מעילי עור וג'ינס

החורף כבר בפתח ואיתו כמו כולנו, גם אתן בטח צריכות לעשות לקראת מזג האוויר הקריר, סדר בארון ולהוציא את בגדי החורף שלכן משנים קודמות כדי לחרוש עליהם שוב פעם. זה בדיוק הזמן שבו לרוב אנחנו מתחילות לחשוב על איך ומה אפשר לחדש? מה יראה עלי פיצוץ השנה?
אז שנת 2022 עוד רגע מתחילה, ואיתה מגיע גם שלל עצום ומפואר של בגדים בסגנונות שונים, חידושים שלא מפסיקים להפתיע, וכמובן תחום המעילים מכבב בו, ובניהם הבולטים ביותר הם מעילי העור ומעילי הג'ינס!
שני הסגנונות האלה לא מספיקים להתחדש כל שנה, אך גם עדיין לשמור על סגנון הדגם האהוב והמוכר שכולנו כבר שנים נהנות לקנות וללבוש, ולהיראות פשוט מהממות כל פעם מחדש איתם.
מעילי העור ומעילי הג'ינס מככבים בתחום עולם אופנת הנשים מכמה סיבות ברורות. אז מה בעצם הגורמים לכך?
קודם כל, החורף ההישראלי בואו לא נשכח, מלא בתפניות של מזג האוויר ולא תמיד קר לנו מספיק בשביל מעיל פוך או מעיל נוצות ענק, מצד שני מי ייצא מהבית ללא מעיל? אז לוקחים איתנו מעיל כבד, וכנראה צריכים להיסחב איתו בידיים לאורך כל שאר היום, או פשוט לזרוק אותו באוטו שלנו ואז מה הטעם ללבוש אותו בעצם מההתחלה?
אז כאן מעילי העור והג'ינס נותנים מענה מושלם, הם מחממים אותך כשצריך אבל יחד עם זאת גם קלילים ומאפשרים נוחות ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש מכל המעילים, את יכולה לזוז איתם באלגנטיות ולהרגיש חופשייה, וכבונוס גם לא לקפוא תוך כדי.
כמו כן, המעילים יושבים פשוט בצורה מושלמת על כל הגוף, וזה לא משנה בכלל מה המידה שלך לצורך העיניין, או כמה את גבוהה, המעילים פשוט מתאימים את עצמם אליך!
רוצה להדגיש את צורת הגוף שלך בצורה מושלמת? מעולה! ישנן מידות קטנות וצמודות שבהן מעילי העור והג'ינס יעשו בדיוק את זה.
במידה ותרצי להסתיר קצת, המידות הרחבות יותר יעשו את העבודה, ותוך כדי עדיין יראו מצויין על הגוף מבלי לתת לך מראה מרושל כמו בגדים אחרים שלפעמים בעלי נטייה לכך. את המעילים ניתן למצוא היום כמעט בכל רשת של חנויות במגוון של צבעים ומידות יש גם כאלה עם תוספות מגניבות כמו למשל פרווה מלאכותית.
ישנם הדגמים היקרים יותר שנמכרים בחנויות מותגים שונות ונחשבים לאיכותיים יותר, והדגמים הקצת פשוטים יותר שנמכרים למעשה כמעט בכל חנות רחוב או בכלל בשווקים שגם הם מוכרים את המעילים, וחשוב לציין שלפעמים הם איכותיים כלל לא פחות מהיקרים, וההבדל במראה בינהם לא תמיד קיים. ככה שאין לנו שום צורך לרוץ ולהוציא סכומי כסף גדולים כדי להנות מהמעילים המעולים האלה.
עדיין אין לך כזה בארון או שאת חייבת כבר לחדש את הדגם של שנה שעברה? עכשיו זהו הזמן המתאים ביותר לעשות זאת!

בגדי נשים – מה את מעדיפה?

אני אוהבת בגדים וגם לא אוהבת אותם בו זמנית.
מצד אחד מאוד הייתי רוצה ללכת חופשייה בעולם הזה שלנו, עירומה, לתת לגוף היפה והזוהר שלי לספוג קצת אנרגיית שמש, ויטמין די, שיהנה, יחווה וירגיש את מה ששאר חלקי הגוף שלי מרגישים. אוויר, רוח, שמש, מים, חום וקור. כן החלקים המוסתרים חווים ומרגישים אבל עד גבול מסויים כי הם לא חופשיים עד הסוף.
גם כשאני הולכת עם בגדי נשים מינימליים או בגד ים בחוף עדיין לא כל החלקים שלי חשופים וסופגים את אהבת העולם. לצערי התרבות של היום לא בכל מקום בעולם מקבלת את החופשיות של הגוף האנושי ותופשת את העניין הזה בתור משהו לא צנוע, משהו לא בסדר. לשמחתי, יש גם מקומות שכן, חופי נודיסטים או שבטים נידחים וכו'. 🙂
יש מקומות שבאמת מכילים ומקבלים את האחר בהיותם כמו שהם כפי שירצו; בלי הבדל של דת, גזע, מין, גיל, מראה ודעה. אהבה וקבלה ללא תנאי.

מצד שני, אני ממש מודה לבגדים, לבדים.
הם יפים, נעימים וגם יכולים להועיל בהרבה מקרים, יכולים לחמם, לכסות, להגן, לקשט. הם יכולים להגן על האיברים הרגישים שלנו ועל הגוף שלנו בכך שלא יכנס חול, אבק או כל דבר אחר שלא כדאי שיכנס בדיוק כמו שהריסים מגנות על העיניים; בדיוק כמו שהשיערות באף שומרות על הבפנים שלנו בכך שהן יסננו את האוויר כך שיכנס האוויר הכי נקי שאפשר. בגדים עוזרים שהעור שלנו לא יישרף מהשמש שהם לא ייפגעו בצורה קשה מידי במידה וקורה משהו. בעונת החורף כשקר בחוץ ואני יוצאת מהבית – חד משמעית אני מוקירה תודה לכך שהמציאו את הבגדים. כל כך הרבה שכבות של בדים שיכולים לבודד את הקור מהגוף שלי, לשמר את החום שלי ושלא יהיה לי קר.
איזה מדהים. תודה תודה יקום.

היום כשאני מתלבשת אני מסתכלת על עוד היבט עם עצמי בבחירה שלי חוץ מזה שיהיה לי נוח ושהם יהיו מותאמים למזג האוויר ולמטרת השימוש.
צבעים. כן נכון, אני אישה ואני אוהבת ללבוש בגדי נשים כמו שמלות וחצאיות. אני גם אוהבת צבעים ומה כל אחד מהם מציף בי, איך אני מרגישה בנוגע לכל אחד מהם. כשאני קמה לפעמים אני שואלת את עצמי "איך אני מרגישה היום?" ולפי זה בוחרת את הצבע היומי שלי ולפעמים אני שואלת את עצמי "איזה צבע/תחושה אני רוצה להרגיש היום?"

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]