כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – https://htofashion.co.il/

בגדי נשים , השלב הבא של הייצור כולל הרכבה של הבגד. גם כאן, חדשנות טכנולוגית, לרבות פיתוח מכונות מונחות מחשב, הביאה לאוטומציה של כמה שלבי הרכבת הבגד. עם זאת, התהליך הבסיסי של התפירה נותר עתיר עבודה. זה מפעיל לחץ בלתי נמנע על יצרני הבגדים לחפש סביבות של שכר נמוך עבור מיקומם של המפעלים שלהם, שבהם מתעוררות לעתים קרובות בעיות של בטיחות תעשייתית וניצול עובדים. תעשיית האופנה בניו יורק נשלטה על ידי סדנאות יזע הממוקמות בלואר איסט סייד עד שהשריפה במפעל החולצות המשולש ב-1911 הובילה להתאגדות ורגולציה רבה יותר של התעשייה בארצות הברית. בסוף המאה ה-20, סין התגלתה כיצרנית הבגדים הגדולה בעולם בגלל עלויות העבודה הנמוכות שלה וכוח העבודה הממושמע ביותר. "בגדי נשים" .

בגדים מורכבים עוברים תהליכים שונים המכונים ביחד "גימור". אלה כוללים תוספת של אלמנטים דקורטיביים (רקמה, חרוזים); כפתורים וחורי כפתור, ווים ועיניים, צמדנים, רוכסנים ושאר מחברים; מכפלות וחפתים; ותוויות של שם מותג ותוויות אחרות (לעתים קרובות נדרשות על פי חוק) המציינים את תכולת הסיבים, הוראות הכביסה וארץ הייצור. הבגדים המוגמרים נלחצים ואז נארזים למשלוח. בגדי נשים – https://htofashion.co.il/ .

במשך חלק ניכר מהתקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה, הסחר בטקסטיל ובבגדים היה מוסדר בקפדנות על ידי מדינות ייבוא, שהטילו מכסות ומכסים. צעדים פרוטקציוניסטיים אלה, שנועדו (בסופו של דבר ללא הצלחה) למנוע מעבר של ייצור טקסטיל והלבשה ממדינות בעלות שכר גבוה לשכר נמוך, נזנח בהדרגה החל משנות ה-80. הם הוחלפו בגישת סחר חופשי, בחסות רגולטורית של ארגון הסחר העולמי וגופים רגולטוריים בינלאומיים אחרים, שהכירה ביתרון התחרותי של מדינות בעלות שכר נמוך, אך גם ביתרון שניתן לצרכנים במדינות עשירות באמצעות זמינות גבוהה ביגוד במחיר סביר. הופעת המכולות וההובלה האווירית הזולה יחסית אפשרה גם את הייצור להיות קשור באופן הדוק לתנאי השוק אפילו על פני מרחקים חובקי כדור הארץ.

למרות שבדרך כלל לא נחשב לחלק מתעשיית ההלבשה למטרות סחר וסטטיסטיות, ייצור ומכירה של אביזרים, כגון נעליים ותיקים, והלבשה תחתונה קשורים קשר הדוק לתעשיית האופנה. כמו בבגדים, ייצור האקססוריז נע בין מוצרי יוקרה יקרים מאוד לפריטים בייצור המוני זול. כמו ייצור הלבשה, ייצור אביזרים נוטה להימשך לסביבות של שכר נמוך. יצרני אביזרים יוקרתיים, במיוחד תיקים, סובלים מתחרות מצד סחורות מזויפות ("נוק-אוף"), המיוצרות לעתים באמצעות חומרים נחותים באותם מפעלים כמו הסחורה האותנטית. הסחר בחיקוי מסוג זה אינו חוקי על פי הסכמים בינלאומיים שונים, אך קשה לשלוט בו. זה עולה ליצרני מותגי שם מאות מיליוני דולרים מדי שנה במכירות אבודות. בגדי נשים .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]