כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות ערב , לקוחות קונים בגדים בחנות קמעונאית.
לאחר שהבגדים עוצבו ויוצרו, יש למכור אותם. אבל איך מגיעים בגדים מהיצרן ללקוח? העסק של קניית בגדים מיצרנים ומכירתם ללקוחות ידוע כקמעונאי. קמעונאים מבצעים רכישות ראשוניות למכירה חוזרת שלושה עד שישה חודשים לפני שהלקוח יכול לקנות את הבגדים בחנות.

"שמלות ערב" .
קמעונאות אופנה
לקוחות קונים ורוכשים בגדים בחנות קמעונאית. "שמלות ערב" .
שיווק אופנה הוא תהליך ניהול זרימת הסחורה מבחירה ראשונית של עיצובים לייצור ועד להצגת מוצרים ללקוחות קמעונאיים, במטרה למקסם את המכירות והרווחיות של החברה. שיווק אופנה מוצלח תלוי בהבנת הרצון של הצרכן ובתגובה עם מוצרים מתאימים. משווקים משתמשים בנתוני מעקב אחר מכירות, תשומת לב לסיקור תקשורתי, קבוצות מיקוד ואמצעים אחרים לבירור העדפות הצרכנים כדי לספק משוב למעצבים וליצרנים לגבי סוג וכמות הסחורה המיועדת. המשווקים אחראים אפוא לזיהוי והגדרת לקוחות היעד של יצרן אופנה ולהיענות להעדפותיהם של אותם לקוחות. "שמלות ערב" .

השיווק פועל הן ברמת הסיטונאי והן ברמת הקמעונאות. חברות שאינן מוכרות את המוצרים שלהן בקמעונאות חייבות למקם את המוצרים הללו במחירים סיטונאיים בידי קמעונאים, כגון בוטיקים, חנויות כלבו וחברות מכירות מקוונות. הם משתמשים בתצוגות אופנה, קטלוגים וכוח מכירות החמוש במוצרים לדוגמה כדי למצוא התאמה הדוקה בין מוצרי היצרן ללקוחות הקמעונאי. משווקים של חברות שמוכרות מוצרים משלהם בקמעונאות עוסקים בעיקר בהתאמת מוצרים לקהל הלקוחות שלהם. הן ברמת הסיטונאי והן ברמת הקמעונאות, השיווק כרוך גם בפעילויות קידום מכירות כגון פרסום בדפוס ובמדיה אחרת שמטרתה לבסס זיהוי מותג ומוניטין מותג עבור מאפיינים שונים כגון איכות, מחיר נמוך או טרנדיות. "שמלות ערב" .

קשר הדוק לשיווק הוא מרצ'נדייז, המנסה למקסם את המכירות והרווחיות על ידי גרימת צרכנים לקנות מוצרי חברה. בהגדרה הסטנדרטית של המונח, מרצ'נדייז כרוך במכירת המוצר הנכון, במחיר הנכון, בזמן ובמקום הנכונים, ללקוחות הנכונים. סוחרי אופנה חייבים אפוא לנצל את המידע של המשווקים על העדפות הלקוחות כבסיס להחלטות לגבי דברים כמו אחזקת סחורה מתאימה בכמויות נאות אך לא מופרזות, הצעת פריטים למכירה במחירים אטרקטיביים אך עדיין משתלמים והוזלת סחורות במלאי יתר. הסחורה כוללת גם הצגת סחורות בצורה אטרקטיבית ונגישה באמצעות שימוש בחלונות ראווה, תצוגות בחנות ואירועי קידום מכירות מיוחדים. מומחי שיווק חייבים להיות מסוגלים להגיב לעליות בביקוש על ידי רכישה מהירה של מלאי חדש של המוצר המועדף. תוכנת מחשב למעקב אחר מלאי בחנות כלבו בלונדון, למשל, יכולה להפעיל הזמנה אוטומטית למתקן ייצור בשנגחאי עבור כמות מסוימת של בגדים מסוג וגודל מוגדרים שתסופק תוך ימים ספורים.

בתחילת המאה ה-21 האינטרנט הפך לחנות קמעונאית חשובה יותר ויותר, ויצר אתגרים חדשים (למשל, חוסר היכולת של לקוחות לנסות בגדים לפני הרכישה, הצורך במתקנים שנועדו להתמודד עם החזרות והחלפות בגדים) ופותח הזדמנויות חדשות עבור סוחרים (למשל, היכולת לספק ללקוחות הזדמנויות קניות 24 שעות ביממה, תוך מתן גישה ללקוחות כפריים). בעידן של אפשרויות קניות מגוונות יותר ויותר ללקוחות קמעונאיים ותחרות מחירים עזה בין קמעונאים, התגלה המרצ'נדייז כאחת מאבני היסוד של תעשיית האופנה המודרנית. "שמלות ערב" .

תצוגות אופנה
, "שמלות ערב" .
דוגמניות מסלול המציגות קולקציה של המעצב אייזיק מזרחי בתצוגת אופנה, 2010. "שמלות ערב" .
מעצבי אופנה ויצרני אופנה מקדמים את הבגדים שלהם לא רק לקמעונאים (כגון רוכשי אופנה) אלא גם לתקשורת (עיתונאי אופנה) וישירות ללקוחות. כבר בסוף המאה ה-19 החלו בתי קוטור בפריז להציע ללקוחותיהם צפיות פרטיות באופנות העדכניות ביותר. בתחילת המאה ה-20, לא רק בתי קוטור אלא גם חנויות כלבו מציגות באופן קבוע תצוגות אופנה עם דוגמניות מקצועיות. בחיקוי של קוטוריות פריזאיות, מעצבים מוכנים ללבישה במדינות אחרות החלו גם להעלות תצוגות אופנה לקהל ששילב לקוחות פרטיים, עיתונאים וקונים. בסוף המאה ה-20 ותחילת המאה ה-21, תצוגות אופנה הפכו משוכללות ותיאטרליות יותר, נערכו במקומות גדולים יותר עם מסלולים מוגבהים שנבנו במיוחד ("מסלולים") עבור הדוגמנית , שמלות ערב .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]