כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – https://htofashion.co.il/

"בגדי נשים" . מהם מגפי הבוקרים הטובים ביותר?
מאת ליזה קורסיו וקיטי גואו
20 פריטים במאמר זה
3 פריטים במבצע!

תמונה-איור: האסטרטג; תמונות: קמעונאים
במאמר זה
מתחת ל-200 דולר
מתחת ל-500 דולר
500 דולר ומעלה
היכנסו לזוג מגפי בוקרים ומשהו קסם קורה: המשקל שלכם משתנה, אתם קופצים ירך אחת הצידה, ופתאום הג'ינס (או החותלות) שלבשתם הופכים לתלבושת אמיתית. ואם הם מגפי בוקרים טובים, גם הם יהיו נוחים. עם סיבוב ההופעות עידן של טיילור סוויפט שהעניק השראה לרנסנס בהנעלה בסגנון מערבי, בנות מגניבות בכל מקום, מטיקטוק ועד רחובות פריז, הן כרגע מגפי בוקרים מתנדנדים (ובהשראת בוקרים), ומשלבות אותם עם הכל כולל ג'ינס משופשפים ושמלות נוצצות . בהתחשב במספר העצום של מותגים המציעים גישה משלהם לטרנד, מצלליות מסורתיות בעור קלאסי ועד סגנונות חיצוניים יותר בזמש רך וכסף מבריק, יכול להיות קשה להחליט אילו מגפי בוקרים מתאימים לך (ועוד יותר קשה לדעת מי מהם ישאיר אותך עם שלפוחית בסוף הלילה). כדי לעזור לך לבחור זוג, שאלנו מגוון רחב של מומחים מסוגננים – כולל בוקרות וזמרות קאנטרי מהחיים האמיתיים, בני נוער ונשים מסוגננים שעובדים באופנה – לגבי מגפי הבוקרים האהובים עליהם ללבוש למשרד, על גב סוס, עבור בילוי לילי ואפילו על הבמה. "בגדי נשים" .

מתחת ל-200 דולר
$160 עכשיו 6% הנחה
החל מ-$150
נשים מרובות שדיברנו איתן שיבחו את המגפיים הללו מבית Ariat. הזמר והיוצר פרנקי זוויק, שמבלה חורפים בנאשוויל ועבד כרנגלר במשך מספר עונות בחוות בוויומינג ובקולורדו, אומר: "אני די נועל זוג אחד של מגפי Ariat. גם הרבה מהבנות שעבדתי איתן לאורך השנים לובשות אותן. למגפיים יש סוליות גומי, כך שאם אתה רוכב או עובד בבוץ, הם יחזיקו מעמד ממש טוב". זוויק לובשת את האריאטים החומים-במצוקה שלה בכל מקום ואוהבת שהיא יכולה לעבור מעבודה בחווה ישר להונקי טונק בנאשוויל מבלי שתצטרך להחליף את הנעלה. היא אומרת שהם עומדים היטב מול משקאות שנשפכו, וגם כשדורכים לך בהונות.

מעריצים נוספים של Ariat כוללים את סם אלכסנדר, רוכב סוסים נלהב באלברטה, קנדה; Amalie MacGowan, מנהלת פיתוח יצירתי של Teen Vogue; הסופרת ג'סי מוני; רוכב חביות רודיאו קיארה ווייד; וניקול ז'ולקה, דוגמנית, שחקנית ורוכבת סוסים. MacGowan אוהב את Ariats כאלטרנטיבה משתלמת לזוגות מעצבים ברמה גבוהה יותר. (יש לה גם כמה מגפיים של Ganni וזוג בעבודת יד של האח ולליס). היא אומרת שלאריאט יש המון אפשרויות נהדרות בין 100-200 דולר, כולן עם מראה ותחושה אמיתית של מגפי בוקרים. "אם אתה הולך לעשות קאובוי, אתה יכול באותה מידה לעשות את זה מלא חזיר," היא אומרת. מוני קנתה את זוג המגפיים של Ariat Heritage בנאשוויל בשנת 2017 "בהמלצת אחותי הקטנה והחברה הכי דרומית שלה", כי הם הגיעו למקום מתוק של נוחות וסטייל. מבין האפשרויות שניסתה באותו יום, האריאטים היו הנוחות ביותר, היה להם עיצוב עדין מספיק ללבוש עם הרבה תלבושות שונות, ונפלו בדיוק במקום הנכון על השוק שלה כדי למנוע ממנה להיראות "גדושה". ווייד, שגרה בלוס אנג'לס ורוכבת על סוסים מאז שהייתה בת 8 חודשים, לובשת את האריאטים שלה בתוך האוכף ומחוצה לו. היא אומרת שהם ללא ספק המגפיים הכי נוחות שהיא ענדה ואומרת לנו שגם בתה הצעירה נועלת אותם. "היו לי זוג מגפיים של ג'סטין שהיו בסדר", היא אומרת. "אבל אחרי זמן מה, הם התחילו לפגוע ברגליים שלי. אני יכול ללבוש אריאט יותר מ-12 שעות. אולי אני עייף, אבל הרגליים שלי לא כואבות". "בגדי נשים" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]