כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – https://htofashion.co.il/

"בגדי נשים" . הנעליים הנוחות אך לא מביכות שלבשתי לטייל בכל אירופה
מאת מגי סלפיאן, עיתונאית חוצות ובודקת ציוד מאז 2012.

"בגדי נשים" .
למרות שאני מעדיף נוחות על פני אופנה, אני עדיין רדוף על ידי תמונות מטיול ליפן שבו הערכתי לא נכון את ההתאמה של "הנעליים החמודות" שארזתי ובסופו של דבר נאלצתי לנעול נעלי ריצה כחולות וסגולות עם כל בגד. בגלל זה, הייתי נחוש למצוא נעליים שאוכל לנעול בטיול של ארבע מדינות באירופה בסוף הסתיו, שכלל הרבה הליכה על אבנים וריצוף, כמו גם שישה ימי מעבר ארוכים.

הייתי זקוקה לנעליים מגוונות שמתאימות לכל דבר, מחצאית ועד מכנסי טרנינג, לא ייראו לא במקום בעיר, והרגישו נוחות כמו נעלי ריצה. זה נראה כמו הזמנה גבוהה, אבל במהלך הקיץ ניסיתי את מגפי Danner 917 Logger Moc והתרשמתי מיידית. השילוב של נוחות, סגנון קלאסי ותכונות היי-טק הפכו את הנעל הזו לחד קרן אמיתי של הנעלה, במיוחד לנסיעות עם יכולת האריזה המוגבלת שלי.

משמאל: נעלי הריצה האומללות שהסופרת נאלצה לנעול ברחבי יפן (משמאל), צילום: מגי סלפיאן ומגפי דאנר שנראים הרבה יותר טוב שלבשה בטיול באירופה (מימין). צילום: מגי סלפיאן
דאנר ידוע בעיקר בזכות נעלי ההליכה, במיוחד מפל ההרים האייקוני שלו שמוצג בסרט פראי. נעלי הליכה טובות מדגישות נוחות, יכולת נשימה ומשיכה, אז לא הופתעתי שהנעליים המוכוונות לעיר של דנר הרגישו דומות. ל-917 Logger Moc יש הרבה מהיתרונות של נעלי הליכה מבלי להיראות כאילו אתה נועל נעלי שביל טכניות שמסתובבים בבזיליקת פטרוס הקדוש. "בגדי נשים" .

עשינו ממוצע של כעשרה מייל ליום במהלך ימי העיר שלנו ברומא, מלטה וברצלונה. הנעליים מעולם לא עשו לי בעיות ברגליים, וכפות הרגליים שלי הרגישו פחות עייפות מאשר בטיולים קודמים. הם גם נראו יוקרתיים, בין אם בשילוב עם ג'וגרים בימי נסיעות או עם כפתור וחותלות מטיילים במוזיאונים. לבשתי גרבי הליכה קלות משקל ומפתות ומעולם לא הרגשתי נקודות חמות, שלפוחיות או אי נוחות.

כמו נעלי הריצה ונעלי ההליכה האהובות עליי, ל- 917 Logger Moc יש התלקחות קלה דרך קופסת האצבעות כדי להתאים לנפיחות כף הרגל מעמידה כל היום, ודלפק עקב צמוד שמחזיק את הרגל שלי בצורה בטוחה מבלי להצמיד. זה עוזר לחסל את שפשוף העקב שחוויתי מנעליים לא מתאימות.

אלה גם טכניים בצורה ערמומית, תוך שימוש בתכונות נעלי הליכה המובנות בתוך נעל עירונית מלוטשת. אחת מהן היא מיטת הרגל של OrthoLite, סוליה ביניים שנמצאת בנעלי הליכה טכניות המסייעת בהפחתת עייפות מימים ארוכים ברגל. המיטה הזו מספקת תמיכה מבלי להיות מרופדת עד כדי איבוד יעילות, משהו שנתקלתי בו עם נעלי קטיפה מדי. הופתעתי גם לראות סוליה חיצונית של Vibram על הנעליים האלה, חומר השמור בדרך כלל לנעלי ריצה ונעלי הליכה. סוליה חיצונית בעלת משיכה גבוהה הייתה שימושית כשנתפסתי לא מוכנה בטיולים במלטה, מטפסת על גבעות תלולות באופן מפתיע עם עפר רופף וסלעים על השבילים. "בגדי נשים" .

גובה המגפיים הוא שישה סנטימטרים, אבל רק לעתים נדירות שרשרתי אותם עד הסוף. הם עדיין הרגישו בטוחים רק עם החלק התחתון שרוך, וזה עזר לרגליים שלי לנשום בימים החמים יותר בערים. לימים קרים יותר (ובבית במונטנה), אני שרוך אותם עד הסוף ואפילו יכול ללבוש אותם בגשם ושלג הודות לממברנת ה-Gore-Tex. זה גם הופך אותם למגוון של מזג אוויר – הם אינם מבודדים, כך שלא תתחממו יתר על המידה, אבל ה-Gore-Tex מרחיק את האלמנטים. היה לנו יום גשום אחד באירופה, והרגליים שלי נשארו יבשות לחלוטין. "בגדי נשים" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]