כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – https://htofashion.co.il/

10 מגפי החורף הטובים ביותר לנשים האפשרויות החמות והעמידות ביותר למים למזג אוויר סגרירי.
דיוקן של קתרין גילספי , "בגדי נשים" .
מאת קתרין גילספי, סופרת באסטרטג העוסקת בחיק הטבע וציוד לנסיעות.
מגפי חורף לנשים בשלג
צילום: מרקוס מקדונלד
במאמר זה
הכי טוב בסך הכל
השרוול הגבוה הטוב ביותר
הכי מתאים לגשם
החלקה הטובה ביותר
הגזירה הטובה ביותר
הכי טוב לטיולים
הכי טוב כל יום
אני נאבק במזג אוויר חורפי סגרירי אבל מוצא שזוג מגפיים נאמן (לצד סט נעלי בית צמוד וכמה גרבי צמר עבים) עוזר להפוך את הימים הקרים והרטיבים האלה להרבה יותר נסבלים. הנה, ריכזתי את מגפי החורף הטובים ביותר לנשים, מנעלי UGG נוחות ועד ארנב הסקי Sorels. כדי לחדד את הרשימה הזו, ניסיתי בעצמי כמה זוגות של מגפי חורף לנשים, תוך כדי התייעצות עם אנשי צוות אסטרטגים ואנשים מסוגננים שחיים באקלים קריר לגבי מגפי החורף האהובים עליהם לנשים. בנוסף, דיברתי עם כמה מעצבי הנעלה טכניים, שייעצו לגבי התכונות הטובות ביותר שיש לחפש ולהימנע מהן כדי לשמור על הרגליים חמות ויבשות ככל האפשר. תמצאו כאן המלצות למגפי חורף עמידים בשלוליות שניתן לנעול בכל יום, כמו גם למגפי שלג מבודדים שיכולים להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר קיצוניים יותר. צירפתי גם זוג מגפי גשם מבודדים שאושרו על ידי שומר פארק באלסקה, כמו גם נעלי הליכה בחורף ליציאה לשבילים מחוץ לעונה. בזמן שאתה כאן, כתבתי גם מדריכים לפארקי החורף והכפפות הטובות ביותר לנשים. "בגדי נשים"

מה שאנחנו מחפשים
איטום מים

בִּדוּד

גרירה

מגפי החורף הטובים ביותר לנשים באופן כללי

החל מ-$250
איטום: עור עמיד למים | בידוד: בטנת גזירה סינטטית וצמר | אחיזה: שרוכים, סוליית גומי סגורה

החלטתי לבחון זוג מגפי החורף הנמכרים ביותר של UGG, Adirondack IIIs, לאחר שהמליצו לי עליהם כמה מעצבי הנעלה טכניים שעבדו עם מגוון מותגים. גיליתי שהם מגפיים נעימים ונוחים שמתפקדים היטב בשלג אך אינם כבדים עד כדי כך שאי אפשר לנעול אותם בימים מעל הקפיא. ההתאמה היא מה שהכי מרשים אותי: למרות שהם נראים גדולים ומסורבלים בתמונות המוצר, המגפיים האלה למעשה דקיקים למדי, מתאימים קרוב לכף הרגל ובכך מאפשרים משיכה ושליטה רבה. הסוליות העליונות שלהן עשויות מעור אטום למים ולא מגומי, מה שהופך אותן לגמישות יותר על כף הרגל מאשר זוג מגפי חורף מגושם, ולכן אידיאליות יותר ללבוש יומיומי. הם כוללים פיר גבוה שישאיר את השלג בחוץ, אך ניתן גם לאזיקים למטה כדי לחשוף סנטימטר של בטנת גזירה, עם שרוכים הדוקים למשיכה מקסימלית וזיזי גומי לאחיזה בשלג וקרח. במקום Gore-Tex, הם משתמשים בטכנולוגיה דומה שפותחה על ידי UGG בשם DryTech, שיוצרת אפקט מגפונים עמיד למים יעיל ביותר. למגפיים האלה יש התאמה צמודה ופנים רכים מאוד, אז תעלה לפחות חצי מידה אם הרגליים שלך בצד הרחב יותר. "בגדי נשים" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]