כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשאר אנחנו נכנסות לחנות בגדים, בין אם חנות בגדים שכונתית ובין אם היא מותג מאוד מוכר, אני מהמרת שלפחות! פעם אחת כל אחת מאיתנו חוותה את החוויה האי נעימה הבאה: הרגישה שהיא שמנה או שמנמנה מידי. למה? לאו דווקא כי זה נכון, אלא בגלל המידות על גבול ההזויות שיש לבגדי נשים להציע בחנויות. הרי את נכנסת למדוד ג'ינס, את כבר יודעת שהמידה שלך היא לארג', את כבר אומרת לעצמך "אוף…הלוואי יכולתי להיות סמאל…" את נכנסת לתא מדידה ומה את מגלה? הפלא ופלא גם המידה הזו לא עולה עלייך! איך זה הגיוני? מה השמנתי עד כדי כך מאז הפעם האחרונה שרכשתי בגד? אז קודם כל נשימות ארוכות ועמוקות, אל תדאגי יקירה, את בסדר גמור. שנית כל, את ממש לא השמנת, אלא שבבגדי נשים יש לכל בעל חנות פרטית את האפשרות להחליט על מידות גינס' כפי שנראה לו בעין, זה לגמרי לו הזוי להיכנס לחנות ומצוא מידת ג'ינס שהיא לארג' ואם ניקח את אותו המכנס ונשווה אותו למכנס אחר מחנות אחרת לא מופתעת אני אהיה מכך שהוא במידה 34, מה לגבי חנויות מותגים גדולות? שם יותר טוב? ממש לא! לחפש נואשות איזה מכנס להתחדש בו ולגלות מהמוכרת, שנראית כמו פוסטר שגזרו במיוחד, שנשארו רק מידות 32-36 ולהרגיש לא בנוח שאת לא תואמת ! מישהי פעם שאלה את עצמה, אולי צריך שמישהו כאן יתעורר ויבין שמאירועים קטנים כאלו, כל הבעיות מתחילות? מה הבעיה להזמין כמות יותר גדולה של מידות נורמאליות? למזלנו בשנת 2022 יש כבר יותר מודעות לפלאס סייז. אומנם בארץ עדיין אין מודעות כל כך גדולה כמו בחו"ל אך השינוי כבר החל גם כאן במדינתנו הקטנה . לראייה הדוגמנית פלאס סייז שי זנקו, בשנות ה 20 לחייה, שכיכבה לא פחות ולא יותר במגזין של "ווג"! ביונסה עצמה בחרה בה בתור האישיות שתדגמן את הקולקציה החדשה שלה וכמובן שהיא כבר זכתה להופיע על השאר של העיתון "לאישה". שי זנקו אומנם לא הדוגמנית פלאס סייז היחידה, אך היא לא אחת מיני רבות עדיין, באותה נשימה היא עדיין דוגמה מצוינת לכך שהעולם , בפרט ישראל, ממתקדמים לעבר אידאל יופי חדש. אז יקירה, אם אין מידות, אינך הבעיה אלה הרשתות או בעלי החנויות שעדיין לא הספיקו להיות חלק מהזרם שנע קדימה לכיוון חדש ומופלא. דעי לך , שכמו נשים רבות את מהממת ביופייך ומיוחדת באופייך. לשמחתי הרבה אנחנו חיים כרגע בעידן שכל הקונספט במידות אצל בגדי נשים משתנה, משתנה יחד עם מודל היופי ואיתו משתנה גם הצפייה מהנשים להראות כמו ברביות. אפילו בובות אלו שינו את צורת בעשור האחרון וגם הן כבר לא מעודדת איזשהו חלום לא מציאותי שבו כל ילדה רוצה להראות כמו ברבי, רזה מאוד וגבוה. הפרעות אכילה, דימוי עצמי נמוך, חוסר ביטחון, הרעבה ולא חסר עוד תופעות מחרידות שמתחיל ממש בדברים הכי קטנים. אולי כשמישהו מכם שקורא מאמר זה נכנסת לחנות ומגלה שיש רק מידות שקטנות עליו, הוא פשוט יוצא ועור לחנות הבאה וחושב לעצמו שמה שכתוב כאן מוגזם, אך יש נשים וילדות שעבורן זה לא מוגזם. עבורן ללכת לקנות בגדים עלול להיות סיוט ואחרי שעה בקניון הן עלולות להסתגר בחדר ולהביט במראה בחוסר סיפוק או במקררים קיצוניים בשנאה. אז אסיים בפנייה לבעלי חנויות ומותגים גדולים כאחד, תזמינו מגוון רחב יותר של מידות בבגדי נשים, השינוי מתחיל אצלכם במעשים הקטנים.

בגדי נשים בשילוב מנצח
כל בחורה מגיעה לשלב בחיים שבו היא מגבשת לעצמה סגנון לבוש. נשים מגבשות סגנון גם מספר פעמים בחיים, ובכל פעם שכזו מומלץ לנקוט בכמה צעדים פשוטים על מנת ליצור תשתית נכונה ללבוש היומיומי. לחסוך זמן, להיראות טוב ולהרגיש טוב.
ראשית בקניית בגד, מומלץ לדמיין את כל הלוק מראש. לחשוב לפני איך פריט הלבוש הזה ישתלב עם תכשיטים, נעליים ופרטי לבוש משלימים נוספים שכבר לך יש או שאת מתעתדת לקנות. כך לא תתקעי עם בגדים שלא מתאימים לכלום. חוץ מזה לפעמים כשיש לוק בראש גם פריט הלבוש החדש שקנית לא יהיה מושלם בסוף, אם הוא לא נראה ממש גרוע, יש לך הצדקה ללבוש אותו כי הוא בא יחד עם עוד דברים וכך יוצא שאת לא צריכה לזרוק סתם דברים שקנית בלי לחשוב יותר מידי או כאלו שלא היה לך זמן למדוד.
בנוסף לזה, לכל אחת מבנה גוף אחר ולכן לאחר ניסיון קל בעולם האופנה כל אחת כבר יכולה לומר כי גזרות מסוימות תתאמנה לה יותר מאחרות וצבעים מסוימים יתאימו לעורה יותר מאחרים. באמצעות הידע הזה אפשר לחסוך זמן רב בחיפוש אחר בגדים ברשתות האופנה. ויותר מכך, כאשר רוצים כן להתחדש ולהביא סגנון מעט שונה מהיומיום הרגיל שלנו, נדע מהם הצבעים שלא שילבנו עדיין, מה אנחנו פחות לובשות. צבע וגזרה נכונים הם הבסיס לכל מראה מדהים. גם אם את פחות בן אדם של צבעוניות, דעי לשלב צבעים מדי פעם בבגדים שאת לובשת, זה מוסיף המון. אם קשה לך להחליט יש הרבה מקורות לקחת מהם השראה. בעונות כמו אביב וקיץ, צבעי פסטל יתאימו יותר ובחורף והסתיו שולטים צבעים חזקים ונועזים.
לכל אחת יש את פריט הלבוש הזה שמככב בלי הפסקה בכל הזדמנות, מין בגד נאמן שכזה. מומלץ שעם גילוי פריט לבוש נאמן נחפש אותו בגוונים נוספים על מנת ליצור בסיס נוח לשילוב עם פרטים נוספים. למשל ג׳ינס נוח ויפה במיוחד שיושב עליי מצוין. אם יהיו לי כמה ממנו אוכל לשלב חולצות רבות עם ג׳ינס שאני אוהבת ולא לחכות לו כל פעם שיכובס או להצטער על שבלה במהירות.
אקססוריז, או פרטי לבוש נלווים הוא שם כולל לכל התוספות הקטנות האלו המשדרגות כל לוק. התכשיט, החגורה, הכובע, התיק ועוד. אקססוריז מדגישים את פרטי הלבוש האחרים, השכילי לשלבם במקומות הנכונים. יש מבחר עצום וקל להתאים לכל בגד פריט נוסף שישדרג אותו.
בסוף יתגבש לך סטייל אישי המורכב מהבגדים שאת אוהבת, תוכלי לזהות בגדים שמתאימים לסגנון שלך כבר מרחוק. אך עם זאת אל תוותרי מראש על טרנדים ואופנות מזדמנות. לפעמים לפני שפוסלים מראש מומלץ קודם לנסות אולי זה דווקא ישתלב יפה עם הסגנון שלך או לחלופין ייתן לכל הלוקים שאת רגילה אליהם משב רוח מרענן מעט לתקופה קצרה או שתליטי שזה מעולה בשבילך גם להמשך.
עם כל זאת חשוב שלא לוותר על נוחות, ״את הכי יפה כשנוח לך״, זו ממש לא בדיחה… תחשבי על זה כשאת בוחרת בגד לאירוע, אם מצופה ממך להיות בתנועה בחרי בגד מבד אוורירי ונעים, נעליים שתצליחי ללכת בהן בקלות גם אם מדובר בעקבים, לעיתים מומלץ להשקיע עוד סכום כסף ולקנות נעליים שמוצאות חן בענייך והן גם נוחות. זה משנה את כל התחושה שלך ושל הסובבים אותך כשאת מרגישה בנוח עם מה שאת לובשת ויותר מכך כשאת מרגישה נוח במה שאת לובשת.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]