כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים והקשר שלהן לביטחון עצמי

חנות שמתהדרת בכותרת בגדי נשים- צריכה לשרת את כל הנשים ולא אחוז קטן מהן.
כך גם חברות האופנה, ובעיקר אלה המתיימרות לייצר בגדי נשים במידה גדולה.
דבר נוסף שמצופה מחברות האופנה הוא לייצר מגוון רחב של גזרות וצבעים גם במידות הגולות על מנת לאפשר לנשים המרופדות ליהנות מאופנה עדכנית, צעירה ואיכותית.
אפרופו בגדי נשים – היתה לי מורה שהגדירה עצמה דתיה ולמרות זאת היא נהגה ללבוש מכנסים.
כאשר שאלנו אותה מדוע היא אינה לובשת שמלות או חצאיות היא ענתה שנוח לה הרבה יותר עם מכנסים ועוד סיפרה כי על פי ההלכה של הרב שהיה הרב שלה באותה תקופה – מותר לאישה ללבוש בגד שאינו שמלה/חצאית ובלבד שהרכישה של המכנסים נערכה בחנות המיועדת לבגדי נשים בלבד.

לאחרונה נודע לי שדוגמנית בעלת עודף משקל – מקבלת תשלום שעתי נמוך יותר בגלל העובדה שהיא "שמנה"
בחברה בה מצד אחד מקרי שיימינג הולכים ומתרבים – ומצד שני עולה ומתרחבת המודעות לנזק שהם עלולים לגרום – הגיע הזמן שבגדי נשים יהיו מיועדים לכל אוכלוסיית הנשים באשר היא: גבוהות, נמוכות, שמנות, רזות, בעלות עור כהה ובהיר.
עניין נוסף שחשוב לי להעלות כאן הוא מחירם של בגדי נשים, בגדי נשים
בחנויות שממתגות עצמן כחנויות לבגדי נשים המחירים גבוהים בהרבה מאשר בחנויות שמוכרות בגדים לכל המשפחה.
ישנן נשים שמעדיפות לבחור לעצמן בגדים ובעיקר למדוד אותם בחנויות בהן לא נמצאים גברים, הן מטעמי דת וצניעות והן מסיבות אחרות.
מכעיסה אותי העובדה שנשים אלה נאלצות לשלם עבור הבגדים שהן קונות מחיר גבוה בהרבה בעבור בגדי נשים.
בגדי נשים אמורים להיות נחלתן של כל הנשים ולא להיות פריבילגיה של השכבות הסוציואקונומיות הגבוהות בלבד.
בגדי נשים אמורים להתאים לכל הנשים ולכל כיס. חנויות שמתהדרות בכותרת בגדי נשים אמורות למכור בגדים לכל אישה בכל מידה ובכל מצב סוציואקונומי.
בנוסף- כדאי להוציא מהלקסיקון של המוכרות בחנויות לבגדי נשים משפטים כמו: "זה מרזה אותך" או "זה יסתיר לך את הבטן". כדאי ללמד הן את המוכרות בחנויות לבגדי נשים והן את יתר האוכלוסיה לקבל כל אישה כפי שהיא ולמעשה לקבל כל אדם באשר הוא אדם ולא לשפוט אותו על פי מראהו.
לסיכום: בגדי נשים אמורים לתת מענה לכלל אוכלוסיית הנשים, בגדי נשים אמורים להימכר בחנויות המיועדות לבגדי נשים בכל המידות ובכל רמות המחיר, רצוי שתהיינה חנויות המיועדות לבגדי נשים בנפרד מחנויות המיועדות לבגדי גברים והמוכרות אמורות לקבל הדרכה שתאפשר להן להגיב באופן שאינו פוגע לקוחות בעלות עודף משקל, או תת משקל או גובה יוצא דופן.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]