כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – סטייל חגיגי

מי מכן יודעת שסטייל הוא דבר חשוב מאד בבגדים ולמעשה אין אחת שתעיד אחרת, ואתן בהחלט צודקות, סטייל הוא דבר בלתי נפרד מבגדים במיוחד בתקופה שאנו חיים בה כיום וזה הפך להיות חלק בלתי נפרד מאיתנו בכל יציאה מהבית בדגש על הצעירים מבנינו שלהם כל יציאה מהבית חשובה על מנת להיראות ייצוגיים וכמובן מותאמים לסטייל הנדרש אך במאמר זה ברצוננו לתת דגש על סטייל יחיד ומיוחד במינו שאנו למעשה מתקרבים אליו בצעדי ענק והוא סטייל החגים שלא ניתן למצוא אותו בכל פרק זמן אחר של השנה אלא רק כאשר מתקרבים אל המועד המיוחל.

אנו בעצם מתקרבים אל חג השבועות וכל אחת מכן יודעת שבחג זה מתלבשים בלבן ובזה יעסוק המאמר ויביא לכן את הצפי לסטייל המיוחד בחג זה שיתקיים בעוד זמן לא רב, נרמוז שיהיה מעניין אז הבא ונתחיל.

ראשית כל, נדבר על הסוגייה המעניינת שאומרת למה הצבע הלבן הפך להיות צבע חגיגי במיוחד בחג השבועות?, ובכן זה נובע מכך שהוא מייצג בתרבות היהודית טוהר, תום, ניקיון, אמת, שלווה ושלמות. כאמור, הצבע הלבן הוכח מדעית כצבע המכיל את כל הצבעים. הגוף שלנו, המוקף וחדור הילה, קולט את האנרגיה של הצבע הלבן ומפרק אותה לצבעים אשר לאחר מכן זורמים לחלקים שונים של הגוף כדי להפיח בהם רוח חיים. תארו לכם את כל צבעי הקשת המרהיבים מוכלים בתוך צבע האחד, הצבע הלבן? הצבע השחור, לעומתו, מכיל את עצמו בלבד.

וכעת נשמח לקשר את חג השבועות עם הצבע הלבן וניעזר בכתבה הנכתבה באתר Ynet על ידי הכתבת שרונה פומס וכל הזכויות שמורות לה.

הצבע לבן מייצג את האנרגיה היאנגית ביותר והוא קשור לאלמנט המתכת בפנג שואי המשדר עוצמה, שליטה ומשמעת, סדר וארגון. חג שבועות נחוג עם בוא הקיץ, היא התקופה הינגית ביותר על פי הסינים. בתקופה כזו, בה יסוד האש הוא בשיאו ומביא מהבלבול והאימפולסיביות, מומלץ להתאזן עם האיכויות שיסוד המתכת מציע.

הצבע הלבן הוא צבע רוחני על פי הפנג שואי, כיוון שהוא מייצג חיבור לאנרגיה של השמיים. הוא אף מעודד טוהר, ניקוי וחיבור לצ'קרה הגבוהה ביותר, המאפשרת קבלת מידע מספירות גבוהות. על פי הפנג שואי, האבא, המיוצג ע"י הצבע הלבן, שכן ברום השמיים, באזור הינגי, הבשל והרוחני ביותר. חג שבועות הינו חג מתן תורה, עם בשלותם קיבלו היהודים מתנה רוחנית זו.

צבע לבן מייצג את עונת הקציר, איסוף הפירות שנפלו מהעץ לאחר שבשלו. שמחת הקציר והשפע מייצגים גם את חג שבועות.

כעת כשהבאנו והצגנו את הקשר בין הצבע הלבן אל חג השבועות בעזרת הכתבה המיוחדת של Ynet שכמובן אנו מודים להם על שהביאו כתבה כה מיוחדת ואיכותית נעבור אל הצגת הקולקציה המיוחדת שצפויה השנה בחג השבועות.

והיא כוללת כמובן את כל השמלות המיוחדות אשר קיבלו עיצוב מאד מיוחד וחגיגי בלבן שלא רואים בכל יום וזה מתווסף יחד עם נעליים מיוחדות וכמובן גם כן בצבע לבן.

ובנוסף נציין גם את החולצות החגיגיות המכופתרות שגם כן קיבלו עיצוב חגיגי בלבן ולא מביישות אף בגד חגיגי אחר ואליהם מתווספות מכנסי הג'ינס המיוחדות בצבע לבן שיעצימו עוד יותר את תחושת הקדושה והחגיגיות שבכן.

אין ספק שחד משמעית יהיה קשה לבחור מה בכל זאת תלבשו בחג אך הכי חשוב שהבחירה היא מרובה וכה מיוחדת כך שהבעיה העיקרית שרובכן התעסקתן איתה בשנים קודמות נעלמה והשנה אתן עומדות להנות מחג כיפי יפהפייה וחגיגי במיוחד.

אנו מודים לכן על קריאת מאמר זה ומאחלים חג שמח לכל בית בישראל.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]