כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כשאתם קוראים את הכותרת אתם בטח שואלים את עצמכם מה הקשר בין בגדי נשים לבין נערות וילדות. עד סוף המאמר אתם תבינו הכל.

בעבר יהיו הבדלים ניכרים בין לבושי נשים, נערות וילדות. נשים היו לבושות איך שהן רצות להיראות אבל בשום אופן לא לבושות בסגנון של נערות ובטח לא של ילדות. הן היו לבושות לבוש רגיל -שזה לרוב לבוש ביתי ולבוש אלגנט- שזה לאירועים ועבודה. בגדי נשים של אז היו בסגנון אחיד לנשים וזה כולל גם לפלג גוף תחתון ועליון.

בניגוד זאת, בגדי נשים לנערות ונערות מתבגרות היו מעט סגנונות שונים וגם סטייל מעט שונה. נערות וגם נערות מתגברות לובשות בגדי נשים בצורה מעטי יותר מעודנת ויותר חיה. הן היו לובשות מעט מכנסים צמודות כדי להראות שהן נוכחות, מושכות ומהממות. אבל עדיין הן היו שומרות שלא יראו אפילו לא מעט את גופן. הן היו לובשות כמו נשים בוגרות גם לפלג גוף עליון ולפלג גוף תחתון.

להבדיל בין נשים ונערות, בגדי נשים לילדות היה סטייל לגמרי שונה. הילדות היו לובשות בגדים הרבה יותר יפים. לא כזה משנה להן איך הן נראות בנושא הלבוש העיקר לצאת ולטייל. בנוסף לכך, הן היו לובשות שמלאות יפות וחולצות מהממות עם סגנון של ילדות- ציורים.

בהווה המצב שונה. בגדי נשים לנשים, נערות וילדות כמעט וזהה והסגנון גם דומה יותר מבעבר. אם תצאו בחוץ אתם תיווכו לראות נשים לבושות בבגדי נשים הדומה לזה של נערות. הן מחשיבות את עצמן לצעירות וגופן צעיר ולא מתקמט. אין זה דבר רע להפך זה טוב להרגיש שהן מרגישות צעירות. הבעיה מתחילה כשהן חושפות את איברי גופן. אתם הקוראים חושבים שאני מגזים? צאו לסופרים, מרכולת שכונתית ואתם תראו. עדיין לא רואים. סבבה. בואו נלך למשהו יותר קיצוני. בקיץ המונים הולכים לחוף ים ובריכות. כשתהיו באחד המקומות הללו אתם תראו לבד. אל תטעו אני לא מדבר לגילאי 45 שזה עוד סביר אלא אני מדבר על גילאים מעבר לכך. ויש משהו שהאמנם לא תשימו לב אם הן לובשות אבל כשתהיו בבגדי נשים תוכלו לראות שיש להן תחתונים חוטיני. הדבר מודגש בכך אם הן מתכופפות וילדות קטנות צריכות לראות זאת. זאת הדוגמה שהן נותנות להן.

ועכשיו בואו נדבר על נערות ועל נערות מתבגרות. הבגדי נשים שעשו להן דומה לזה של נשים חוץ מכמה מובנים שונים. הן יותר יודעות כיצד להתאים בין הבגדים שלהן. גם להן עשות תחתונים חוטיני והמצב בולט הרבה יותר וזה בעיקר כשגברים ונערים נאלצים לראות זאת. במקרה הטוב הגברים התעלמו מזה ולא יעשו דבר. מנגד, לצערנו יש גם מקרים של אונס. מקרי האונס יוכלו להימנע אם הנערות יוכלו להיות ערניות לעובדה זאת. לא צריך להגביל אותן אבל כן להשים לב.

לילדות יש מקרה אחר, רוב הילדות אינן יודעות מתביישות בכל הקשור לגוף האדם, והן לומדות להכיר את גופן. הבעיה היא שקיום יש סיכוי שתראו ילדה אשר מרימה את חולצתה או מורידה מעט את מכנסייה. במקרה של חולצה רואים לה את פלג גוף עליון, ובמקרה של מכנס רואים לה את התחתון. למרות שמדובר על ילדות ולא צריך להתייחס צריך עדיין להסביר להן.

לסיכומו של עניין, בגדי נשים לילדות הוא באמת יפה. השמלות שיש להן, החצאיות שלהן החולצות שלהן הן מספר 1 וזאת משום שהן גבולות גם במובן הטוב חברים. למרות מה שנאמר. כל מה שנאמר כאן מסתכם בזה שכל אחת תתאים את סגנון הלבוש שלה ולא לחנך ילדות לחשוף את גופן. כי בסופרים אני רואה מלא ילדות עושות זאת. ונשים צריכות להכיר בעובדה שהן מעל גיל 20 אז להתלבש בצורה הרבה יותר מכובדת לגילן, ולנערות תיהנו מהחיים כל עוד אתן יכולות כי חיים פעם אחת, ועדיף בשמחה.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]