כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנשים תמיד אומרים לי שנשים דתיות הן מסכנות, וזאת משום שבגדי הנשים שלהן מוגבל. האמת יש בזה היגיון מסוים אבל לא בטוח שכך הן מרגישות. נשים אשר אינן דתיות יכולות ללבוש כל בגדי נשים אשר הן חפצות בכך אפילו ללכת בבגד ים.

מעצבי בגדי הנשים לא התחשבו לדתיות אלא חשבו על כלל הציבור. בגדי נשים צריכים להיות מותאמים גם לדתיות וגם ללא דתיות. המוני נשים וזה כולל גם נערות וילדות לבושות כל מה שהן חפצות: טייץ, חולצה טי שורט, חצאיות- כולל חצאיות מיני וכל בגד נשי מיני..

בחיי היום יום אני רואה מלא ילדות ונערות אשר לא שומרות דת אשר שמות טייץ, חצאיות ג'ינסים, חולצות קצרות וגם חולצות ארוכות והכל לפי מזג האוויר. אצל השומרות דת אני רואה את המצב ההפוך מזה. בכל מזג אוויר הן לובשות בגדי נשים חורפיות/ ארוכות כך שלא יראו את גופן.

אם לומר בכנות אפשר לרחם עליהן. אתם אינכם יכולים לומר שהילדות והנערות צריכות ללבוש בגדי נשים ארוכים וחורפיים שלא כואב הלב לראותן סובלות מהחום גם של הבגד וגם ממזג אוויר חמים.

הרי ידוע לכולם הקיץ הישראלי יכול להיות מאוד מתיש ולגרום לתשישות ואפילו לתשישות יתר עקב החום, ולכן רוב הילדות, נערות ונשים הולכות לים ולבריכה מעורבת ולבושות בגדי ים. חנויות בגדי נשים אשר כוללות בהן בגדי ים בעונת הקיץ יכולות להרוויח המון בייחוד אם יש בגדי ים לילדות, וזאת משום שילדות אוהבות ללכת עם בגד ים ורוצות שיהיה להן כמה סגנונות: בגדי ים אשר התחתון לבש והחזייה לבד וסגנון שהתחתון והחזייה ביחד. אצל הילדות הדתיות יש רק סגנון בעיקר את הסגנון של תחתון וחזייה ביחד אשר מכסה גם את הבטן, וזאת משום שאם ייקחו אותן לים מעורב או לבריכה מעורבת אשר שהגברים לא יוכלו לראות את גופן. אני לא אומר שהסגנון הזה מכוער אבל לדעתי חבל שדווקא מהסיבה הזאת.

האמת בחורף כל הנשים לובשות את אותו סגנון שיש לבגדי נשים חורפיות להציע- במובן של שרוולים ארוכים. מה שכן גם פה יש אפליה כלשהי בין לבושי בגדי נשים ששומרות דת לבין אלו שלא שומרות דת. לאלו שלא שומרות דת לובשות בגדי נשים באופן יותר מגוון. לא באמת ברור למה גם בחורף ההורים ששומרים דת צריכים לתת לילדות שלהן לא כל סגנון בגד נשי אשר חפצות. מה רע בלהיות ילדה יפה? אני לא צודק? אולי זה פסול, ולי לא ידוע. להיות אישה יפה לא אומר שצריך ללכת באופן לא צנוע רק כדי להיות יפה אבל זה כן אומר שאת צריכה להיות הכי יפה שאת יכולה להיות.

בכל שנה יוצאות קואליציות שונות ומגוונות. אני בטוח ויודע שחצי מהן גם נשים, גם ילדות וגם נערות ששומרות דת יכולות ללבוש. בנושא פלג גוף תחתון החצאיות באמת יפות אז במובן הזה אני כן חושב שגם ללא שומרות דת ללבוש לפלג גוף תחתון חצאיות מכיוון שאין יותר נשי מזה. המכנסיים והג'ינסים גם גברים לובשות- כמובן שיש הבדל בין ג'ינס של אישה לבין זה של גבר אבל בגדול לא תראו גבר הולך עם חצאית מכיוון שרק נשים לובשות חצאיות, וגם שמלות אבל השמלות מיועדות בעיקר לאירוע חגיגי כמו בר/ בת מצווה, חתונה ועוד ואילו החצאיות מתאימות גם לשגרה היום היומית וגם לאירועים. אז נשים, נערות וילדות כשהן הולכות לחנויות בגדי נשים תקנו גם חצאיות כי זה הולם אתכן מאוד.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]