כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים ופלגי הגוף של ילדות

המאמר הבא מיועד בעיקרו לילדות, נערות ונשים אבל גם לגברים. יש לי שאלה אליכן הנשים ותחשבו על התשובה לעצמכן. השאלה היא כשאתן הולכות לחנויות בגדי נשים על מה אתן חושבות כשאתן קונות את אחד או יותר מבגדי הנשים שאותה חנות החלטתן לקנות? האם אתן מסתכלות על המחיר ולאחר מכן על סגנון החולצה? האם אתן קונות לשם הנאה או כי אתן צריכות דחוף בגד לאירוע מסוים, וחסר לכן במלאי? בין כך או כך כל תשובה שתהיינה לכן אתן צריכות לחשוב על דבר מרכזי, והוא על פלגי הגוף שלכן. במאמר שכאן אנו נעסוק בקטנה על בגדי הנשים אתן צריכות ורוצות לבין פלגי גופכן, אך בהזדמנות נרד עד לפרטים הקטנים ביותר. הבה נתחיל בילדות.

כשאתן הולכות לחנויות בגדי נשים או קונים מחנות בגדים מחנויות אשר לא בהכרח קשורות לבגדים כגון סופרים כדי לקנות לילדות בגד מסוים אתן צריכות שאותו לבוש שאתן מתכננות לקנות אותה אחת ( הכוונה לילדה) תאהב את מה שהיא תלבש. זה לא מובן מאליו. אני מכיר הרבה הורים אשר מחליטים על דעתם האישית לקנות בגדים לילדה שלהן, ואותה ילדה לא אוהבת את הצבע או את הסגנון ואז סתם במקרה הטוב יהיה אפשר להחליף. במקרה אחר לא יהיה ניתן מכיוון שזה תלוי במה שקניתם לילדה. לילדות יש פלג גוף קטן מזה של נערה ובטח מזה של אישה בוגרת. אז צריכים שתהיה התאמה מדויקת או מקסימום מידה אחת גדולה כדי שתספיק לשנה הבאה.

כשאתם מחליטים לקנות לפלג גוף תחתון של ילדה תחתונים עליכם לוודא שאותה ילדה אוהבת את הצבעים או הציורים שמופיעים בתחתונים שאתם קונים להן. נכון שזה נראה שולי כי לא יראו אותן בתחתונים, אך בשביל ההרגשה זה צריך להיות מותאם לצרכיה. אתם הייתם מוכנים ללבוש תחתון שאתם לא אוהבים בגלל הצבע? אני חושב שהתשובה מאוד ברורה, והיא לא וזאת לא בגלל התחתון עצמו אלא כי זה לא הסגנון שלכן ולא הטעם שלכן.

חוץ מתחתונים יש כמובן לפלג גוף מכנסיים, ג'ינסים חצאיות ועוד אשר אמורים להיות מעליהם. כשאתם או אתן הולכים לחנויות בגדי נשים כדי לבחור לפלג גוף זה גם כאן יש חשיבות שזה יותאם אישית לסגנון של הילדה. החשיבות כאן הרבה יותר וזאת משום שכאן כולם יראו. אם אותה ילדה לא אוהבת את הסגנון או שלא יותאם לחולצה אותה ילדה לא תרצה ללבוש זאת ובצדק. בנוסף כאן תצטרכו לוודא שמידה תתאים לה כי זו הרגשה לא הכי נעימה כשנופלת לך המכנסים או החצאית והציבור רואה זאת.

וכעת בואו נעבור לפלג גוף עליון של ילדה. כאן המצב מצד אחד חוסך לכם כסף וזאת משום שאין צורך לקנות לילדה קטנה חזייה או משהו כזה, אך עדיין אין פירוש שלא צריך להשקיע וכן צריך לזכור שאותה הילדה מתפתחת וגדלה ובשלב מסוים כן תצטרכו אבל לזה נקדיש מאמר אחר. בכל אופן לעניינו- כשאתם הולכים לחנות בגדי נשים כדי לקנות לילדה חולצה או בגד שקשור לפלג גוף עליון אתם צריכים לזכור שהילדה צריכה להתחבר אל הסגנון ואל הגזרה. כל ילדה והטעם המיוחד שלה. יש ילדה שאוהבת חולצה מקושטת ויש ילדה שאוהבת רגיל.

לסיכומו של עניין. החלטתם לקנות או לפנק את הילדה בבגד לא משנה לאיזה פלג גוף חשוב מאוד לוודא שאתם קונים לפי טעמה האישית של הילדה. אפילו כשזה נוגע לתחתונים. וגם לבגדי ים יש משמעות בנושא. כל בגד תוודא שהילדה שלכן אוהבת ומתחברת ושימו לב למידה ולגזרה. לילדות יש טעם שונה במקצת מזה של בוגרים, ואנחנו הבוגרים צריכים להבין את המצב ולכבד את הסגנון האישית שלהן.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]