כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – יותר מאתגר ממה שחשבתי

הרבה שנים בזבזתי על לא לפרגן לעצמי – אני שמנה, אני מלאה, רק עוד 3 קילו ואני אחלה, השיער קצר, העיניים גדולות. מתאים לי ירוק? למה את תמיד לובשת שחור? מה לא.

 מוכר לכולנו? לרובנו?

ועם כל הרעש הזה, אני מחפשת בגדים. כל החיים רק מחפשת את הבגדים שיתאימו לי, בגדי נשים מחמיאים, שמסתירים מה שצריך, מרימים מה שצריך. מאירים את הפנים, את העיניים. שיהיו לי נעימים על הגוף, שיבוא לי ללבוש אותם עוד ועוד.


כל ביקור בחנויות בגדי נשים מסתיים בדרך כלל בעוד חצאית (עד הברך), חולצה מגניבה ונעליים. אז יש לי איזה 30!! חצאיות (באופן מפתיע כולן בשחור או בכחול כהה..), אינסוף חולצות שמתאימות לחצאיות – בכל הצבעים, הדפסים, דוגמאות, בדים, גזרות. והנעליים – טוב, זה באמת לא נגמר: עקב קטן או נעלי סירה. 18 זוגות. ספרתי. ועוד כמה עם עקב טיפה יותר גבוה (לפגישות חשובות.. ) עוד 8 זוגות. שוב, ספרתי.


הכל טוב ויפה, ואז הגיע ההריון. הנעליים – החל מהחודש הרביעי כבר לא היו רלבנטיות, כי כאב לי קצת הגב ובעיקר לא היה לי נוח. אז עברתי לנעלי התעמלות (היו לי רק 3 זוגות), ו… זהו? וחוצמזה – מה לובשים בהריון מתקדם?


במהלך ההריון סירבתי ללבוש אוהלים ובדים חברי צורה, אז מצאתי לי מכנסיים מגניבות, קצת טייצים, וטישירטים להריון. זה היה סבבה. ואיכשהו עברתי את ההריון ככה, מזל שאת רובו עברתי בסתיו ובחורף, כי היה לי חם אימים.


הסיפור האמיתי הגיע אחרי הלידה – הגוף השתנה, המשקל העודף עדיין כאן, ומה שהבנתי הוא שאני לא מוכנה לראות את כל מה שאני לא – רזה ודקיקה, עם גוף של גיל 26. לא. אני מי שאני, ואני אמצא לי את בגדי הנשים שיחמיאו לי. כי ילדתי, וזה אחלה. וזה בסך הכל שלב בחיים. 


אני אחזור לגוף שלי כשאהיה מוכנה. או יותר נכון, אני אחזור למשקל שארגיש בו נוח, וזה בסדר אם זה יקרה גם בעוד שנה. מה קרה? מה השיגעון שיש לי בראש? ילדתי. אני אמא. יש לי ילדה. אני אנסה ללמד אותה לאהוב את הגוף שלה, ולאהוב את עצמה, ולקבל את עצמה. ואיך בדיוק אעשה את זה אם אני בכלל לא בכיוון? איך אשמש לה דוגמא אישית?


התבגרתי ואני כל כך שמחה על כך. משהו בי נרגע. משהו בי מקבל יותר. בכלל מקבלת יותר – אנשים, מצבים, אותי. פתאום אהבתי את הגוף שלי שעבר הריון ולידה, שנשא את התינוקת שלי ואותי באופן בריא ומאוזן. תודה גוף יקר. תודה לי.


ועכשיו הביקור בחנויות בגדי נשים הוא שונה – אני מחפשת צבעים נעימים, בדים נעימים, רוצה שהבגד יחבק אותי, ישמח אותי. וראו זה פלא- יש הרבה בגדי נשים כאלה. מסתבר שתמיד היו. אני פשוט לא חיפשתי נכון. אני לא הקולב של הבגד. הבגד משרת אותי. לא הפוך.


בגדים זה כיף. .כל החצאיות והחולצות היפות של "לפני" תלויות בארון בגאווה. יום אחד אני אחזור אליהן. יש כבר כמה נעלי סירה שאפילו חזרתי לנעול – הנעליים השמחות באדום וצהוב. אז אני בבגדי נשים במידה אחת גדולה יותר. אז מה? אבל עדיין מצאתי בגדים מאוד מחמיאים.


נשים אהובות – מה שחשוב הוא שנאהב את עצמנו. את הבגדים כבר נמצא. הם יקפצו לבד מהקולבים. או בקיצור – השמחה עלינו. הבגדים על הקולב (ולא הפוך J). אוכל לספר לבת שלי על השיעור שלי. של קבלה עצמית.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]