כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים: העבר מול ההווה

בעבר בגדי נשים היו עשויים בבד לא הכי איכותי שיש ואפילו לא קרוב. אם תצפו בסרטי העבר תוכלו לראות להבין מה כוונתי. השמלות לא היו נראות מרשימות- כמובן לא מכוערות אך עדיין ניתן לראות שהאיכות לא מרשימה במיוחד. כשנשים הלכו לחנויות בגדי נשים בעבר ניתן היה לראות שיש שהרבה מן הבגדים זהים, אך למרות הכל בגדי נשים היו עדיין יפות לעומת בגדי גברים. אין זה פלא בכלל. הסיבה לכך בקצרה היא שהמעצבים רצו להראות שנשים הן היופי האמיתי שבאדם למרות שהן לבושות. הם ידעו שגברים נמשכים לנשים אז רצו שבגדי הנשים יהיו מושכים גם כן, והם מוכנים לעשות כל דבר לשם מטרה זו. כשנשים הלכו לבגדי נשים והיו בודקות שום דבר בגופן לא היה בולט משום שהגזרה שהיו לבגדי נשים הייתה יחסית גבוהה. רק פעם בגדי נשים היו כוללות חצאיות, חולצות שמלות ועוד אבל לא מכנסים. רק גברים היו לובשים מכנסיים. לעומת זאת כיום המצב שונה לגמרי בתכלית. בגדי נשים כוללות את מה שהיה בעבר עם אקסטרה כמו מכנסיים. שיש הבדל בין בגדי נשים לבגדי גברים. לנשים יש בגדי נשים ייחודי מה שלגברים לא. לנשים המעצבים ממציאים בגדי נשים בצורות מגוונות ובכל מיני גזרות- קצרות, ארוכות, צמודות, רופפות. אבל מה כל זה משמש דבר אחד, והיא אותה מטרה כמו שהיה בעבר אבל הפעם המעצבים רוצים גם שאיברי הגוף של נשים ייראו או יבלטו בצורה כזו או אחרת. המעצבים חשבו כפי הנראה שלא יהיה ניתן "לתקן" מעט. נשים יכולות להשים בגדי נשים זו על זו על גופן בצורה יפה ואף מרשימה כך שלא יהיו מחשופים למיניהם וזה מה שרובן עושות. אני רוצה שאתם הקוראים תעצרו רגע את הקריאה ותחשבו לשנייה אחת או שתיים. אם אתן נשים שקוראות אז תחשובנה בבקשה על כך- האם בגדי הנשים שאתן לובשות לא יכול להראות את אחד מאיברי גופן? האם אתן חפצות בכך כדי למשוך גברים? בא לכן להיות "תקועות" בעבר או להתקדם להווה? ואתם הגברים אם אתם קוראים תחשבו בבקשה האם אתם מוכנים שבנות זוגכם לחיים יראו את גופן במעט משום שהמעצבים החליטו כך? הרי ידוע לכל שלרוב בגדי נשים כיום יש מעט מחשוף. חוששני שלא אוכל לענות על שאלות אלו כי לכל אחד יש טעם וסגנון חיים משלו. דבר אחד אני יכול לומר לכם. עולם בגדי הנשים מתפתח בצורה חיובית או שלילית זו לבחירתם האישית. לדעתי בגדי הנשים מאוד הולם את הנשים למרות שיש סיכוי למחשופים אם אותה אישה רוצה אז היא יכולה לעשות לוק בצורה מאוד יפה ומושכת. נשים יודעות לעשות לוקים מהממים עם בגדי הנשים שהן קונות. צורת המחשבה שלהן כיצד הבגד שלהן יתלבש על גופן היא מאוד מרשימה. גם עצם העובדה שלשנים יש אופציה לקנות בתוך בגדי נשים ג'ינסים, מכנסיים ומכנסי טייץ ולא רק חצאיות שזה אגד מאוד יפה אליהן- מתלבש בצורה מאוד יפה אליהן. אינם יכולים לומר שאני טועה. בייחוד שהחצאיות של כיום הן גם בצורת ג'ינס וגם בצורה הרגילה. לנשים יש מבחר עצום של בגדי נשים! רוב הבגדים של כיום באיכות טובה אבל פשוט שהחליטו בעבר לזלזל בזה כדי שייקנו עוד בגדים. מה שחשוב כעת זה המבחר שיש לחנויות של בגדי נשים להציע לנשים או אוסף מרשים. כל מה שנותר לנשים לעשות זה להתאים לעצמן את בגדיהן כך שהן יחליטו אם ברצונן שיהיה מחשוף או שלא בלי שהמעצבים יחליטו עבורן כי זה גופן, והן אינן בובות של המעצבים או של אף גבר.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]