כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לא מזמן הייתה לאחותי חלום שבו היא מנהלת חנות בגדי נשים, ואני העוזר הראשי שלה. בחנות בגדי נשים שלה היו כל מיני סגנונות של תלבושות. חולצות מיני שאגב מאוד מושך לדעתי, חצאיות ג'ינס, שמלאות, כתפיות וגם תחתונים וחזייה הכולל גם בגדי ים. בקיצור החנות הזו שייכת להכל.

אתם יכולים לתאר מצב שבו אני מנהל צוות של בנות בתוך חנות בגדי נשים ומסביר לכל אחת על הסגנונות? במקום שזה יהיה הפוך, וזאת משום שנשים אמורות לדעת יותר על בגדי נשים מאשר גברים. אבל במקרה הזה הסיבה לא הייתה שאני יודע יותר על בגדי נשים אלא זאת משום שאני יודע לנהל צוות.

האמת חברים יקרים, חלום חיי לנהל צוות של בנות ולא בגלל שאני בן והן בנות אלא משום שאני יודע שהן הבנות תכבדנה אותי, ולא אצטרך כל שני וחמישי להתווכח עם עובד- לא שאצל בנות זה לא יכול לקרות, אך הסיכוי יותר קטן לדעתי.

בכל מקרה, בנוגע לחנות בגדי נשים שבחלום אחותי ידעה כנראה במי לבחור כי אני יודע להיות קשוח וגם רך באותו שעה ובאותו מקום. בחלום פנו אלי המוני נערות שאעזור להן בבחירה. האמת שהטעם שלי בבחירת בגדים לא תמיד כזו מוצלחת אז לא הבנתי את הקטע אבל שיהיה.

עכשיו כשתיארתי לכם את החלום בקצרה מה אתם יכולים לומר. המצב יכול לקרות במציאות שבן ינהל צוות של בנות בתוך חנות בגדי נשים? האם גברים יכולים לנהל חנות בגדי נשים? אני חושב כנות שכן, אך עדיף שנערה או אישה תהיה דיילת ותעזור לקונות לבחור את הבגדים ההולמים ביותר. אני לא חושב שזה יהיה נעים שגבר יעזור לנערה או אישה בבחירת חזייה או תחתונים הלא כן? אני חושב שהמצב יביך במיוחד את הבנות.

חברים וחברות יקרים, אני מקווה באמת מעומק ליבי שכולנו בני האדם נעזור איש לרעהו ולא ניפגע אחד בשני. גברים יכבדו נשים ונשים את הגברים. גבר יוכל לעזור לאישה בתנאי שלא ינסה לעשות משהו שלא במקום. אני מקווה שדבר כזה באמת יוכל לקרות כי הדבר שלדעתי הכיף צוות זה להיות מנהל של בגדי נשים וגם אולי דייל/ת ולעזור לבנות אחרות להיות מושכות ויפות עוד יותר ממה שהן.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]