כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית בגדי נשים באינטרנט – ניפוץ מיתוסים

השנה היא 2021, ונדמה שאנחנו חיים בעולם מתקדם יותר מאי פעם, עולם שבו עסקים שלמים מתנהלים דרך רשתות חברתיות, עולם שבו ניתן להשיג כמעט כל דבר בלחיצת כפתור ועולם שבו הסמארט פון הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. העידן הדיגיטלי הביא עמו שלל חידושים שלא מפסיקים להגיע ולסחוף את כולנו ועם זאת עדיין, כשזה נוגע לצריכת בגדים הרבה בנות דווקא בוחרות להישאר בשיטה הישנה והטובה וללכת לחנויות הבגדים בקניון המקומי הקרוב ולבזבז אחר צהריים שלם בניסיון למצוא שם כמה פריטים. אחת מהסיבות לכך היא שרבות מהנשים עדיין מחזיקות במיתוסים לגבי רכישת בגדים באינטרנט, שרובם בכלל לא נכונים, אז הגיע הזמן לנפץ כמה מהם, הנה כמה מיתוסים לגבי קניית בגדי נשים באינטרנט והאמת שעומדת מאחוריהם:

1.    המיתוס: אי אפשר למדוד! איך אדע אם הבגד יתאים לי?

האמת: נשים רבות שמשוטטות באפליקציות ובאתרי האונליין ומנסות לחפש בגדים לרוחן נתקלות לא פעם בדילמה- איזה מידה להזמין? כי כשאנחנו מטיילות בחנות בקניון  ורואות בגד, לצורך העניי, במידה S שיושב עלינו כמו שצריך, יכול להיות שבחנות אחרת נגלה שאנו בכלל מידה M, אז איך זה קורה? התשובה היא שהמידות שמתבססות על היקפי המותניים, אגן, חזה וכו' פשוט מוגדרות בצורה טיפה שונה בכל חנות, ומשתנות מרשת לרשת. לכן יש נשים שחוששות מבחירת המידה שכן אם לא נמדוד את הבגד איך נדע שזו אכן המידה? אז בואו נשים לזה סוף כאן ועכשיו, במרבית האתרים הפופולריים בהם ניתן לקנות בגדים ישנם סרגלי מידות מאוד ברורים המסבירים לך איך את יכולה למדוד את עצמך ואת ההיקפים של גופך וככה לבחור את הבגד שמתאים לך ביותר. בנוסף, ישנו פירוט על סוג הבד של הבגד, ההיקפים שלו, האורך, ואיזו מידה הדוגמנית לובשת כך שתהיה לך אינדיקציה מתאימה.

2.    המיתוס: התמונות מציגות בגדים שבמציאות נראים אחרת לגמרי!

האמת: לא נשקר, ישנם הרבה מקרים של נשים ממאוכזבות שמצאו את שמלת החלומות שלהן באיזשהו אתר אקראי באינטרנט, מיהרו להזמין אותה והתאכזבו שהגיעה אליהן שקית ניילון מגושמת עם שרוולים, אך זאת לא סיבה להימנע מהיתרונות האדירים של קנייה באינטרנט, אלא פשוט לדעת כיצד לקנות נכון. כשאת פונה לקנות בגד באינטרנט חשוב קודם כל להגיע לאתר מוכר, כלומר שקיבלת עליו המלצות, שתוכלי לסמוך על איכות המוצרים בו ועל המשלוח ולא לגלות את כל אלה בהפתעה. דבר שני שחשוב מאוד הוא תמיד לגלוש באתרים בהם את יכולה לקבל כמה שיותר מידע אמיתי על הבגד שאת הולכת לרכוש. מרבית מהאתרים כיום מציעים פאנל של תגובות לכל בגד שהם מציעים שם בנות, במגוון מידות ממגוון מקומות בעולם, שהזמינו את אותו הבגד שאליו את משתוקקת יכולות להגיב לגבי איכות הבגד, איכות הבד, התאמת המידה ואף לשתף תמונות.

3.    המיתוס: אם אני לא מרוצה מהבגד, נתקעתי איתו?

האמת: נשים רבות חושבות שאם הן הזמינו בגד שלא לטעמן הן לא יוכלו להחזיר אותו. האמת היא שרוב מוחלט של אתרי קניות האונליין מספקים גם אפשרויות לקבל החזר, בין אם זה לשלוח את המוצר לאחד מסניפי רשת המשלוחים המפוזרים ברחבי הארץ ובין אם זה לקבל זיכוי כספי. כשאתן מתחילות לגלוש באתר קניות שימו לב מה הוא מצעי מבחינת החזרים וכיצד ניתן ליצור קשר במידה ואת לא מרוצה מהמוצר שהזמנת. אתן תופתעו לגלות שמירב האתרים מציעים דרכים נוחות להפליא במקרה של החזר.

הקנייה באינטרנט מציעה מבחר רחב כל כך של בגדי נשים, מאפשרת קנייה ממוקדת וחוסכת לכולנו כסף וזמן יקר, בנות! אין סיבה להישאר מאחור!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]