בגדי נשים וההשפעה שלנו על האופנה

לאורך השנים ניתן לראות שאופנת הנשים משתנה באופן תמידי בתדירות די גבוהה.

בגדי נשים ‏בשנים האחרונות ‏מעוצבים לפי ‏סטנדרט מסוים של אופנה 

אך מה באמת משפיע על האופנה הזאת?

‏ובכן הגורם המשמעותי לשינויים תדירים בטרנדים לבגדי נשים הוא חד משמעית – הרשתות החברתיות.

לאחרונה ניתן לראות ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם או פייסבוק או טיקטוק פרסומות לחברות חדשותשדוגלות בשינוי טרנדים לבגדי נשים .

אז מי בעצם ״מחליט״ מה השינוי בעצם ? ומתי הוא נעשה?

השינוי בסטייל בעצם נעשה על ידינו, תרתי משמע.

כל לייק שנעשה על תמונה של בגד מסויים , חנות מסויימת, או אפילו סגנון מסויים שסלבריטאית לובשת , או כל בחורה שמופיעה לנו ב״פוריו״ 

מייצר ״בוסט״ )boost( לסגנון הלבוש . כלומר – יותר ויותר אנשים נחשפים לסגנון הלבוש שאהבתם , זהמופיע יותר בקדמת האתר.

איך טרנד נולד? על ידי מפורסמים.

הדוגמה הטובה ביותר היא להפוך מפורסמים ל״שפני ניסיונות של אופנה״

כלומר להבטיח שאם המפורסמים ילבשו את זה כולם ילבשו את זה ( במידה והתמונה תשיג הרבה לייקים, כן?) 

ובכך להחזיר/להמציא/להביא טרנד חדש לשוק האופנה

דוגמא 

שימו שקית תפוחי אדמה עליה, קיילי גנר המהוללת תגרום לנערות להתחנן לקנות שקית תפוחי אדמהמהסופר כדי להתלבש כמוה.

קיילי זה מותג. קיילי זה אופנה בפני עצמה.

וקיילי – היא הגישור המושלם בין טרנד שמעצבים רוצים להתחיל לבין לקוחות .

למשל המונוגרמה-בידוע כי תיק מעצבים עשוי להיות הסמל לנשיות ומקצועיות ופריט חובה לכל אישהשאוהבת מותגים, אך 2020 לקחה את זה צעד אחד קדימה על ידי התלבשות מכף רגל ועד ראש בבגדימעצבים. 

קיילי ג'נר והקרדשיאנס היו בין הראשונות להחזרת הפופולריות של הטרנד משנות 2000 המוקדמותשהציג חליפות וסטים מפוארים במונוגרמה.

מונוגרמה- היא עיטור המשמש כסמל או תבנית ומורכב מאותיות משולבות זו בזו, שהן בדרך כלל ראשיתיבות של שם אדם, ארגון, או מוסד. למשל- לואי ויטון, קוקו שאנל גוצ’י וכדומה.

כמובן , שקיילי לא המציאה את לבישת החליפות של לואי ויטון .

אך קיילי לא לובשת רק לואי ויטון. יכול להיות מונוגרמה פשוטה של ציור מעוות של סטורמי וובסטר בתהשל קיילי , או האות הראשונה “S” על כל השמלה או הבגד בצורה של מותג.

החלק הכי מדהים – השינוי המהפכני באופנה נעשה רק על ידי העלתה של תמונה עם הסגנון לפיד. ובום – טרנד חדש ונחשק.

לו הייתי קיילי…

חשיפה לסגנונות שונים בפוריו 

‏אלא אם כן לא הייתם איתנו בשנתיים האחרונות , אתם יודעים שהמילה ״פוריו״ נהפכה למילה שכולםמכירים.

הפוריו שלנו כאן בישראל הוא המקום שאליו שואפים כל יוצרי ויוצרות התוכן להגיע, הוא למעשה עמודההראשי של האפליקציה, והוא מציג, בדרך כלל, את הסרטונים הפופולריים ביותר באפליקציה המותאמיםלטעם שלך. ולפעמים גם של הסובבים אותך.

כמו שאמרתי ,”הוא יודע “ מה הטעם שלך כאשר הוא מזהה על איזנ סרטונים ראית נונסטופ, על איזהסרטונים סימנת "לייק", וכדומה. 

כל אחד יכול להשתמש בטיקטוק.

ולכן מוצגים בפני הצופים סגנונות אופנה שונים מכל העולם , ושואפים להשיג את פרטי הלבוש 

איך מדונה אמרה?

We live in a material world…

דוגמא אישית- אני בעצמי נחפזתי לקנות חצאית שראיתי באחד הסרטונים שצצו לי בעמוד. הלכתי לקניון , חיפשתי באינטרנט , וקניתי רק כי קיבלתי השראה ללוק שבדרך כלל לא הייתי לובשת. זו החצאיתהראשונה שלבשתי מאז 2016! 

הטיקטוק שינה את תעשיות האופנה לבגדי נשים והוסיף לה גוונים ייחודיים ומכאן והדבר הוביל לעילהלפתיחת חנויות עם סגנונות ספציפיים והרחבת סגנון הלבוש בחנויות שכבר יש לנו כאן במדינת ישראל.

ונתן את האפשרות לחנויות אינטרנטיות להתפתח לכיוונים שונים .

וכל זה בזכות הלייקים והחשיפה! 

אז אם תראו סגנון לבוש חדש שאהבתם שנלבש על ידי סלבריטאים או סתם בסרטון מהפוריו או ברשתותחברתיות אחרות , דעו כי הלייק שלכם משפיע על מה שימכרו בחנויות .

שיתוף המאמר

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

תוכן עניינים

Share on facebook
פייסבוק
Share on twitter
טוויטר
Share on linkedin
לינקדין
Share on email
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

deva@mail.com

התחל שיחה
איך אפשר לעזור?
היי, אנחנו יכולים לעזור לך!