כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קניית בגדי נשים באינטרנט- כל הפלוסים

למרות העובדה שאנחנו נמצאות בעידן סופר מתקדם, לא מעטות מאיתנו עדיין נרתעות מרכישת בגדים באינטרנט, מסיבה לא ברורה אם אתן שואלות אותי… קניית בגדים באינטרנט משלבת את כל מה שאנחנו מחפשות- נוחות, מהירות ומחירי רצפה שיפתיעו אתכן, הנה כמה פלוסים שיותירו גם את נאמנות הקניונים האחרונות חסרות מילים.

  1. מגוון רחב- ים של בגדים בשתי עיניי

מה שאתרי בגדי נשים יכולים להציע לעומת הקניונים זהו מבחר בגדים ומוצרים רחב פי כמה וכמה מזה שיש בחנויות וברשתות השיווק. קנייה באינטרנט מאפשרת לך בלחיצת כפתור אחת לרכוש כל פריט שבו את חפצה, לעומת זאת הקניון מכיל מגוון מוגבל, שמה לעשות, לא תמיד מספק אותנו. באתרי האינטרנט אפשר למצוא כמעט כל פריט העולה על דעתנו בניגוד לקניון, ואם את מסיבה כלשהי החלטת, שאת ממש רוצה לרכוש זוג גרביים עם הדפס של גזר, סביר להניח שלא תמצאי כאלה בקניון, ואילו דווקא, באתרי האונליין מספיק רק חיפוש קצר של כמה דקות ספורות עד שתמצאי בדיוק את הפריט אותו את מדמיינת בראש.

  1. חיפוש ממוקד- בלי הוצאות מיותרות

כולנו מכירות את זה שאנחנו מסתובבות בקניון במטרה לצאת משם עם דברים מאוד מסוימים אותם רצינו לקנות אבל לפתע קורצים לנו לעין עוד פריטים מסקרנים, ובסופו של דבר אנחנו יוצאות עם שקיות מפוצצות וארנק מרוקן. אמנם גם בקנייה באתרי האינטרנט ישנם לא מעט פיתויים אבל מכיוון שכל כך קל ופשוט למצוא את הדברים אותם את מחפשת מראש, ומציאתם לא דורשת טיול של שעות במגוון חנויות שמציעות לך ים בגדים שלא הייתן מעוניינת לרכוש מההתחלה, הקנייה הופכת הרבה יותר פשוטה, חכמה, מהירה וחסכונית. רק כמה קליקים וסל הקניות שלך כבר מלא בדיוק בדברים שאת צריכה, לא פחות ולא יותר.

  1. בכל מקום ובכל זמן

אין סיבה, לעמוד בפקקים, לנסות למצוא חנייה בקניון ולהסתובב בו שעות ארוכות, אין סיבה אפילו לצאת מהבית, הקנייה באינטרנט חוסכת כל כך הרבה זמן יקר. מכל מקום ובכל זמן ניתן למלא את סל הקניות האינטרנטי שלך, אם יש לך שניה פנויה במהלך יום העבודה, אם את נוסעת באוטובוס ופתאום התחשק לך לדפדף קצת באתרי הקניות, בכל זמן את יכולה לבצע רכישה, כל עוד הטלפון בידייך אין סיבה להתרוצץ בין חנויות. ניתן לעשות את הקניות בחלונות הפנויים שיש לנו במהלך הים, יתרון אדיר לנשים העסוקות שבנינו.

  1. והמחיר מה איתו?

עם כל הכבוד למבצעים שיש בקניון, לא משנה כמה ננסה לקנות בזול, כמעט תמיד נגלה שזה בלתי אפשרי. לעומת זאת, באתרים המוכרים בגדי נשים באינטרנט מתקיימים מבצעי ענק על בסיס קבוע ולא פעם תתקלו בהם במחירי רצפה שיפתיעו אתכן. כמובן שישנם אתרים הגובים מחירים יקרים יותר, אבל בהחלט שווה לעשות סיבוב ולגלוש באינטרנט ולחפש אתרים המציעים מחירים זולים. אתן לא תאמינו באיזו קלות תוכלו למצוא באתרי האונליין שמלה שראיתן היום בקניון, במחיר הנמוך פי שתיים מזה שהיה כתוב על תגית המחיר בחנות.

המעבר לקנייה באינטרנט יכול להיות מעט מאיים לחלקנו, אבל בסופו של היום, הוא בלתי נמנע. בעידן כמו שלנו, אין סיבה לבזבז יותר זמן יקר ולהשקיע כסף מיותר, היתרונות הגלומים ברכישת בגדים באינטרנט הם עצומים. כמובן שלקניונים תמיד תהיה פינה חמה בלב של כולנו אבל כשזה נוגע לקניות ולבגדים, בואו נסכים ששווה לרוץ לאופציה הזולה, הקלה הנוחה והמהירה יותר.

טיפים לבחירת בגדי נשים: איך לבחור בגד ים?

כשזה נוגע לבחירת בגדי נשים, במיוחד בגדי ים, נשים רבות מאבדות את זה וחשות מתוסכלות כשהן לא מוצאות בגד ים בו ירגישו טוב ובנוח. איך לבחור את בגד ים מחמיא למבנה גופך? אמנם קניית בגד ים יכולה להיות חוויה מתסכלת אבל אם תשמי לב לפרטים הקטנים תוכלי גם ליהנות מהחוויה. אין סיבה להרגיש רע, אלא פשוט לדעת לקנות נכון. הנה כמה טיפים לקניית בגד הים שיתאים בול בשביל מבנה גופך

מבנה גוף אגסי

הכוונה למבנה גוף אגסי היא שהכתפיים צרות יותר מהיריכיים, לעיתים יש מותן מובהקת ככה שלגוף צורה דמויית אגס. כדי לבחור בגד ים היחמיא לבחורה עם מבנה גוף אגסי ננסה לאזן בין רחוב הכתפיים לבין רוחב היריכיים בעזרת מספר אלמנטים.
דבר ראשון, רצוי לבחור בבגד ים עם כתפיות ולהוציא אותן כלפי חוץ, על מנת ליצור אשלייה של כתפיים רחבות יותר. דבר שני, כשאת בוחרת את בגד הים שימי לב גם להדפס. ממולמץ לבחור בגד ים שבו יש הדפס באזור הכתפיים. גם צבע בהיר באזור הכתפיים יכול לעזור ולתת את אותו האפקט. ניתן לקבל את הפרופורציה בין הכתפיים לאגן גם בעזרת בגד ים שמושך פחות תשומת לב לאגן, כלומר חלק תחתון בצבע פחות בולט, או אפילו בגזרת מכנסון או חצאית.

מבנה גוף בצורת Y
נשים עם מבנה גוף מסוג זה הן בעלות כתפיים הרחבות יותר מהיריכיים כשהמותניים מעט ישרות. כשאתן בוחרות בגד ים המטרה היא להצר את רוחב הכתפיים. ניתן להשיג את האיזון הזה במספר דרכים, ראשית עלייך להתמקד בכתפיות, משכי אותן כלפי הצוואר, כלומר כלפי פנים. תוכלי גם לבחור בגד ים עם כתפיות קולר. על מנת לנסות להרחיב את אזור האגן כדאי לבחור בחלק תחתון עם נפח, כלומר עם חצאית, וולנים וכו'. שימי לב שמומלץ לך להימנע מגזרת סטרפלס.

מבנה גוף מלבני

אם יש לך מבנה גוף מלבני רוחב הכתפיים והירכיים שלך שווה, פחות או יותר אבל המותניים לא מספיק מודגשות. לכן, בבחירת בגד ים אנו ננסה ליצור אשליה של שקע במותניים. תוכלי לבחור בבגד ים עם חגורת בטן מובנת באזור המותן שתעזור להציג קימורים. כמו כן תוכלי לבחור בבגד ים בגזרת מונוקיני, בגד ים בחלק אחד, שמתחיל בחזה, עובר דרך הבטן ומכסה את אזור הישבן, מבלי לכסות את המותניים. בגד ים מסוג זה מכוון את העין לחלק הצר של בגד הים העובר דרך הבטן, כך תקבלי אשלייה של מותניים הרבה יותר צרות.

מבנה גוף עגול

החלק הדומיננטי במבנה גוף עגול הוא מרכז הגוף, והמותן מעט מטושטש. אם את בעלת מבנה גוף עגול כל מה שעלייך לעשות הוא לטשטש את הבטן ולהדגיש את קו המותן. ניתן לעשות זאת במספר דרכים. ראשית, אפשר לבחור בבגד ים עם בטנה פנימית, בגד ים מסוג מחטב, ככה שאזור הבטן יהיה פחות בולט. כמו כן, אפשר גם לבחור בבגד ים עם קווי פרינסס או חיתוכים אנכיים, שיעזרו ליצור מראה צר ומאורך יותר. כדיי ליצור את אותו האפקט אפשר גם לבחור בבגד ים עם מחשוף בצורת V, יחסית עמוק.

אלו הן צורות הגוף הנפוצות ביותר, כמובן שניתן להשתמש בטיפים שניתנו פה להשגת כל מראה שתירצי, חשוב לדעת לשלב ביניהם כדיי להצליח לבחור את בגד הים שהכי הכי יחמיא לגוף שלך ושבו תרגישי הכי בנוח. אין סיבה לחוש תסכול ברכישת בגדי נשים ובטח שלא ברכישת בגדי ים, צריך פשוט לדעת לעשות את זה נכון.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]