כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איזה כיף, איזה אושר, איזה תענוג שעת האירוע החלה וחנות בגדי הנשים מוכרת לכלה את הלבוש הכי והמדהים הזה שנקרא שמלת כלה. האין זה דבר יפה לראות חנויות בגדי נשים לאירועי חתונה? אני לא יודע מה איתכם, אך אני מתרגש כל פעם מחדש כשאני הולך לחתונה ורואה כלה בשמלת כלה ממתינה שיקראו לה לחופה ושבעלה לעתיד ( לפחות עד הדקות האחרונות נקרא בעלה לעתיד) עומד להכריז עליה כעל אשתו- אהובת ליבו מול כל הציבור.

אבל רגע לפני שכל זה קורה- ההכנות לקראת החתונה. הכלה צריכה ללכת להמוני בגדי נשים הקשורות לאירועי חתונה. הגבר צריך ללכת גם כן לחנות בגדי גברים לצורך חליפה. המשפחה מצד הכלה אם יש לה אחיות קטנות צריכות ללכת גם כן לחנויות בגדי נשים שמתאים לילדות ולאירועי חתונה. לרוב חתונה זה אירוע חד פעמי למעט מקרים בודדים. אתם יכולים לדמיין איך הילדות מתרגשות לקראת האירוע הגדול הזה ורוצות להיראות הכי יפות לכבוד אירוע החתונה של אחותן הגדולה? תארו לעצמכם הילדות הולכות עם האימא לחנות בגדי נשים והילדות קונות כל אחת שמלה זוהרת כשמש.

השמלה של אחת בצבע לבן עם נצנצים והשמלה השנייה בצבע צהוב עם נצנצים איזה יופי של שמלות. האימא גם כן קונה לעצמה מחנות בגדי נשים את הבגד הכי יפה שיכול להיות בלי להתחשב בהוצאה כמה הבגד יעלה.

וכלתנו היקרה, אני רוצה לומר לך שכל חנות בגדי נשים הקשורה לחתונה שלך תתאים לך מבחינת היופי. את תראי הכי יפה שיכולה להיות. אין יפה ממך. כל שעלייך לעשות זה לבחור את בגד שאת הכי אוהבת בלי לשים לב כמה כסף זה עולה- אירוע כזה לא שוכחים והכלה צריכה להיות הכי בפוקוס אפילו יותר מהגבר.

והנה הגיע הרגע הגדול. האירוע סוף כל סוף החל. האורחים הגיעו ומתפצלים כל אחד לדוכני המזון ההתחלתיים לפני האוכל העיקרי. אוכלים ושותים כמו בכל אירוע, ואז מגיע הזמר וקורא לחתן לגשת אל החופה וזה בליווי של אחד השירים היפים שיכולים להיות. החתן בזה הרגע הולך ממש כמו רובוט מרוב אושר שקוראים לו לגשת אל החופה. כעת גבירותי ורבותי בעלת השמחה מוזמנת לגשת אל החופה בשיר בואי כלה. אני חייב לומר לכם אני מת על השיר הזה- השיר מרגש אותי כל פעם מחדש בדיוק כמו שאני רואה את האחיות ואת האימא ואת האחת והיחידה הכלה כולן בבגדי נשים הקשורים לאירועי חתונה.

לפני שנמשיך אני רוצה שתחשבו רגע איזה בגד הייתם רוצים להיראות באירוע חתונה? ושאלה רק לכן בנות לאיזה חנות מבגדי הנשים אתן הייתן הולכות וקונות לאירוע כזה? כולכם הבנים והבנות- גברים ונשים הייתם חוסכים בכסף לאירוע כזה? אני סבור שהתשובה תהיה לא- זה מה שההיגיון שלי אומר אבל מי יודע.

בואו ונמשיך הבעל ניגש אל הכלה בזרועות פתוחות ובסוף הם מגיעים יחד אל החופה, והוא מנשק לה את השפתיים, ופתאום ישר אחרי המילה על ראש שמחתי החתן שובר את הכוס. קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה. מרגע זה ואילך החתן והכלה סוף כל סוף יחד לעד ולעולמי עולמים. איזה אושר.

כל פעם כשאני הולך לאירוע חתונה אם זה בתור אורח ואם זה בתור צלם מגנטים אני מזיל דמעות של אושר. דבר גדול קרה. עוד משפחה חדשה קמה בישראל ויביאו ילדים לעולם ימשיכו את דרך המסורת שלהם וכן זה יימשך.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]