כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מכנסיים בהתאם למבנה הגוף שלך

כמה פעמים קרה לכן שאמרתן שאתן צריכות מכנסיים ובפועל מצאתן את עצמכן קונות חולצות או שמלות? נסו ליצור לכן רשימה ייעודית של הפריטים החסרים לכן, כאשר תהיו ממוקדות ברכישה יהיה לכן הרבה יותר קל להשלים את המלתחה שלכן. אני ממליצה לכן בכל פעם שאתן מתוסכלות שאין לכן מה ללבוש, רשמו שם מה היה הפריט שהיה יכול לעזור כאן, מה חסר לכן כדי שהלוק הנוכחי יעבוד? כך תמנעו מהמצב שתקנו שוב עוד חולצה במקום המכנסיים שבעיקר חסרים לכן ובדרך כלל תוקעות לכן את הלוק וההתארגנות היום יומית.

אפשר להגיד הרבה דברים על בגדי נשים, המון סגנונות, מגוון, צבעים, טרנדים ועוד

אך מפריט אחד אי אפשר להתעלם, המכנסיים.

עולם הכמנסיים בבגדי נשים הוא עולם רחב ומסובך ולרוב אנו לא נהיה מרוצות אף פעם גם אם מדדנו את אותו המכנס בחנות אלף פעם והבעיה הזו נובעת היות ואנחנו לא יודעות להתאים את גזרת המכנס וסגנון המכנס בצורה הכי טובה למבנה הגוף שלנו.

לא פעם נראה את אותו המכנס על מישהי אחרת ונשאל את עצמנו איך עליה הוא נראה ככה ועלינו הוא פשוט לא מחמיא בעליל ואם אי פעם אמרתן לעצמכן שזה עניין של חיטוב או משקל, אז טעות בידיכן.

מדובר בסה"כ בהתאמה לגזרה שלכן והכרת הגוף שלכן ומה יחמיא לו!

אז איך לבחור את המכנס שיתאים לנו?

קודם כל עלינו להיות כנות עם עצמנו ולהבין מה האזורים היותר יפים בגופינו שהיינו רוצים אליהם תשומת לב ולאיזה אזורים פחות וכמובן מה הגזרה שלנו.

חשוב לי לציין וזה כמובן לכל קטגוריית בגדי נשים שאין גיזרה לא טובה או לא נכונה, כל הגזרות יפות אנחנו פשוט צריכות לדעת להתאים את הבגדים לגיזרה המיוחדת הקיימת אצלנו.

נתחיל במבנה הנפוץ ביותר שהוא כמובן האגס

האישה האגסית ניחנה בירכיים וישבן עסייסים ובדרך כלל יהיה לה קו מותן ברור, מודגש ויפה.

לסוג מבנה כזה מומלץ מכנס בגזרה גבוהה אשר ידגיש את קו המותן הצרה והיפה שלכן וייתן את הפוקוס במקום המתאים. מומלץ גם לבחור בגזרה מעט מתרחבת בסוף המכנס או את גזרת הסיגר על מנת ליצור פרופורציה אידאלית.

המבנה השני הנפוץ ביותר הוא התפוח, האישה התפוחית נחנה ברגליים רזות ומעוצבות רוחב הבטן בדרך כלל יהיה רחב יותר מרוחב הירכיים וקו המותן שלה לא תמיד יהיה מודגש, למבנה התפוח יהיה יפה גם מכנס בגזרה גבוהה וכך הן יצרו אשליה של קו המותן אך גם גזרה נמוכה שייצרו אשליה של אורך באזור הבטן בדרך כלל על התפוחיות ישבו יפה מכנסי הסקיני המדגישים את הרגליים החטובות אך גם מכנסי פדלפון רחבים ייצרו פרופורציה נכונה יותר ומאוזנת לגוף.

המבנה השלישי הנפוץ ביותר הוא המבנה המרובע

האישה הריבועית שלנו בדרך כלל תהיה בעלת רגליים יפות וחטובות ורוחב החזה, המותן והאגן יהיו כמעט אותו הדבר, כדי לייצר פרופורציה של קו המותן גזרת מכנסיים גבוהה הכי תחמיא לגיזרה הזו ותיצור את מראה שעון החול, בנוסף יתאים למבנה הסוג הזה גם מכנסי הסקיני גם הסיגר וגם הפדלפון.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]