כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אופנת נשים-קורבנות האופנה

אופנת נשים. לפעמים מעייף לעקוב אחריה. היא כל כך משתנה מעונה לעונה, ממעצב למעצב בקצב כל כך מסחרר שלפעמים קשה להבין מה הקו האופנה הנוכחי, והאם הוא בכלל קיים?

בעבר זה היה מאוד פשוט, היו תקופות שלמות בהן מכנסי הפדלפון (המתרחבים) היו בצו האופנה באופן מובהק. תקופות בהן מכנסיים בגזרה גבוהה החליפו את המכנסיים בגזרה הנמוכה כמעט לגמרי ולהפך. תקופות בהן היה נהוג ללבוש בעיקר חצאיות תפוחות, או חולצה בעלת שרוולים תפוחים.

היום אפשר לראות את כל הסגנונות האלה מעורבבים יחד ולאישה אשר רוצה להיות מעורה בצו האופנה זאת משימה קשה למדיי.

למעשה, אישה אשר רודפת אחר צו האופנה באובססיביות נקראת "קורבן אופנה".

מונח זה התפתח לאחר המהפכה הצרפתית ב1789, תקופה בה שמלות השיפון היו פריט עיקרי ביותר בארון בגדיהן של הנשים. שיפון כמובן אינו מחמם מספיק, ובשלב מסויים נטען שנשים רבות נפטרו כתוצאה מדלקת ריאות שחטפו בעקבות טרנד שמלות השיפון.

קורבנות אופנה בדרך כלל יהיו אנשים שמונעים מהרצון להיות פופולריים, עדכניים וככאלה שנותנים משקל רב מידיי לדעות החברה. קורבנות אופנה ילבשו בגדים לא נוחים, עד כדי מצב בו הבגדים עלולים אפילו לסכן את בריאותם, בין אם זה בגד מבד שעושה פריחה חמורה בגופם, או בין אם אלה המחוכים שהיו נפוצים בקרב אופנת הנשים וגרמו לבעיות בריאותיות שונות ומגוונות. וכמובן, לא נשכח את טרנד העקבים שכולנו יודעים על הבעיות החמורות שעלולות להיווצר בעקבותיהם בכפות רגליים ובגב, שניזוק היישר מנעילת נעליים שלא תומכות בו בשום צורה.

כמובן שיש גם גברים רבים בימינו שאפשר להגדיר אותם כקורבנות אופנה, אבל על פי רוב מוחץ הנשים הן אלה שילבשו או ינעלו כמעט כל דבר על מנת לספק את דרישות צו האופנה.

לשמחתנו, כאמור, כיום אופנת נשים היא כל כך רחבה ומגוונת שאולי קצת קשה לעקוב אחריה, אבל לפחות אפשר למצוא את עצמנו לובשות דברים נוחים ולא רק יפים, כשהם עדיין חלק מצו האופנה ולא משאירות אף בחורה מאחור, גם את זאת שבוחרת בנוחות, כמו שנאמר- את הכי יפה שנוח לך. זו לא סתם סיסמה.

באופן אישי, ללבוש משהו מרהיב ולוטש עיניים לעולם לא יגרום לי להרגיש טוב באמת אם הוא לא יהיה לי נוח. כמוני יש רבות, כאלה שלא יכולות לנעול עקב גבוה מידיי, שמלה צמודה מידיי שמאפשרת לעשות רק חצי צעד בכל פעם, או חולצה פתוחה מידיי שנצטרך לסדר כל הזמן כדי שלא תחשוף יותר מידיי, וזה כמובן מתייחס רק לאלה שמעדיפות להצניע חלקים מסויימים בגופן. יש כאלה שזה לא מפריע להן וזה לגמרי ראוי שכל אחת תחליט על גופה הפרטי שלה.

זה חשוב שכולנו חושבות אחרת, מקובל ואפילו רצוי שכל אחת תלבש מה שמתחשק לה, ואם היא מוכנה "לסבול" מעט בכדי להרגיש טוב עם עצמה זה מצוין.

רק בואו נשתדל לא להפוך לקורבנות אופנה, ולשים לב מתי תיתכן פגיעה אפשרית במקדש הכי חשוב בחיינו-בגופנו.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]