כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אז החורף הזה הטרנד החם ביותר שאנחנו רואים בתחום האקססוריז הוא אופנת הטקסטורות

הגיע הזמן להתחבר למציאות. הגיע הזמן לשנות את התפישה בה רזה זה בהכרח יפה יותר ממלא או גדול. בתרבויות ספציפיות מאוד בעולם האישה שנחשבת הכי סקסית ומושכת היא דווקא האישה המלאה. זה אומר שהיא עסיסית ובריאה, ושם, בניגוד אלינו ולרוב מדינות העולם, עסיסית ובריאה שווה ערך לסקסית ומושכת-נשמע נורא הגיוני, לא?

אז מה בעצם קרה לנו לאורך השנים? למה הרזון תפס מקום כל כך גדול בעולם האופנה של הנשים ומחוץ לה? למה ילדינו צריכים לגדול למציאות בה מחדירים לך לראש ולתודעה שלהיות רזה זה יפה יותר, נחשב יותר, מושך יותר?

איך ניתן לשנות את המציאות הזאת?

בעיניי השינוי מגיע מהחינוך שאנו נותנים לילדינו עוד מגיל קטן מאוד.

יהיה ראוי בעידן כל כך מדאיג שמעודד רזון קיצוני עד חולני ללמד את ילדינו עוד מהגן, ומבית הספר היסודי שכל אישה יפה כמו שהיא, ואף אחת לא בוחרת אם להיוולד רזה או רזה פחות וזה בסדר גמור. חשוב להכניס לתודעה של ילדינו מוקדם ככל האפשר את העובדה שמראה ברובו, הוא לא נתון לבחירתנו. כך נבראנו, וכך אנחנו טובות. כך נבראנו, וכך אנחנו יפות. כל אחת בדרכה שלה. הרי היופי הוא בעיניי המתבונן, אז איך הגענו לתקופה קיצונית שכזאת?

אני מקווה שעם הזמן עוד ועוד חברות יפרסמו את אופנת הנשים עם דוגמניות בעלות מידות גדולות, לא פחות מאשר הרזות. יש מקום לכל המידות, כי יש נשים בכל המידות ותמיד יהיו.

איך תמיד יהיה לך מה ללבוש

המשפט הכי נפוץ בהיסטוריה: "אין לי מה ללבוש" אמרה כל אישה, כל הזמן. אבל, ויש פה אבל גדול לא פעם אנחנו לגמרי בצדק מרגישות ככה, כמובן לא כי באמת אין לנו מה ללבוש והארון העמוס שלנו יכול להוכיח זאת אבל בפועל התחושה שלנו כזו היא כי אין לנו איך לסדר את הלוק הנכון לאותה הסיטואציה והתחושה שאנחנו נמצאות. רבות מהמקרים האלו בהם אין לנו מה ללבוש מגיעים דווקא מהתחושה שלנו כלפי עצמנו

לכולנו יש את היום הזה שלא משנה מה, אנחנו פשוט לא נראים טוב בעיני עצמנו ובעיקר בבגדי נשים ובגזרת הנשים, זה בולט אף יותר.

ובכן, בעזרת שלושה מוצרי בסיס תמיד יהיה לך מה לשלב ומה ללבוש לכל סיטואציה וגם לכל תחושה. כן, גם ליום כזה שאת מרגישה בו קצת פחות יפה וקצת יותר נפוחה.

בלייזר; הבלייזר הוא פריט חובה בבגדי נשים והוא חובה בארון של כל אחת, רצוי בצבע שחור ובעוד צבע נוסף. הבלייזר יכול להשתלב בכל מראה, החל משילוב של טישרט וג'ינס כשבא לנו לטשטש את הבטן שמרגישה נפוחה, יכולת הבלייזר להתאים את עצמו גם לעבודה אך גם לאירוע עם שמלת ערב, הופך אותו לפריט המושלם! הוא גם יעצב את הגזרה שלנו, ייתן לנו לוק קלאסי וגם יטשטש את החלקים שפחות היינו רוצות להדגיש מבעד לבגדים.

חולצה רפויה אלגנטית; לא, אל תתבלבלו עם המכופתרת, כשאנחנו מדברות על חולצה רפויה אך אלגנטית אנחנו מתכוונות לחולצה מחוייטת מעט אך לא יותר מדי פורמלית כמו המכופתרת וזה אחד הפריטים הפופולריים ביותר בבגדי נשים. חולצה כזו גם תוכל להתאים את עצמה לכל מצב ולכל פריט, החל מג'ינס ועד למכנס עבודה או חצאית לאירוע ערב.

למעשה רעיון החולצה הרפויה נועד לתת לכן להחליט באיזה לוק תרצו להתלבש, אם אתן מרגישות טוב תוכלו ללכת עם החולצה בפנים ולהדגיש את קו המותן שלכן ואת יתר קווי המתאר של גופכן, ביום שפחות מרגיש לכן, תוכלו להשאיר את החולצה בחוץ ולקבל מראה מעוצב ומוקפד ובנוסף גם מטשטש את החלקים המפריעים לנו.

מכנס ג'ינס סטרצ'י ואלגנטי; זהו מכנס חובה בכל ארון, ג'ינס הנחשב אלגנטי ומתאים לכל סיטואציה זה ג'ינס בצבע כחול כהה ללא קרעים או דוגמאות עדיף בגזרה גבוהה כך שיוכל לשמש אתכן לכל סיטואציה ויוכל להיות קלאסי או אלגנטי אך גם צעיר ושיקי. מידת הסטרצ'יות של הג'ינס משחקת גם היא, חשוב שיהיה לכן ג'ינס מעט נמתח במלתחה כי ביום בו אנחנו מרגישות גם ככה לא בנוח, אנחנו בטח לא צריכות עוד להרגיש חנוקות בתוך הבגדים שלנו.

האם אנחנו קונות בגדים בצורה חכמה?

כאשר אנחנו מדברות על רכישת בגדי נשים התשובה בדרך כלל תהיה, ממש לא.

בואו נתחיל בזה שקניית בגדים זה הרבה יותר מרק צורך אלא תחביב של ממש, מעבר לכך רובנו רוצות להיות אופנתיות, מעודכנות בטרנדים וכמובן לקבל מחמאות על הלבוש שלנו ולכן אם פריט נראה לנו יפה אנחנו לא נחשוב פעמיים ופשוט נרצה אותו כבר אצלנו.

ואם אשאל אתכן כמה מאיתכן קנו בגד חדש שהוא אולי עד עכשיו יושב בארון שלכו ולבשתן אותו רק פעם אחת אם בכלל? אנחנו מבינות, בגדי נשים זה עולם האופנה הגדול ביותר, עם הכי הרבה טרנדים, שינויים, סגנונות ומגוון והרבה פעמים אנחנו מוצאות את עצמנו בסיטואציה שקנינו בגד שנראה לנו יפה וכאשר הוא יהיה אצלנו נגלה שפתאום אין לנו עם מה לשלב אותו או לאן ללבוש אותו.

חשבו על הסגנון שלכן ועל הבגדים הקיימים אצלכן היום. ברוב המקרים כשאנחנו קונות בגד אנחנו לא באמת חושבות עם מה הוא יילך ואיך לשלב אותו, מה שיוצר מצב שאני בטוחה שקרה לרובכן לפחות שקנינו חולצה מהממת אבל היא לא מתאימה בעינינו עם אף מכנס, חוץ מזה שאנחנו מתבאסות כי מאוד ציפינו ללבוש אותה גם יצא שהחולצה רק יושבת בארון ומחכה להזדמנות שלא ידוע אם בכלל תגיע ושבעצם שפכנו כסף לחינם, אז לפני שאתן רוכשות תחשבו פעמיים האם יש לכן באמת איך ללבוש את הבגד שלכן.

לאן נלבש את הבגד, לכולנו יש את הפריט הזה שמחכה רק להזדמנות מתי.

זה יכול להיות מכנס אלגנט מסוגנן למישהי שלא הולכת עם אלגנט בחיי היום יום שלה וזה יכול להיות שמלת ערב למישהי שלא יוצאת או הולכת לאירועים ובכל מקרה בו אנו קונים פריט שפחות מסתדר עם הלוק שלנו או עם אורח החיים שלנו. בכל מקרה, חשבו האם באמת הפריט ישמש אתכן ומתי, גם זו שאלה רלוונטית. אני נתקלת בהמון נשים שרוכשות לדוגמא שמלה לאירוע ללא תאריך ידוע, כשמגיע כבר אזור תאריך האירוע לא תמיד השמלה מתאימה לעונה ולפעמים כבר בא לנו שמלה אחרת מה ששוב גורם לכך שיש לנו בגד שאנחנו לא משתמשות בו, בארון שלנו.

קניה מתוכננת מראש זה אולי הדבר הכי חכם שאתן יכולות לעשות עבור עצמכן!

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]