כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אז החורף הזה הטרנד החם ביותר שאנחנו רואים בתחום האקססוריז הוא אופנת הטקסטורות

האופנה הפרוותית, הצמרירית והנעימה הם אלו שישלטו בעונה הקרובה.

החורף יצאו מגוון פריטים דמויי פרווה והם ישחקו חזק החורף הקרוב, מעבר לזה שהם נראים ייחודיים ומקפיצים לנו את הלוק, הם גם נעימים ומחממים ורבות מאיתנו אפילו נוטות ללטף את הפריטים האלו מרוב שהם נעימים למגע. משחק צבעים ודוגמאות זה דבר חשוב בטוטאל לוק אך משחק הטקסטורות בכל הלוק ישדרג אותו וייצור את המראה השיקי והטרנדי בו אנחנו כל כך חושקות.

העונה הזו אנחנו נראה במסגרת האקססוריז המון תיקים עם תוספות טקסטורה, או תיקים מבד צמד שיחממו את כל המראה שלכן וייתנו את הלוק החורפי המיוחד.

תיק זהו אחד הפריטים החשובים ביותר ואף ניתן להגיד שהוא חלק מאופנת בגדי נשים.

שימו לב שכדאי מאוד שיהיה בקשר בין התיק למעיל/בלייזר או לנעליים שלכן וכך תיצרו מלא שנוטף מסטייל.

פריט נוסף אותו אנחנו רואים בטרנד הגדול של העונה הם הכובעים

כובעי הצמר תמיד היו האקססוריז החזק באופנת החורף אך הפעם גם הכובעים עברו טוויסט.

תוספת הטקסטורה של הפרווה מעניקה לכובעים מראה אחר לחלוטין וממראה בנאלי ושגרתי, הכוסע יהפוך אותנו בין רגע למעודכנות אופנתית וטרנדיות בכל לוק שנבחר.

גם בצעיפים אנו נראה את הטרנד החם הזה וגם הם עברו שינוי החורף.

צבעים חזקים של צעיפים בשילובי טקסטורות וצעיפים פרוותים ייתנו מראה לא שגרתי, חורפי ומיוחד.

השיק האירופאי הוא כבר כאן גם בישראל ואין סיבה שכל אחת מאיתנו לא תוכל לאמץ לעצמה את הלוקים המשודרגים והמעודכנים של העונה.

איך כל אחת יכולה לקבל את גזרת שעון החול

נשים רבות מוצאות עצמן מבולבלות בכל המדובר לגזרה שלהן

מה מתאים להן, מה יחמיא להן ובכלל בכל המדובר בבגדי נשים והתאמת הגזרה שלהם אלינו, אנחנו לרוב מוצאות את עצמנו עם אפס מושג בנושא ותמיד באותה התחושה הלא מספקת ששום דבר לא נראה עלינו טוב וכתוצאה מכך המשפט השגור ביותר בכל הקשור לבגדי נשים הוא "אין לי מה ללבוש"

כשאנחנו מדברות על בגדי נשים ומבנה הגוף, אנו בדרך כלל נכוון לייצר את גזרת שעון החול הנחשבת לפרופורציה הנחשקת והאטרקטיבית ביותר, נוכל לעשות זאת על ידי הדגשת האזורים הצרים של גופנו בדרך כלל על מנת ליצור פרופורציה כמה שיותר זהה לרוחב האגן. אנחנו נעזרות בשילובי צבעים, דוגמאות, גזרות ומחשופים ובכל מייצרות את אשליית הגזרה המחמיאה והנחשקת ביותר, שעון החול.

בשביל להבין איך לייצר את לכל אחת מאיתנו את המראה המחמיא, עלינו לדעת לזהות את סוג הגזרה שלנו ומה האזורים היותר מחמיאים בגופנו. אז בואו נתחיל לזהות את מבני הגוף כדי שתוכלו להתחיל להתאים לעצמכן את הלוקים המחמיאים והאטרקטיביים ביותר.

אם רוחב הכתפיים שלכן קטן מרוחב האגן, אתן נקראות גזרת הצ'לו. לכן יהיה הכי מחמיא לתת דגש בעיקר בחלק העליון בגופכן שהוא החלק הצר ביותר בגופכן. צבעים עזים ודומאות יחמיאו לכן מאוד. מחשופי כתפיים ייראו עליכן מצויין ויתנו את מראה שעון החול. בחלק התחתון של גופכן עדיף צבעים שקטים ומאוזנים על מנת ליצור אשליית רוחב כמה שיותר זהה לרוחב הכתפיים.

אם רוחב הכתפיים שלכן גדול מרוחב האגן אתן נקראות גזרת המשולש, לכן יהיה הכי מחמיא לתת את הפרופורציה על ידי הדגשת החלק התחתון של גופכן. חצאיות ושמלות נפתחות, מכנסי אוברסייז או גזרת בויפרנד יחמיאו מאוד לגזרה שלכן, כך גם המשחק עם צבעים חזקים ודוגמאות בחלק זה ויצרו אשליה של אגן רחב יותר. בחלק העליון של גופכן מומלץ להשאר עם צבעים שקטים או כהים.

אם רוחב הכתפיים שלכן זהה או כמעט זהה למידת האגן שלכן; אתן גזרת שעון החול. יש לכן פרופורציה כמעט מושלמת בין פלג הגוף העליון של גופכן לפלג התחתון ותוכלו לשחק לפי תחושתכן בכל הסגנונות החל מצבעים ועד לפרינטים, גזרות ומחשופים, הכל הולך אצלכן ועובד עבורכן מצויין ובגדי נשים נתפרים לרוב על טווח מידות גופכן.

חשוב לציין כי הרבה מיצירת פרופורציה זה גם הסתכלות על צרות המותן, יחד עם זאת כאשר אנחנו מדברות על מותניים, כאשר תבדקו את עצמכן לפי גזרות אלו, תגלו כי זה יחמיא גם לקו המותן שלכן ויצור צללית חטובה ומחמיאה יותר. אלו מבני הגוף העיקריים אך כמובן שכולנו נמצאות בטווחים משתנים, כל אחת וגופה אך לרוב ננוע בטווחים אלו וכך נדע יותר לזהות אלו חלקים בגופנו נרצה יותר להדגיש על מנת ליצור לוק אטרקטיבי ומחמיא שתמיד נרגיש בו מיליון דולר.

בגדי נשים – אהבה ללא תנאים

תודה לגוף היפה, הבריא, החזק והאהוב שלי. תודה שאתה כאן, פועל ונותן לי להינות, לשחק, לקפוץ, להתגלגל, לשחות, להתמתח, ללכת, לרוץ, לחשק, לרקוד, לחבק, ולהיות ולעשות אהבה. תודה לך גוף יקר שלי.
איזה כיף להיוולד לגוף שלנו. איזו שמחה זה לנשמה / לרוח לבחור את הגוף הפיזי הזה בגלגול הנוכחי שלנו. מטורף ומדהים!

למה בחרנו דווקא את הגוף הזה? למה דווקא להיות אישה? או אולי גבר? אישה שנמשכת לנשים, נמשכת לגברים, נמשכת גם וגם? לשני המינים… אישה שאוהבת להתלבש כמו אישה עם בגדי נשים או יותר מתחברת ללבוש גברי. מה באנו להמשיך כאן מהמסע האחרון שלנו? או איפה עצרנו ומה בעצם אנחנו ממשיכים?

איזה כיף אם לא היו הגדרות בעולם. מצד אחד זה מבלבל כי כרגע זה מה שאנחנו יודעים, מכירים מילדות, חלקנו גדלנו עם הורים או סביבה של אנשים שרוב הדברים בחיים הם שחור או לבן; בכל פינה מבקשים הגדרות לזיהוי. בן או בת, צבע עור ועוד.
גם אם אנחנו רוצים לשנות את האמונות שלנו, המחשבות.. לבטל, למוסס, להוריד מחסומים, תבניות, קופסאות ומסכות.
בסופו של דבר הגדרות זה אשליה. והגדרות נותנות ביטחון. לפי דעתי ונסיוני בתור מתהלכת ביקום – בעיני, ביטחון גם כן זה אשליה.

אני אוהבת לדבר עם אנשים ולחקור, לראות מה מרגישים ואיך רואים את העולם, גם כדי פשוט להיות שם ולתמוך בהם, להיות אוזן קשבת וגם כדי לעזור להם בכך שאני מהצד רואה אותם ויותר קל לי לראות מה הם צריכים, אולי אפילו להנגיש להם את הדבר הזה בצורה רכה ואוהבת בלי ליצור אנטיגוניזם. אני רואה מהצד אנשים ומרגישה שיוצרים הרבה הפרדה. אני רואה הרבה קושי של אנשים להכיל ולקבל את השונה. לא תמיד אבל הרבה. בזוגות לדוגמה, אחד מקבל את השני אבל השני לא מקבל את האחד. זה לא הדדי וזה מקשה על הרמוניה שבקשרים. למה אחד לא מסוגל פשוט לקבל ולהפנים שככה השני מתקשר ופועל?
ראיתי הרבה מקרים בהם למשל בזוגיות, הבחור מגיב ואומר את דעתו על המראה של הבחורה שלו, בין אם היא שאלה אותו לדעתו או לא, היתה לו דעה וראייה משלו על איך היא "אמורה" להיראות. כיצד היא אמורה להתלבש. אם היא לבשה גופיית טריקו ומכנסיים רחבים כשהיא חושבת על מה היא אוהבת, מה נוח לה ואיך היא מרגישה בבגדים אך הוא לעומת זאת – לא קיבל את זה, זה לא מצא חן בעיניו כי מבחינתו אם היא אישה אז היא צריכה להתלבש יפה, עם בגדי נשים ובצורה קצת פרובוקטיבית עם בגדים צמודים כדי להיראות מושכת, כדי שהוא ימשך אליה וזה האידיאל שלו.
למה לאידיאל שלנו יש תנאים במקום שנאהב ונהיה בקבלה מוחלטת ושלמה של כל מה שקיים.

נכון נתתי דוגמה שטחית אבל זה מתחיל בבגדי נשים ובדברים קטנים וכביכול פשוטים אבל זה ממשיך עד ממש רחוק. זה קצה המזלג של חוסר קבלת האחר ללא תנאים. יש גם חוסר קבלה בחברה של אנשים עם מוגבלויות או אלימות כתוצאה מחוסר הסכמה בדעות ואמונות.
אני מאמינה שאנחנו כבר התחלנו יותר ויותר לקבל את השונה ואת האחר, וכמו בכל דבר בחיים, ובהרבה סיטואציות שהאנושות חוותה, כדי ליצור שינוי זה מספיק אפילו אדם אחד בשביל זה.
כולנו רוצים להרגיש אחווה, חיבור, לחיות בקהילה של אנשים שכיף לנו איתם, להיות ביחד.
בואו נהווה דוגמה, נעביר הלאה ונהיה אהבה וקבלה אינסופית ללא תנאים.

  אופנת נשים-מידות גדולות

בשנים האחרונות אנחנו רואים בעיקר פרסומים של מידות צרות וקטנטנות בעולם אופנת הנשים. הפרסומים האלה גורמים להתמודדויות פנימיות רבות בקרב הנשים, מהצעירות ביותר ועד למבוגרות. כמעט באופן תמידי נראה דוגמנית רזה מאוד ואפילו רזה מידיי שמדגמנת לנו קולקציות כאלה ואחרות. זה מחלחל לתודעתנו ופוגע באופן החשיבה בו צעירות או אפילו מבוגרות יותר תופשות לגבי איך "נכון" להראות.

זאת בעיה כלל עולמית של ממש. יותר ויותר נשים מאובחנות בהפרעות אכילה שונות, בינהן אנורקסיה או בולימיה, וקשה מאוד שלא לשייך את זה לאופן בו אופנת נשים מוצגת כמעט תמיד- ברזון קיצוני, דקיקות, בטן שטוחה מידיי, רגליים עם רווחים בולטים בין הירכיים ועוד. מצער לחשוב שילדה שגדלה לעולם שמראה לה משהו מסויים ומתעלם לחלוטין ממשהו אחר, מן הסתם תאמין שהמשהו המסויים הזה הוא הנכון- במקרה שלנו, הרזון.

מעטות החברות הגדולות שהתחילו לפרסם את עצמם גם בעזרת דוגמניות של מידות גדולות. דוגמה ממדינתנו הקטנה, ישראל, היא חברת עונות שהיא חלק ממגמת השינוי שבפרסום דוגמניות בעלות מידות גדולות על מנת לגרום לפתיחות הכל כך חשובה שבלקבל את העובדה שכל הנשים הן בעלות מימדי גוף שונים לחלוטין וכן, רבות מהן הן לא שיא הרזון שמוצג לנו באופן כמעט תמידי ואפילו אובססיבי.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]