כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ככל שהשנים עוברות יש תחושה שהבגדים בעולם אופנת הנשים הופכים לקטנים יותר, שקופים יותר, פרובוקטיביים יותר ונועזים יותר.

באופן ניכר וברור אופנת הנשים הדתיות הוזנחה במידה כזו או אחרת.

מעטים המעצבים שמוציאים קולקציות צנועות יותר, מאופקות יותר ומכסות יותר.

הטרנד הנוכחי של קו האופנה לרוב יהיה למעצבים חשוב הרבה יותר מאשר לנסות לפנות לקהל הרחב, לאלה שבוחרות להתלבש צנוע יותר ותתפלאו, לא תמיד הן דתיות!

יש נשים רבות שמרגישות הרבה יותר בנוח בבגדים שלא חושפים הרבה או לא מבליטים לגמרי את קימורי גופן ואין להם שום קשר לדת.

אבל בכל זאת חשוב לדבר על אוכלוסייה מאוד גדולה של נשים דתיות ומטופחות, פאשניסיטיות, שחשוב להן להראות במיטבן ולהתלבש בבגדים שיגרמו להן להרגיש טוב ולבטא את עצמן דרך הבגדים שלהן והן בהחלט יכולות ואמורות לעשות את זה גם בבגדים צנועים יותר.

לקהל הנשים הדתיות מאוד קשה למצוא את מקומן בעולם האופנה. קשה להן פי כמה למצוא בגדים מרשימים ועדכניים שעונים על דרישותיהן לצניעות מנשים לא דתיות, מכיוון שהגיוון בבגדים אלה הוא מאוד מצומצם.

מפעם לפעם אנחנו חוזרים לתקופות בהן כביכול חצאית ושמלות ארוכות שוב מככבות בצו האופנה, אבל אותן חצאיות ושמלות לא באמת עונות על הדרישה של הדתיות. ברוב המקרים החצאית או השמלה יהיו בעלות שסע גבוה שחושף את הרגל או לחלופין צמודות מידיי לגוף ומבליטות את קימורי הגוף באופן בולט במיוחד.

ירידי אופנה לנשים דתיות הם דבר שכמעט ולא קרה.

פרסומות בהן הדוגמנית היא דתיה ומדגמנת לבוש צנוע- גם זה כמעט מעולם לא קרה.

הפרסומות היום מלאות בחברות מוכרות וגדולות עם לבוש שלא מתייחס ולא במעט לנשים הדתיות. אורבניקה, קסטרו, הודיס, הנס, פוקס- אף אחת מרשתות האופנה הגדולות הללו לא שיווקה בגדים לנשים דתיות, וגם אם כן עצם זה שאני לא זוכרת דבר שכזה (וכנראה שגם אתם) יכול להעיד כמה זה רחוק מלהיות חלק מאופנת הנשים באופן תמידי וטבעי.

באופן אישי זה צורם גם לי. אני אמנם לא בחורה דתיה שלובשת מכנסיים וגופיות אבל מאז ומעולם תמיד הרגישה לי לא בנוח עצם המחשבה של ללבוש משהו חושפני מידיי כמו חולצה עם פתח גדול מידיי באיזור החזה או מכנסיים קצרות מידיי שמציץ דרכן הישבן. יש כאלה שמרגישות בנוח עם זה וזאת זכותן המלאה, אבל לא ייתכן שאכנס לחנויות בגדים ולא אתקל כמעט בשום בגד שהוא לא מתחכם טיפה- מכנס ארוך עם קרע שקרוב לישבן, חולצת טי פשוטה וכביכול צנועה אבל עם פתח גדול מידיי בגב ועוד יותר מידיי דוגמאות.

אם לי לפעמים קשה למצוא את עצמי בחנויות בגדים ולהרגיש בנוח עם הבגדים שאני מודדת- כמה קשה זה בטח לנשים דתיות.

המודעות לעולם אופנת הנשים הדתיות בהחלט צריכה להמציא את עצמה מחדש. כל הנשים צריכות לקבל מענה הולם לצרכיהן ודרישותיהן במיוחד בעולם הנוכחי בו האופנה אמורה להיות כל כך עדכנית ומגוונת. להתעלם מקהל הנשים הדתיות זה לא עדכני וגרוע מכל- מפלה.

האקססוריז הלוהטים של החורף

בכל הנוגע לבגדי נשים, אופנה ולוקים אין ספק שבגדים זה חלק משמעותי אך כדי להשלים את הטוטאל לוק המבוקש וכדי באמת ליצור מראה שכולם יחמיאו לך עליו ויתרשמו ממך, האקססוריז הם מה שיהפכו את הלוק שלך מיפה ונחמד ללוק מושלם שכולם ידברו עליו וירצו להעתיק ממך השראה.

יכולת התאמת בגדי נשים אחד לשני וכמובן התאמה לגזרה זה דבר חשוב ומעיד המון על טעמכם האישי ועל יכולת הסטיילינג שלכן אך אקססוריז נכונים יקפיצו אתכן לרמה אחת מעל ואין ספק שהחורף הזה ישנם מספר אקססוריז שהם פשוט חובה!

היכולת לשלב אקססוריז בצורה נכונה ומחמיאה לא קיימת תמיד לכולן ואין ספק שיש צורך לצאת מאזור הנוחות שלנו בכל הקשור לאופנה ולהתחיל לנסות לייצר לוקים מחמיאים וחדשים והחורף הזה

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא פשוט להתנסות.

נסו לרכוש לכן קודם כל אקססוריז טרנדים בצבעים ניטרליים כך שיוכלו להשתלב כמעט בכל אאוטפיט שתבחרו ומשם לאט לאט תוכלו להתקדם ולהרגיש יותר בנוח, אתן תראו שעם הזמן התעוזה שלכן גדלה ושבהמשך תרכשו גם פריטים יותר מיוחדים עם צבעים חזקים שתרגישו בטוחות ללכת איתם.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]