מובן מאליו שבגדים הם אכן חשובים לכולנו, ללא הבדלי דת, גזע מין, וכולנו אכן מסתדרים ובסופו של דבר רוכשים בגדים בצורה כזו או אחרת, בשיטות שונות שקיימות, והכי חשוב, בצורה שבה אנו רואים לנכון לעשות זאת, אך ישנה סוגייה מרכזית, מעניינת ביותר אשר סוחפת איתה אנשים רבים שתוהים לעצמם מהי בעצם התשובה הנכונה, והיא לא אחרת מאשר סוגיית "המי רוכש יותר? גברים או נשים", ובכן אולי לחלקכם התשובה כבר ידועה מראש אך עלינו לפרט יותר ממה שאתם חושבים כי העניין הזה לא מסתכם בתשובה אחת קצרה אלא העניין הוא קצת יותר גדול ומורכב, אז הרשו לנו לקחת אתכם אל עולם האופנה הגדול והמגוון, ובו נראה בפניכם אחת ולתמיד מי קונה יותר?, גברים או נשים.
ראשית, ידוע לכולנו שאופנת גברים שונה לחלוטין מאופנת נשים, ולכל מין יש דברים שונים בהקשר של האופנה וכמובן קולקציות שונות ומגוונות הקיימות רק במין מסוים, כך בעצם מתבצעת ההפרדה בין המינים וזה דבר נחוץ כיום בעולם המודרני, כי לדוגמא פעם, בימי הביניים למשל, אנשים לא שמו להם לדגש לשמור על ההפרדה המגדרית הזו כראוי ובגדי גברים שימשו גם את הנשים וכך להפך, בעצם עניין הבגדים המשותפים היה פקטור בזמנים הללו, אך כיום בעולם המודרני אין אנו יכולים להתקיים כך יותר וההפרדה אכן נדרשת על מנת לקיים אורח חיים מגדרי אשר מותאם לנו אישית, ולכל מין הותאמו הקולקציות המתאימות לה, כך לדוגמה עניין השמלות אצל הנשים או לחלופין החליפות האלגנטיות לגברים.
אך כאשר נשים את העובדות הללו בצד ונתייחס לשאלה העיקרית של מי בעצם קונה יותר אנו נצטרך להיכנס קצת יותר עמוק לכל הסיפור הזה ובעצם להתייחס גם אל נורמות חברתיות שונות שקיימות בכל מגדר ובכך בעצם נגיע להכרעה המתבקשת, אז בנוגע לנורמות חברתיות אצל גברים מוסכם שלכל אחד יש את הטעם שלו בבגדים אך אין נורמה גורפת ואצל גברים העניין הוא יותר "משוחרר" וקל, אך כאשר נתייחס למין הנשי נגלה עולם אחר של נורמות חברתיות בהם כל אחת משפיעה על השנייה, כמו למשל בקולקציות חדשות שיוצאות וכך כל אחת הולכת אחרי השנייה והנורמות ממש הופכות להיות משותפות, וזה ללא ספק גם עניין פסיכולוגי כי נשים מרבות יותר להסתכל אחת על השנייה ולהסיק מסקנות במהירות להבדיל מהגברים שבוחרים יותר להתייחס אך ורק לעצמם ולא להיגרר אחרי הכלל, ובכך למעשה הנורמות החברתיות קובעות עובדה חד משמעית שנשים רוכשות יותר מאשר גברים ונחשו מה, המרוויחים העיקריים מכל העניין הזה הם ללא ספק יצרני בגדי הנשים, שמשתמשים בסטטיסטיקות הללו לטובתם ומוציאים קולקציות של בגדי נשים בתדירות גבוהה, כך ההכנסות שלהם גדלות מעת לעת וגם אתן נהנות מקולקציות מהממות וחדשניות שלהם.
ניתן לסכם את המאמר בפתגם חשוב לנשים מבנינו, והוא אומר "מעל לכל, תהיי גיבורת חייך, לא הקורבן."– נורה אפרון, וניתן לפרש אותו בצורה טובה ומיוחדת גם בהקשר של נורמות חברתיות שונות, ונגיד לכן שלא תמיד רצוי וחייב ללכת על פי הכלל, שכן העניין הזה לא תמיד יהיה לטובתכן ועליכן לעשות צעדים מחושבים לפני ההחלטה הסופית, כך בסופו של דבר אתן תרוויחו את הטוב ביותר ותהיו מאושרות מכל צעד עתידי שתעשו, ובנימה זו נגיד שכל מגדר מיוחד בדרך שלו וזה הדבר היפה בעולמנו, הגיוון זה דרך חיים וללא הגיוון החיים יהיו משעממים ולא יפים.
אנו מודים לכם על קריאת מאמר זה ומאחלים לכם המשך יום קסום ומדהים.