כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תחום אתרי הקניות באינטרנט הוא רחב מאוד כאשר רובם עוסקים בעיקר באופנה ודיזיין, מחסום המידות

והפחד לקבל מידה לא נכונה, חלף לו מן העולם וכמעט ואינו קיים, אתרי המסחר החדשניים לאופנה מאפשרים לנו לקבל את כל האינפורמציה אודות המוצר, החל ממידות מדויקות של הבגד, (ברמה של מ"מ) מרקם הבדים ועד חוות דעת של רוכשים קודמים!

קניות הבגדים ברשת אינו נפוץ רק אצל הציבור הנשי, אלא גם אצל הציבור הגברי, מחקרים רבים מצביעים כי הציבור הגברי נוהה בהמוניו לקניות ברשת, אמנם נתוני האשראי מציגים נתון מעניים מאוד לפיו נשים מוציאות פי 3 מגברים על הלבשה והנעלה, ואם נפרק את האחוזים נגלה כי 9% מכלל ההוצאות של הנשים הולך על ביגוד והנעלה, בעוד שהגברים מוציאים כ-3% בלבד על ביגוד והנעלה.

במהלך השנים נכנסו כמה מיתוסים על קניות ברשת, שבמאמר הזה ננפץ אותם אחד לאחד.

המחיר

יש מיתוס רחב מאוד לפיו מחירי הבגדים באינטרנט הוא יקר יותר, אבל האמת היא שההפך הוא הנכון, על פי רוב הרכישה באינטרנט זולה יותר לאין ערוך מקנייה זהה בחנות בקניון, והסיבה העיקרית היא שהחזקת האתר אינו עולה לחברה כסף, מה שלא קיים בהחזקת חנות פיזית שמעמיסה עלה החברה עלויות רבות, שכירות, מוכרים, סדרני בגדים, דיילים, ארנונה, חשמל ועוד, החברה ממילא מחזיקה מחסני ענק בהם מאוחסנת הסחורה, ואת הסחורה היא שולחת באופן ישיר ללוקח, ובאתרים רבים ניתן לקבל מסכום מסוים משלוח חינמי.

סיבה נוספת לפערי המחירים היא שבמרבית האתרים תוכלו למצוא סיילים או מבצעים שווים במיוחד, למשל 'קנה אחד וקבל פריט שני בחצי מחיר' או מבצעי 1+1, לפני חגים אפשר למצוא מבצעים מיוחדים של 50% הנחה על מבחר מוצרי החנות, דבר שכמובן לא קיים בחנויות בקניון, למותר לציין, שברוב האתרים ניתן לצבור נקודות ולקבל קופונים שווים במיוחד.

בגדי נשים – טרנדים שחוזרים על עצמם

אופנה בכלל ובבגדי נשים בפרט, זה לא משהו חדש שצץ לנו ונפל מלמעלה גם אם רק לאחרונה התחלנו לשים לב לחשיבות שלו ולהשפעות הרבות שיש לו בחיי היום יום שלנו.
מביטוי אישי להגדרת אופי, ועד לקידום אג'נדות ורעיונות כאלו ואחרים, אופנה מתפתחת ומתווספת לתחומי רבים רבים. אפשר לשים לב לכך שגם רוב החנויות בקניונים שכולם מכירים ומכירות הן חנויות אופנה ביגוד והנעלה.
אופנה זה לא משהו חדש, ואפשר לקחת דוגמאות לכך עוד מתקופות קדומות יחסית לזמנים של היום כמו ימי הביניים אימפריות עתיקות כמו סין ויפן. אופנות וביגוד מוצלח משלבות יופי עם פרקטיות.

נראה לפעמים ש"הדבר החדש" שיוצא או הטרנד החם שלפעמים גם חולף איך שהוא הגיע, צץ למעצב או למעצבת משום מקום והם חידשו לנו ולכל הקונים והקונות את עולם האופנה לעד.
לא תמיד כך הדבר. פעמים רבות, אם נסתכל לאחור במחוגי השעון, נוכל לראות שאופנה זה משהו מעגלי. לאופנה יש מחזוריות, טרנדים וסגנונות שבאים ועולים היום כנראה כבר היו בטופ בעבר בעשורים אחרים, נפלו מתחת לרדר ונשארו "רדומים" עד לחזרתן.
קחו לדוגמא את הפאוץ'. אולי תרימו גבה בהתחלה וכנראה שהטרנד כבר חזר מאוד מהר מתחת לרדר, אבל אי אפשר להתעלם מהעבודה שהיה סנסציה חזקה סביב פריט הלבוש הפרקטי הזה. כולם לבשו אותו, סלבריטאים וידוענים שונים מכל התחומים לבשו אותו וכמעט כל אחד ואחת העלו תמונות עם פאוץ' כזה או אחר. אפילו נועה קירל הוציאה על כך שיר. אותו פריט אופנה או טרנד, הפאוץ' היה במשך זמן רב לא פופולרי אם בכלל נמצא בחנויות עד שחזר.

הדוגמא הזו, היא יחסית קיצונית בגלל המהירות של עלייה וירידת אותו הטרנד, אבל אפשר ללמוד מכך הרבה. אם נסתכל על קולקציות עבר, כמה עשורים אחורה, נראה עוד ועוד דוגמאות כאלו. מכנסיים מתרחבים (bell bottoms) הם דוגמא טובה לכך והרשימה עוד ארוכה.
זה יעזור לנו מאוד לגלות מה יכול להיות הטרנד הבא או הדבר החם הבא בקולקציות הבאות, וגם אם לא, תמיד אפשר לקחת השראה ורעיונות לפריטי לבוש גם אם הם לא בשיא הקולקציות העכשוויות (אולי אתן תהיו הבאות להביא את הדברים החמים בקולקציות בגדי הנשים הבאות 🙂
ואם אתם חושבות שזה מתחיל ונגמר בביגוד, כמו היום גם פעם היו טרנדים וסגנונות אופנה רבים ושונים לבגדי נשים.
צמידים, טבעות, משם לשרשראות ועד למשקפי שמש ותסרוקות שונות (אם נרחיב את החיפוש נמצא אפילו סגנונות עיצוב לבית אבל זה כבר משהו אחר:). המחזוריות קוראת בכל סגנונות האופנה וזה הדבר היפה שבכך. אין נכון או לא נכון. תמיד אפשר לקחת סגנון או טרנד מהעבר לתת לו טוויסט (אם בכלל) ולהחיות אותו מחדש.
אם החברות והמעצבים הגדולים עושים את זה. למה שאנחנו לא?

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]