כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אי אפשר להתרשם מבגד דרך האתר

בשנים האחרונות עלתה הפופולאריות של אתרי קניות סיניים, כדוגמת אלי אקספרס וכדו', באתרים אלו יש הצעות מפתות מאוד, מוצרים רבים מכל הסוגים והמינים במחירים מצחיקים, לעיתים בפער של עשרות אחוזים ממחירן בחנויות כאן בארץ, ומי מדבר על הבלאק פריידי שאז המחירים צונחים יותר ויותר.

רק שהמוניטין של תוצרת סין אינה גבוהה בלשון המעטה, רבים מאמינים שהמוצרים הסיניים מתפרקים, מוצרי האלקטרוניקה שורפים את השקעים בבית, הגדג'טים לא נדלקים, וכל אחד יכול למצוא את האנשים שקנו מוצרים מסין ונכוו.

אבל האמת היא שזה לא דבר מוחלט, אמנם יש מוצרים רבים המיובאים מבין עם איכות ירודה, אבל כמובן שיש גם מוצרים סיניים איכותיים במיוחד, כשאתם קונים מאתרים סיניים חשוב מאוד לשים לב לדירוג החנות והמוצר, זה האמצעי שיכול להעניק לכם אינדיקציה טובה לגבי איכות המוצר.

כמובן שכדאי מאוד לקרוא את חוות הדעת של הגולשים או לראות את התמונות שהעלו, ואם המוצר שאותו אתם חושקים זול באופן מחשיד, כנראה שמדובר באמת בחיקוי עלוב באיכות נמוכה.

כל עוד תקנו בהגיון, המוצרים שתקבלו יהיו לא פחות איכותיים ממוצרים יקרים בחנויות כאן בארץ.

במשך שנים רבות הדעה הרווחת היתה, כי בשביל להתרשם מבגד, חייבים לראות את הבגד בצורה אמיתית, לנשום את הבגד להריח אותו למשש, להבין את הטיב שלו, כל זה היה נכון עד התקדמות הטכנולוגיה, היום עם כניסתן של כל האפליקציות והטכנולוגיות המאפשרות לבחון את הבגד עד הפריט האחרון, הבעיה הזו נעלמת, יש היום את האפשרות לראות את הבגד מכל הכיוונים, להגדיל ולהקטין ולהתמקד אפילו בטקסטורה של הבגד, לראות תמונות איך הבגד נראה על הדוגמנית שמציגה אותו, וכמובן לקבל נתונים ממשים בכל הנוגע לבד, דבר שמיקל מאוד על ההחלטה בבחירת הבגד.

אמנם קשה מאוד לדעת על בגד באתר האם הוא מרגיש נעים ונוח, לכן כדאי להכיר את סוגי הבדים שאתם נוהגים ללבשו, אלו שהכי נוח לכם ובהם אתם מרגישים הכי טוב, ולפי זה תבחרו את הבגד מהאתר, ואם ידוע לכם על בד מסוים שגורם לכם אי נוחות, אל תזמינו אותו, גם אם בתמונה הוא נראה מהמם!

קניות באינטרנט פחות בטוחות

אנשים רבים מפחדים לקנות באינטרנט בטענה שכרטיס האשראי חשוף להאקרים, אבל המידע הזה אינו מדויק, זה נכון שיש המון מקרים בהם האקרים הצליחו להשים את ידם על מספר כרטיס האשראי, אך התנהלות נכונה ובטוחה ברשת יכולה למנוע מקרים כאלה.

קודם כל הדרך הראשונה והמומלצת ביותר לשלם בקניות באתרים הוא להשתמש בשירות תשלום מוגן, כגון PayPal וכדו', שירותים אלו מהווים בעצם מעין מתווך ביניכם ובין האתר בו אתם מבצעים את הקנייה, הם מאפשרים לכם לשלם מבלי לתת לאתר את פרטי הכרטיס אשראי שלכם, פרטי הכרטיס נשמרים בחברה, והם אלה שמעבירים בפועל את הכסף למוכר, כך שאתם מוגנים מכל הכיוונים, וגם במידה והמוצר לא בא לידכם, ביכולתכם להגיש תלונה לחברת התשלום, והיא מצידה לא תעביר את הכסף לאתר.

מיתוסים על קניית בגדי אופנה באינטנרט

קניית בגדים באינטרנט כבר הפך מזמן להיות חלק משגרת החיים אצל ישראלים רבים, ולאו דוקא אצל ישראלים, אלא בכל העולם התופעה הזו נכנסה.

קניות באינטרנט חוסך לנו זמן רב, כמובן שזה גם נוח ובעיקר – בטוח, ויש לא מעט מחקרים המצביעים על כך שהישראלים הם קניינים מעולים באתרים ישראליים ובאתרים בחו"ל, תדירות כניסת הישראלים לאתרי החנויות באינטרנט היא אחד מכל 4, לשם המחשה ב- 2017 הוציאו הישראלים סכום של 14 מיליארד ₪ וישראל דורגה במקום השלישי בעולם בהיקף הקניות ברשת, ומשנה לשנה מגמת הקניות עולה יותר ויותר, רק בבלאק פריידי האחרון (2021) הוציאו הישראלים 1.125 מיליארד ₪ שזה סכום מטורף!

נתון נוסף ששחררה חברת איביי העולמית, שבכל שתי שניות ישראלי רוכש דבר מה באתר שלה!

קניית בגדים באינטרנט לא רק בגיל הצעיר

שינוי מעניין שמתרחש בשנים האחרונות בקניות באינטרנט הוא, שכיום בני ה-50 פלוס הם הנתח הגדול של צרכני הרשת, עם בעבר הצרכנים היו בעיקר בני 25-35 כיום המגמה השתנתה, והסיבה לכך היא בעיקר פרקטית, במקום להתלבש, לצאת מהבית, להתניע את האוטו, לעמוד בפקקים, למצוא חנייה בקניון ולשלם על החנייה הרבה יותר קל לשבת מול המסך, לעבור במהירות על אתרי החנויות, לבחור את המצרך המבוקש, בין אם זה מוצרי חשמל, רהיטים או בגדי תינוקות, להקליק על התשלום וזהו, המוצר בדרך אליך! ובעיקר שפעמים רבות המחיר באתר הוא זול יותר.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]