כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בתמונות: "שמלות ערב" . המנהלת האמנותית לשעבר של ז'יבנשי, קלייר ווייט קלר, תשיק את קולקציית Uniqlo מעצבת האופנה הבריטית קלייר ווייט קלר, שהייתה המנהלת האמנותית לשעבר של חברת היוקרה ג'יבנשי, תיצור את הקולקציה הבאה שלה עם המותג היפני Uniqlo. הושקה ב-15 בספטמבר, קולקציית בגדי הנשים 'UNIQLO:C' FW23 תכלול "עיצובים נצחיים, שימוש עדין בצבע וצלליות מרווחות בחומרים עכשוויים", אמרה חברת האם Uniqlo Fast Retailing ביום רביעי. Global Fashion Collective (GFC) הכריזה על שישה מעצבים מתפתחים שעתידים לקחת חלק בתצוגת מסלול במהלך שבוע האופנה Rakuten הקרוב בטוקיו. ב-30 באוגוסט, הארגון יארח אירוע באומוטסנדו, שיבויה, שבו כל אחד מהמעצבים יציג קולקציות בתצוגה שניתן לצפות בה באופן אישי או בשידור חי דרך האתר והמדיה החברתית של GFC. בין המשתתפים מעצב האופנה הבלגי מקסים אדוארד, שמקבל הזמנות מותאמות אישית מהסטודיו שלו בבריסל, ואמל, המייסד של אלסה, לייבל מצרפת שהציג בעבר בשבועות האופנה של ונקובר ופריז. Jusma, שהושקה בטוקיו, תביא לאירוע את הקונספט שלה של, "שמלות ערב" , "ברק משוריין", לצד המעצבת הצרפתית-קמרונית אלין ארנוס, שמשלבת מורשת בקולקציות שלה, וממזגת השפעות אפריקאיות ואירופיות. בינתיים, קבוצה של שבעה מעצבים מבית הספר לעיצוב, חלק מ-Centro de Estudios Superiores de Diseño de Monterrey של מקסיקו, תציג לראשונה את הקולקציות שלהם, תוך כבוד לעברם. שם נוסף בהרכב היא המאיירת קארן מוריאמה, שלאחרונה העבירה את הפוקוס שלה לאופנה תוך שימוש בטקסטיל שצויר וצבוע בסגנון ציורים יפניים מסורתיים. שבוע האופנה Rakuten טוקיו אמור להתקיים בין ה-28 באוגוסט ל-2 בספטמבר, כאשר BAPE מיסודו של Nigo תעמוד בראש ההרכב. החלקים בקולקציה כוללים מעיל טרנץ' שהוגדר מחדש בטוויל גברדין; חולצות ומעילים מרופדים; תיק כתף מיני; שמלות בדוגמאות פרחוניות ופיזיות; וחצאית קפלים עשויה סאטן מבריק בגווני סתיו עשירים. GFC מונה שישה מעצבים חדשים שהופיעו בשבוע האופנה Rakuten טוקיו "אני מאוד נרגש ומתכבד להיות מסוגל לעצב לייבל חדש עבור Uniqlo", אמר קלר בהצהרה. "אני מעריך את הרעיון ואת פילוסופיית העיצוב של Keller LifeWear, המתמקדת בחדשנות טכנית ובאותנטיות פונקציונלית." היא הוסיפה: "להיות מסוגל לעבוד עם הצוות כדי לפתח צורה חדשה של רגישות לבגדי נשים בקנה מידה עולמי כזה היא הזדמנות מרגשת באמת." קלר היה המנהל האמנותי של בית היוקרה הצרפתי ז'יבנשי במשך שלוש שנים לפני שפרש מתפקידו ב-2020. "שמלות ערב" .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]