כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים – https://htofashion.co.il/

תנועה במידות גדולות מעצבת מחדש את האופנה בברזיל, תוך שהיא מתנגדת לסטריאוטיפ הצר של היופי של עולם האופנה, המעצבת הברזילאית במידות גדולות אמנדה מומנטה מצטלמת בביטחון למצלמה, לובשת את תווית הלבוש שהקימה לאחר שלא הצליחה למצוא אפשרויות אחרות שמתאימות. יותר ממחצית מכלל המבוגרים בברזיל סובלים מעודף משקל, אבל מומנטה היא חלק מתנועה הולכת וגדלה של יזמים, פעילים ודוגמניות שמאסו בתעשיית אופנה שלדבריהם לא מתאימה לצרכיהם ומביישת אותם על גופם. "החברה שפטה אותי על סמך דבר אחד, אז לקחתי את הדבר הזה והשתמשתי בו… כדי להשיק את העסק שלי", אומרת מומנטה, בת 34, לבושה בבגד גוף שחור שקוף שנוצרה על ידי Wondersize, החברה שהקימה ב-2017. סוכנת הנדל"ן לשעבר, המתאפיינת במוהוק ורוד ומספר קעקועים, קיבלה את הרעיון לאחר שהרגישה לא בנוח בחדר הכושר בבגדים שלדבריה היו צמודים מדי, הפכו שקופים כאשר נמתחו או נכרכו סביב ירכיה. היא החליטה למצוא תופרת שתעזור לה להכין תלבושת אימון משלה. זה התברר כל כך טוב שהיא עזבה את העבודה היומיומית שלה וצללה עם הראש לעולם האופנה, היא אומרת. עלייתם של בגדים צבעוניים ומסוגננים לברזילאים בעלי גוף גדול היא חלק ממגמה בינלאומית רחבה יותר הדוחה סטנדרטים לא מציאותיים של יופי, במיוחד עבור נשים. "תעשיית האופנה צריכה להתאים לגוף שלנו, לא להיפך", אומר מומנטה. "זהות וכבוד" מותגים גדולים נוטים להקדיש לכל היותר חלק קטן מהקווים שלהם לבגדים במידות גדולות יותר, ומשאירים ביקוש "מודחק", אומרת מרסלה ליז, ראש איגוד המידות הגדולות בברזיל. מגזר הגדלים הגדולים צמח בברזיל ביותר מ-75 אחוזים בעשור עד 2021, והגיע למכירות של 9.6 מיליארד ריאל (כ-1.9 מיליארד דולר) באותה שנה, לפי האגודה. הוא צופה שהמכירות יגיעו ל-15 מיליארד ריאל עד 2027 בכלכלה הגדולה ביותר של אמריקה הלטינית. "ההיצע השתפר, אבל אנחנו עדיין לא עומדים בביקוש", אומרת ליז. התעשייה המתהווה עברה בסאו פאולו החודש ביריד פופ פלוס, שבו מעצבי אינדי הראו חצאיות נוצצות, חולצות טריקו, חולצות טריקו עם הצהרות נועזות ובגדים אחרים במידות שנעות עד 70. "השוק ראה באנשים שמנים אנשים שלא אוהבים אופנה, שרק רצו להסתיר את גופם", אומרת פלביה דוראנטה, הפעילה שהקימה את היריד ב-2012. "היו לנו בגדים, לא אופנה", אמרה לסוכנות הידיעות הצרפתית. "אופנה היא לא רק צריכה. זה קשור לזהות וכבוד". עוד עבודה לעשות מגישת הטלוויזיה והדוגמנית הגדולה לטיסיה מוניז עלתה על המסלול בשבוע האופנה הנוצץ בסאו פאולו, עשתה שער של מגזינים מבריקים והייתה הפנים של מסעות פרסום רבים. אבל היא אומרת שהכללה אמיתית נותרה רחוקה עבור אנשים הסובלים מעודף משקל והשמנת יתר בברזיל – 57% ו-23% מהאוכלוסייה הבוגרת, בהתאמה, במדינה המונה 203 מיליון אנשים. "הדברים השתפרו, אבל העבודה שלנו עדיין נתפסת רק כבדיקת תיבת מכסות. אנחנו לא נתפסים כשווים אמיתיים", היא אומרת. האקטיביסטית והמשפיעה, שלרוב לובשת בגדים מחוייטים, אומרת שהיא שמחה לראות יותר מידות פלוס על המסלולים – אבל מוסיפה שזה לא בהכרח אומר שהם באמת זמינים בחנויות. היא מעודדת יותר ממיליון עוקבים שלה ברשתות החברתיות לאהוב את עצמם כמו שהם. "כשאתה מוצא משהו שנעשה כדי לרומם את הגוף שלך במקום להסתיר אותו, זה משנה הכל", היא אומרת באחד הפוסטים "בגדי נשים"

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]