כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צבעי הבגדים שלך, איך את מתבטאת באמצעותם, ואיזו תחושה הם משדרים

אז כבר הזכרנו שהתפיסה הכללית של כל אחת שרואה אותך לגבי בחירת בגדי הנשים שלך משדרת משהו, רגש מסוים או תחושה מסוימת, ודברים אלו הם פשוט כעיין הטייה קוגניטיבית מובנית במוח של כל אחד וכל אחת מאיתנו וזהו לא דבר שאת יכולה לשלוט בו, לצורך העניין גם כל מי שמקבלת את אותו רושם או את אותו רגש ממך לא יכולה לשלוט בו.

היום במאמר נסקר כמה צבעים, בוודאי לי שלא נספיק היום במאמר לכסות את כל הצבעים ואפילו לא את הבסיסיים שמתוכם, אבל נעשה מאמץ להתחיל בכעיין סדרה של מאמרים ובהם גם נסביר וגם ודגים וננסה שיהיה לכל קוראת ברור מה כל צבע משדר וכמו כן שתצאי עם תחושה ברורה למה הוא משדר את אותו הרגש, או את אותה התחושה.

ומה שמעניין הוא שמאמר כזה על בגדי נשים יכול להיות לך עבורך, כלי אישי באמצעותו את תוכלי לגלות למה הצבע שמאפיין אותך באמת מאפיין אותך אם תגלי שהוא משדר סוג של רגש אופי או אפילו תכונה מסוימת שהם חזקים אצלך, או אפילו עם מחשבה ותכנון מוקדם (בהנחה כמובן שהתחברת אליו) תוכלי לקבוע והחליט איזה צבע יהיה העיקרי והצבע המאפיין אותך בעיניי חברות שלך ובעיניי שאר העולם בכללי,

בואו נתחיל עם הצבעים.

צבע ירוק בבגדים – משדר נעימות, מצב-רוח טוב, טבעיות, שלווה ונחת.

הסיבה לכך, ובתור סוג של הקדמה אנסה להבהיר כאן, שהסיבה בעצם לכל זה שצבע מסוים משדר רגש מוים או תחושה מסוימת הוא דבר ראשון – אסוציאציה, התנייה שכזו, דברים שהצבע הזה מעלה בראש של כי מי שצופה בו, ולאותו דבר מקושרים רגשות או תחושות מסוימים, וממלא אותם תחושות עוברות ממש אוטומטית לחוויה האישית של כל הבגדי נשים עם אותו צבע מסוים, ונחזור אל הצבע הנוכחי בו אנו עוסקים- צבע ירוק.

הסיבה שירוק משדר נעימות, מצב-רוח טוב, טבעיות, שלווה ונחת. הוא שירוק מקושר דבר ראשון אל טבע, צמיחה, עלים, וטבע משמעותו בעייני רוב האנשים הוא שלווה, כמו שאנו בדרך כלל מסתכלים על חייה של אישה עירונית עמוסה אשת עסקים אישה של קריירה שהיא לחוצה ובעשייה ובפעילות כל הזמן, אבל הצד השני של אותו מטבע, או יותר נכון לומר הצד השני של אותה קלישאה הוא אישה בכפר, טבע, רוגע, אין לחץ ישיבה על כיסא מתנדנד עם כוס לימונדה הירדמות אל מול שמש, ובקיצור- ירוק שווה טבע, טבע שווה נינוחות רוגע ושמחה פנימית.

ולכן אם את בוחרת בגדי נשים עם גוונים בולטים של ירוק את משדרת באופן מודע או באופן בלתי מודע שאת אדם יציב, רגוע, והמון המון תוכן חיובי רגשי, למשל שאת אדם עם לב טוב, נעימות, כל אותם התחושות שטבע משדר בראש של כל אחד וכל אחת מאיתנו.

ובאותה מידה אם ניצבת בפני פגישה או בפני ראיון עבודה מסוימים ואת כן רוצה ליצור את התחושות הללו בראש של אלו שאיתם את נפגשת, בחרי בגדי נשים עם גוון ירוק.

כעת נעבור לצבע שההסבר עליו הוא מובן אבל צד שני הוא הסבר קצת יותר מורכב- הצבע הכחול

כחול – משדר אינטליגנציה, אמינות, ביטחון, נאמנות, יעילות ושלווה.

העניין בצבע זה הוא שהוא ממש נחקר על ידי פסיכולוגים באוניברסיטת קולומביה, ומה שעלה במחקרם הוא שצבע כחול ילבש בדרך כלל על ידי אנשים חביבים, רגועים סבלניים כלפי השני, הוא משדר רוגע ויציבות מכיוון שהוא ההפך הגמור מאדום המייצג אש, שאש אנו מקשרים אל אימפולסיביות ויצריות וחוסר רוגע בכליי, כיוון שכחול הוא ההפך הגמור הוא משדר לאנשים שאת רגועה, בטוחה בעצמך, מדודה ואישה שקולה באופן כללי.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]