כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר כאן!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אופנת נשים בהקשר הפוליטי אינו נושא שכיח בשיח הציבורי, אך הוא נושא חשוב כי באמצעותו ניתן

להעביר מסרים שונים דרך פריט הלבוש שהאישה בחרה לייצג דרכו את המסר לקהל הרחב. בין אם מדובר בנשים רגילות, בגילאים שונים המנסות להעביר מסר דרך בחירת פרטי הלבוש ביום יום, ובין אם מדובר בנשים העוסקות בתחומים שונים כמו עורכות דין, נשות עסקים, פוליטיקאיות, סלבריטאיות וכדומה. כאשר מדובר במסרים שהנשים מנסות להעביר הם יכולים להיות קשורים בביטוי עצמי, לדוגמא ישנן ילדות בתיכון המתהדרות בלבוש שכולו שחור, עם שיער שחור, ציפורניים שחורות ובעצם מעבירות מסר של מרד ועצמאות. ישנן גם נשים שיוצאות למחאות כשהן לובשות מעילי פרווה ועם צבע אדום המרוח עליהם המזכיר דם כדי להעביר מסר לעולם שזהו דבר פסול ואינו מוסרי ובאמצעות זאת הן יוצרות מודעות ומנסות להגיע לחקיקת חוק האוסר על שימוש בפרווה ולהתעללות בבעלי החיים. בנוסף, אחת מהסלבריטאיות הידועה בשם ליידי "גאגא" אשר הגיעה לשטיח האדום בטקס הענקת פרסי MTV, הייתה לבושה ועטופה כולה בבשר וניסתה להעביר מסר של הפסקה בצריכת בשר. כמו כן, מלכות הדראג שהם לרוב גברים הומוסקסאולים שמתלבשים עם שמלות, מתאפרים ומופיעים בלוקישאנס מסוימים כדי לבדר את הקהל שמגיע לראותם, זה מאפשר להם לקבל הרגשת נוחות מסוימת מכיוון שבבמה זו הם מרגישים עצמם, והם משתמשים בפלטפורמה זו גם כדי להעביר מסרים פוליטיים. כל אלה הינם דוגמאות להעברת מסרים פוליטיים וביטוי עצמי במגוונים שונים ובצורות שונות. גם כאשר מדובר בחלק ממעצבי האופנה למיניהם הם מייצרים ליינים שלמים של אופנה אשר מבטאים פעמים רבות את הדעות הפוליטיות, הרגש והביטוי העצמי שלהם ועל ידי כך מאפשרים לנשים אחרות שרוכשות את היצירה שלהם גם להנות מהעיצובים שלהם ותוך כדי זאת לעלות את המודעות למסר שנמסר. לדוגמא, המעצבת האופנה הראשונה והגדולה בשם "Coco chanel" אשר ידועה הודות ליצירות המפורסמות שלה כמו למשל הבשמים, משקפי השמש, בגדים, נעליים, תיקים ועוד. באמצעות עיצובים אלו היא הביעה את העמדה הפוליטית שלה שתמכה ותרמה בתנועה הפמיניסטית והעניקה לנשים נוחות ושחרור הגוף בזכות הבגדים שיצרה. בעזרת כל אנשים אלו אפשר להבין כי הם מנסים ליצור שינויים חיוביים דרך פלטפורמות שונות בעולם האופנה ולאפשר לכולם להיחשף ולקבל את המציאות שלפעמים רכזרית אך ניתנת לשינוי, כי אם לא נסב עת תשומת ליבנו לקבלת המסר שנמסר דרך הבגדים אז אחרים עלולים להמשיך לסבול כמו הבעלי חיים או הילדות שרוצות להראות שגן הן עצמאיות ומבקשות מהעולם לקבל אותן ובנוסף מלכות הדראג אשר מנסות באמצעות הלבוש שלהן, ההופעות והבידור להעביר את הרגש ואת ההצהרות הפוליטיות שלהן. מכאן ניתן להסיק שאופנת הנשים אינה רק טרנד חולף אלא גם אמצעי חזק להעברת מסרים ברורים כדי לקדם שינויים, אג'נדות ולהעלות מודעות לאנשים שנחשפים לאופנת הנשים ובכך ליצור עולם טוב יותר ושנעים בו.

נשים אוהבות להסתובב הרבה בחנויות בגדים, ולעשות שופינג רוב הגברים לא אוהבים להסתובב עם נשים בחנויות בגדים כי נשים לוקח להם זמו לבחור ולקחת וממש מתלבטות אם זה יפה או לא יפה אם זה מתאים או לא מתאים וגברים מתייאשים מי זה מהר מאוד ואין להם כוחות לחכות לאותה אישה בגלל זה אז נשים הלכות לשופינג יותר עם חברות זה יותר כיף להם והם נהנות ולא לחוצות בזמן כי שתהן אוהבות לעשות שופינג ולקנות בגדים וכל מני דברים ועושה להם חוויה יותר נעימה ממש יש נשים שאוהבות הבגדים צומודים עלהן כדי שזה יחמיא להם על הגוף ויש נשים שלא אוהבות בגדים צמודים אוהבות רחווים בגלל שזה או הסטייל שלהם או שהם יותר מידי מלאות והם לא רוצות והם מתביישות בעצמם ולא שלמות עם עצמם אז הם לובשות את זה ואין להם ביטחון בבגדים כי הן לבושות רק בגדים זרוקים כאלה ורק שלא יראו את הגוף שלהם. נשים אוהבות בגדים זה גם נותן להם הרגשה של ביטחון שהיא כמה שהיא יפה וכמה שהיא צריכה להתגאות בעצמה שבאמת שהיא ככה. נשים אוהבות גם ללכת למעצבת של בגדים שתעצב להם בגדים יפים, וסטייל יפה הם ישלמו לה מלאט כסף רק שתעצב להם בגדים יפים ובטרנד עכשיו כדי שהיו יפות , נשים גם אצל מעצבת בגדים מאוד קשות הן אומרות להם שהם רוצות את הבגד הזה בצורה כזאת או אחרת וזה עם חופרות טיפה הם אוהבות שהכל היה במקום ולא יקרה שום דבר לבג ואם זה לא יצא יפה בעניהן היא תגיד לה לשנות את הכל שהכל יהיה יפה מיצדן ולא מעניין אותם כלום הם יהפכו את הכל רק שהבגד יהיה יפה רוב הנשים הם לא וותרניות בכלל הם יעשו הכל כדי שזה יהיה יפה ככה הביטחון שלהם יגדל וגם הם רוצות להיות הכי יפות והכי מטופחות, ושהיה להם הכל מהכל. יש נשים שאוהבות לקנות בגדים רק בצבעים קבועים ולא משנות את הצבע הם אוהבות הם לא אוהבות לגוון את הצבעים ואוהבות רק לקנות צבע אחיד שהם אוהבות הם נשארות קבוע על זה ולא משנות שום דבר, כי זה הטעם שלהם בבגדים והם אוהבות את זה זה גם באופישלהם נשים אם הם קבעות משהו קשה מאוד לשנות אותם . נשים הם ממש דעתניות לגבי בגדים הם נכנסות לחנות והם יגידו ביקורת כמעט עלכל הבגדים אם הם יפים או לא ואם הנוחים או לא נשים אין להם בעיה להגיד הכל ואת ההדעה שלהם יש נשים גם שהם לא כלכך דעתניות בכלל בגלל החוסר ביטחון שיש להם הם מפחדות להגיד דעה כזאת או אחרת על בגדים וכו… נשים מאוד שיםוטיות במיוחד על הבגדים הם גם מרכלות מהצד ומדברות עם חברות שלהם על מישהי שהתלבשה לא יפה בעינייה והיא אומרת לחברה שלה בסוד וצוחקת עליה ואומרת לה תסתכלי על איך שהיא התלבשה ויש נשים שאומרות בפנים ונותנות ביקורת על איך שהיא התלבשה בפנים ואומרת לה בפנים הכל על הבגדים שהיא לבשה בגדים זה הרושם הראשוני שאנשים רואים גם לפי זה הם רואים אם הבחורה איכותית או אם יש לה סטייל או לא כי ככה זה מראה שלנו. רוב הנשים מאוד מתסובכות לפעמים על איך שהם התלבשו ושאולות את חברות שלהם איך הבגדים כי הם לא שלמות אם עצמם וחברות דווקא עוזרות להרים לה ולהגיד לה כמה זה יפה ושהיא תלך עם הבגדים האלה . ולסיכום נשים לא יכולות בלי ביקורת על הבגדים אין דבר כזה אישה לא דעתנית אבל זה תלוי באופי שלה ואיך היא מתבטאת אז נשים תמיד יתנו ביקרות על הבגדים שלה ושל עצמם .

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]