כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה דרכים ללבוש חולצות מכופתרות

אם יש פריט לבוש אחד של בגדי נשים, שאף פעם לא יוצא מהאופנה זהו לא אחר מהחולצה המכופתרת. חולצות מכופתרות- קצרות, ארוכות, משובצות ובשלל צבעים הן פשוט טרנד שלא יעזוב אותנו, ובצדק. אין ספק שחולצה מכופתרת היא פריט לבוש על זמני מבחינת אופנת נשים, היא משלבת בצורה האלגנטית ביותר שיק ונוחיות, ויש מיליון דרכים לשחק איתה, לעצב אותה ולדאוג שתהיה הכי מחמיאה שיש. הנה כמה רעיונות לדרכים בהן אפשר ללבוש חולצות מכופתרות, בואו נתחיל.

לפני הכל, אילו סוגים של חולצות מכופתרות תוכלי למצוא ומה כדאי ללבוש מתי?

קודם כל, נתמקד בסטייל הקלאסי ביותר, חולצה בגוון אחד, חלק ואחיד- בלי קשקושים מיותרים. חולצה מסוג זה מייצרת הופעה נקייה ואלגנטית, ניתן לבחור בצבעים קלילים וקלאסיים שיתרמו להופעה כמו שחור, לבן, בז', תכלת וכו'. אפשר לבחור בחולצה מסוג זה כשנרצה למשוך תשומת לב דווקא למכנס.
גם חולצות משובצות הפכו עכשיו לטרנד מעניין, הן יעזרו לך לשדר סטייל, יחודיות וכמובן כמובן, יאפשרו לך לבלוט. כך גם חולצות עם הדפסים נוספים כמו, פסים, פרחים וכו'.
חולצות מכופתרות דמויות ג'ינס מאפשרות לך לקבל לוק הורס בשניה, בהירות או כהות, עם הדפסים שונים המעטרים את דש הבגד, פרנזים המעטרים את שולי החולצה או כל טוויסט אחר שישבור את צבע הג'ינס ויהפוך את המראה להרבה יותר מעניין.
אחריי שעברנו על סגנונות שונים הקיימים לחולצות מכופתרות, מה דעתכן שנעבור למספר דרכים מעניינות ויצירתיות ללבוש אותן בסטייל? אתן תופתעו לגלות כמה כאלה יש, וכמה שימושים ולוקים של בגדי נשים שונים אפשר ליצור מפריט לבוש אחד. אז קדימה.

דבר ראשון שאפשר לעשות עם חולצה מכופתרת הוא להכניס אותה לגמרי למכנס ולהוציא טיפה כדיי שתתנפח מעט, זה לוק פשוט ואלגנטי, שהכי כיפי עם ג'ינס. מה שעוד אפשר לעשות, שאני ממש אוהבת, הוא להכניס רק חלק מהחולצה למכנס, כלומר רק צד אחד שלה, ככה הלוק הרבה יותר מיוחד בעיני.
מי אמר שחולצה היא רק חולצה וז'קט הוא רק ז'קט? חולצה מכופתרת יכולה להיות שניהם! גם כשאת בוחרת בלוק קז'ואלי יותר של חולצה צמודה וג'ינס וגם אם את לובשת שמלה, את יכולה להפוך חולצה מכופתרת לעליונית מהממת. את יכולה לבחור בחולצה במידותייך או בחולצת אוברסייז, ותקבלי עליונית פשוטה, יפה ומתאימה לכל מצב.
דבר נוסף שאני נורא אוהבת לעשות עם חולצות מכופתרות, הוא לכפתר רק את הכפתור או השניים הראשונים, ומשני קצוות החולצה הנותרים, ליצור קשירה יפה, מאחורה או מקדימה. אפשר לעצב את זה איך שתרצו, להפוך את החולצה לחולצת בטן, להצמיד אותה וכו'. יש מגוון דרכין לקשור אותה, ואם היא מספיק גדולה אפשר ליצור קשר איקס מגניב סביב המותן מה שתמיד נותן טוויסט כיפי.

עוד טיפ לאיך להפוך חולצה מכופתרת לחולצת בטן שיקית אם את מעוניינת, היא פשוט להכניס את קצוות החולצה לתוך החזייה שלך, כן כן מה ששמעת. בעיקרון אפשר לעשות את זה כמעט עם כל חולצה וזה סופר כיפי, כי כל חולצה שלך יכולה להפוך ל2 חולצות, בהתאם למה שמתחשק לך באותו הרגע, ממליצה בחום.

דבר נוסף שאפשר לעשות הוא לשים את החולצה מעל חולצת בסיס עם צווארון או שרוולים שיבלטו, מה שנותן לוק קולג'י מגניב לגמרי. ממליצה לעשות את זה בעיקר עם חולצות משובצות.

דבר אחרון שאתן יכולות לעשות, איך לא, זה פשוט ללכת עם החולצה כמו שהיא- מכופתרת וזהו, לוק נקי, בלי סיבוכים.

מקווה שעזרתי לכן לגלות את כל השימושים הנהדרים שיש לחולצה מכופתרת, כמובן שזהו רק קצה הקרחון לגמרי אפשר להמשיך לשחק עם הלוקים השונים וליצור מחולצה אחת ים גזרות של בגדי נשים. אז בנות, תהיו יצירתיות ותעזו לשחק עם הבגדים שלכן!

בגדים אופנתיים – הסטייל העכשווי

הנה זה מגיע, הרגע הזה שאת פותחת את הארון ומחפשת מה ללבוש, למרות שהארון כולו מלא בבגדים כל בגד שתמצאי יהווה תירוץ חזק ללמה לא אלבש אותו עכשיו, "הוא לא יפה", "אין לו סטייל", ועוד שלל תירוצים שרק יחזקו את הרצון שלך ללכת ולהתחדש בבגדים חדשים, ובכן לא עוד, אנו מציעים שלל בגדי נשים חדשים בסטייל עכשווי שרק יגרמו לך לרצות לצאת מהבית אך ורק כדי ללבוש אותם שוב ושוב.

אנו כמובן מודעים לעובדה שהסטייל משתנה ככל שהשנים עוברות, חולצות ומכנסיים נראים שונה, ובעצם כל בגד עכשווי יראה כאילו הוא נלקח ממקום לא ידוע, זהו כוחו של הזמן אשר משנה אותנו מקצה לקצה, כאשר מדברים על סטייל עכשווי ניתן דגש על "בגדי נשים", כמובן שאנו יודעים עד כמה הסטייל חשוב לנשים, בין אם זה סטייל צנוע או סטייל פחות צנוע, באתרינו אנחנו מחזיקים בשלל בגדים חדשים עם סטייל חזק ותופס אשר פונה לשלל המגזרים הקיימים, בין אם את רוצה לצאת בסטייל למסיבות או לחוף הים, או לחלופין להתלבש צנוע בסטייל רב לארוחת חג.

מובן מאליו שלכל מגזר אנו מספקים בגדי נשים אשר מתאימים לצרכיהם, אנו מודעים לעובדה שבמגזר הדתי\חרדי יהיו בגדים אשר לא מתאימים לצרכיהן, אך אל דאגה, באתר שלנו ישנו מגוון רחב של חצאיות צנועות, חולצות ועוד שלל בגדים חדשים ויפים וכמובן שהכל בסטייל העכשווי, כך שאין מצב שאף אחת לא תצא מרוצה, כיום הבגד אומר הכל, אנו חיים בחברה כזו שיודעת להבדיל בין אדם לאדם אפילו על סמך הבגדים שהוא לובש, ניקח לדוגמה את העניין התרבותי, כידוע אנו חיים במדינת ישראל, שהיא בעצם קיבוץ גלויות לשלל עדות, דתות, שפות וכולי, לכל עדה ולכל דת יש את הבגדים המסורתיים שלה, אותם הבגדים מייצגים אותם לאורך כל הדרך וברור לנו שזה חשוב מאד לייצוגיות שלהם, אנחנו כאן כדי לשים דגש בעניין זה וכמובן שנציין שהבגדים שאנו מספקים מתאימים לכולם ללא יוצא מן הכלל, כולם כולל כולם ימצאו מה ללבוש ולא משנה מאיזה עדה\דת אתם משתייכים, כמו כן, הבגדים שאישה לובשת עושים רושם ראשוני לעוברים והשבים ומכאן אנו יכולים להגיד שאופנת נשים הם בעצם הכלי שממנו אנו יכולים להסיק מיהי אותה אישה ולהכיר את עולם האופנה של הנשים בצורה טובה יותר, כמובן שמאחורי כל בגד עומד מעצב אופנה אשר מודע לעבודתו ויודע מה הוא עושה, אצלנו באתר תוכלו למצוא שלל בגדים אשר נתמכו בידי המון מעצבי אופנה מנוסים ואין ספק שהסטייל שהם סיפקו לאותם הבגדים אכן טרף את כל הקלפים מבחינת ייצוגיות ויופי, כמובן שכל אישה והטעם שלה בבגדים ובסטייל אך אנו בטוחים שכל אישה תוכל למצוא בגד אשר עוצב בידי מעצב אופנה מנוסה ובעל ניסיון רב בתחום.

אנו מקווים שמאמר זה עניין אותכן, ובנימה זו נשמח להזמין אותכן לאתרינו ולהתרשם מהמאגר הענקי של בגדי נשים שאנו מספקים שעוצבו כמובן בעזרת מעצבי אופנה רבים ומנוסים אשר מתאימים לכל אחת ואחת מכן, לא נשכח ונציין זאת גם שהמחיר הוא כלל חשוב במשחק, עם הסטייל מגיע גם היוקרה, כמובן שהמחיר משתנה בין בגד לבגד אך המאגר כל כך גדול כך שהסיכוי שלא תמצאו שום בגד שיתאים לכן הוא אפסי ביותר, מקווים שעניינו אותכן ובטוחים שלא תצטערו, אז על תשכחו לספר לחברים, למשפחה ולשכנים מאיפה הגיע אליכן כל הסטייל המדהים שאתן לובשים.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]