כל הטרנדים והמבצעים הכי חמים לקיץ 2024 כבר הגיעו!
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בגדי נשים: איך להתלבש לדייט?

בשבילנו הנשים, עולם הדייטים יכול להיות לא פעם נורא דרמטי, במיוחד כשמדובר בדייט הראשון. יש לנו הזדמנות אחת ליצור רושם חיובי אצל האדם היושב מולנו, כך שההתרגשות בשיאה. לנו הבנות, קשה גם ככה להתמצא מבחינת מבחר בגדי הנשים ובואו נודה בזב, לפעמים גם כשנצטרך לבחור אאוטפיט ללבוש לקניות במכולת זה יוכל להיארך זמן רב ולכלול התלבטויות. אני יודעת שאתן וודאי לחוצות אבל אין צורך לעשות שמיניות באוויר כדיי למצוא את הבגד המתאים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכן להתלבש לדייט הראשון.

הדבר הראשון ואולי גם הכי חשוב שאתן צריכות לזכור, הוא להיות נאמנות למי שאתן באמת. כן, זו לא לגמרי קלישאה, כמובן שבדייט הראשון אנחנו נרצה למצוא חן כמה שיותר בעיני הפרטנר, להתלבש הכי יפה, מושקע ומחמיא, אבל אין זה אומר שאנחנו צריכות להתאמץ להיות משהו שאנחנו לא. לכן, כשאת בוחרת מה ללבוש, קודם כל תחשבי מה יגרום לך להרגיש בנוח ומה קולע לטעם שלך, לפני שתתחילי לשאול את עצמך מה יגיד הבחור שאיתו את יוצאת לקפה. כאשר תבחרי בבגד על פי האינטואיציה והטעם שלך, את גם תחושי הרבה יותר רגועה, נינוחה וטבעית בדייט מה שיעזור לך לגמרי להתחבב על הדייט שלך. אל תנסי להציג חזות שונה ממי שאת באמת דרך הבגדים, בסופו של דבר הרעיון בדייט הוא להכיר ועל סמך ההיכרות הראשונית אולי להמשיך גם לקשר זוגי, אך מה הטעם בקשר מהסוג הזה אם הוא מבוסס על מסכות והעמדות פנים מיותרות? תהיו בטוחות במי שאתן, זה הכי ממגנט.

אלמנט נוסף שחשוב שתשקלו לפני בחירת הלוק הוא לאן בחרתם לצאת. בדרך כלל בדייט ראשון לא נצא למסיבה, הופעה או מקום המוני מסוג כזה, אלא דווקא לבית קפה מקומי או אפילו חוף ים, פשוט מקום שקט שיהיה אפשר לנהל בו שיחה כמו שצריך. אם בחרתם לצאת למקום כזה, הקפידי על לוק יותר קז'ואלי, כלומר מושקע אך לא בולט מידי. תוכלי ללבוש שמלת יום בגזרה מחמיאה, ג'ינס מחטב עם טופ מענייין וכו'. הייתי מציעה לא לבחור בבגד בולט מידי, בצבע נועז או נוצץ, אלו יכולים לשדר חוסר נינוחות ומאמץ מיותר, שמרי על זה פשוט. גם לא תמיד נדע איפה יערך הדייט, אולי בן הזוג יבחר להפתיע ובמהלך הדייט לחתוך ממקום אחד לאחר בספונטניות, אי אפשר לדעת לאן זה יתקדם, לכן חשוב לבחור בבגד שיתאים כמעט לכל מצב.

ישנו מבחר ענק של בגדי נשים, ותמיד נרצה ללבוש את מה שמושך לנו את העין ונראה כל כך יפה על הדוגמנית בחנות אבל גם למבנה גופך יש השפעה עצומה על מה שכדאי ללבוש. מה לעשות, לא לכולנו יש גוף של בובת תצוגה, לכל אחת מבנה גוף שונה, עם היתרונות והחסרונות שלה. בדייט, את תרצי להבליט את הפלוסים שלך, לכן חשוב שתקפידי ללכת עם בגד שתחושי בו נעים, שיתלבש עלייך כמו שצריך, שיחמיא למבנה גופך וימשוך את תשומת הלב לחלקים היפים שבך. לדוגמה, אם התברכת בעיניים בהירות, תוכלי לבחור בבגד בצבעי תכלת- כחול כדיי להדגיש את צבע עינייך, אם את מעוניינת למשוך את תשומת הלב דווקא לקימורי הגב תוכלי לבחור בחולצה או בשמלה בעלות גזרת גב פתוחה וכו'.

כמובן שהצגנו לכן מספר טיפים שיעזרו לכן לבחור באאוטפיט המושלם, אך בסופו של היום אתן יודעות הכי טוב מה מחמיא לכן, מה נוח לכן ומה בדיוק אתן רוצות להעביר בדייט. קחו את הטיפים האלו, תשיימו ותפסיקו כבר להיות בלחץ, אתן מהממות.

אופנת בגדי נשים: איך ללבוש נכון בגדי אוברסייז

טרנד שחזר אלינו בסערה בשנתיים האחרונות בעקבות אושיות רשת ומופרסמות רבות, שבראשן בילי אייליש כמובן, הוא אופנת בגדי האוברסייז. לבישת בגדי אוברסייז, בגדים הרחבים וגדולים ממידותייך יכולה להיות כיפית, משחררת וכל כך שונה משאר האופנה של בגדי נשים צמודים, אותם אנחנו רגילות לראות כל הזמן וכבר מתחילות להשתעמם מהם. עם זאת, לבישת בגדי אוברסייז יכולה להיות גם מאוד טריקית ועלולה לגרום לנו להסתכן בלוק שנראה מוזנח, לא פרופורציונלי ולא מחמיא. אין סיבה לוותר על הסטייל הייחודי אלא פשוט לדעת להתנהל איתו בצורה נכונה, על פי כמה קווי יסוד שיעזרו לך להיראות מעולה גם בבגדים גדולים. הנה כמה טיפים ללבישת בגדי אוברסייז שכדאי שתכירי!

בבחירת בגד הגדול ממידותינו, ישנו תמיד החשש שהוא לא יחמיא כלל, שכן הוא עלול להסתיר את קימורי הגוף ולתת לנו מראה של שק, לכן, חשוב להיצמד לכמה עקרונות. ראשית, חוק מאוד מאוד חשוב שעליכן לזכור הוא שאם בחרתן בחולצה או בשמלה רחבים, אל, ואני חוזרת אל תלבשו גופייה או חולצה נוספת מתחת. שכבות נוספות מתחת, אפילו דקיקות, יטשטשו את צורת גופכן וכך לא יאפשרו לבגד הגדול ששמתן ליפול בצורה מחמיאה על הגוף. אם כבר בחרת בבגד רחב כדאי שתלבשי אותו AS IS, בלי שום דבר מתחת, גם לא צמוד.

אם את עדיין מרגישה שהבגד גדול מידי ומסתיר את גופך הנשי, תמיד אפשר להשתמש באביזרים שונים שיאזנו את המראה הרחב ויתנו ללוק הרבה יותר סטייל וגם יחמיאו לך על הדרך. שימוש בשרשרת ארוכה, על חולצת אוברסייז תאפשר את הדגשת הקימורים המסתתרים מתחת לחולצה הגדולה, כך גם פאוץ' המתלבש סביב הכתף והמותן, חגורה וכו'.

דבר נוסף שחשוב לזכור בלבישת בגדי אוברסייז זהו עניין הפרופרוציות. ברגע שנבחר בבגד שמידתו גדולה מהמידה הרגילה שלנו, אוטומטית נסתכן במראה מגושם וחסר פרופורציה, לכן צריך לעשות את זה בצורה נכונה. אם למשל בחרתן בז'קט אופנתי שאהבתן אשר מכסה מעט את כפות הידיים, תבחרו במכנס אשר חושף את הקרסוליים, אם החולצה נראית מסורבלת תוכלו להכניס אותה לתוך המכנס. כל אלה יעניקו פרופרוציה ללוק שתבחרו ואיפשרו לכן להיראות נהדר גם בבגד רחב.

אם לוק האוברסייז הכולל עדיין מאיים בשבילכן, זה מובן לחלוטין, אפשר להסתפק גם רק בחולצה גדולה ולבחור דווקא במכנסיים צמודים. האיזון שיווצר יעניק לכן בדיוק את המראה שאתן חפשות, בצורה פשוטה וכיפית. על בסיס אותו עיקרון תוכלו לבחור בחולצה צמודה אם מתחשק לכן ללבוש שרוול אורירי או טרנינג גדול.

טיפ נוסף ללבישת בגדי אוברסייז הוא לשים דגש על הדברים הקטנים, מעבר לבחירת הבגדים עצמם. אלמנט חשוב מאוד מבחינה זו הוא הנעליים. אם אתן עדיין מפחדות שלוק הבגדים הגדולים יראה עליכן חסר פרופורציה וזרוק, חשוב להתמקד דווקא בנעליים. אם נשקיע מחשבה בבחירת זוג נעליים מעניין, המראה הכולל יראה מתוקתק ושיקי פי כמה. גם שימוש בנעלי עקב יכול לעזור ולתת מראה אלגנטי.

אין ספק שמדובר בטרנד שנמצא פה כדיי להישאר ולחדש לגמרי את האופנה של בגדי נשים. הוא מביא עמו סגנון ייחודי וכיפי, מאפשר לנו להרגיש בנוח עם גופנו בכל מידה שנלבש וכמובן שהוא הרבה הרבה יותר נוח. אל תפחדו לשחק עם המידות ועם הגזרות, זאת המהות הסגנון. וכן, מדובר בסטייל קצת משוגע וחסר פרופורציה אך עדיין חשוב שתצמדו לכמה עקרונות שיעזרו לכן להימנע מטעויות קלאסיות ויאפשרו לכן להיראות הכי טוב שאפשר.

שיתוף המאמר

תוכן עניינים

פייסבוק
טוויטר
לינקדין
אימייל

מאמרים נוספים

הצטרפו לניוזלטר שלנו

הקטגוריות המובילות

Related Post

Sed aliquam, tortor et sodales malesuada, lorem leo luctus tellus, quis interdum eros nibh in nunc. Cras dignissim malesuada, lorem leo luctus

סל הקניות שלי
0

Proin ullamcorper pretium orci donec necscele risqueleoam massa dolor imper dietnec consequata congue idsem maecenas malesuada faucibus finibus.

כתובתינו

Uluwatu Jimbaran ST, 1919 - Bali, Indonesia

חייגו אלינו

+62 212-345-321

יצירת קשר

[email protected]